Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Alle reacties Link kopieren
Kiwimeisje schreef:
03-04-2019 12:01
Haha hoe lang heb je gewacht uiteindelijk? Ik ben ook al in de weer met kraamverband :P

Ga zo even wandelen want dat schijnt te werken!
en, is er al iets gaande???
Kiwimeisje schreef:
03-04-2019 12:01
Haha hoe lang heb je gewacht uiteindelijk? Ik ben ook al in de weer met kraamverband :P

Ga zo even wandelen want dat schijnt te werken!
61 uur zonder ook maar één wee maar wel sloten vruchtwater :proud:
Toen aan het infuus en vijf uur later was madame er. Prima bevalling.

Nogmaals, succes!!
Alle reacties Link kopieren
Succes Kiwi! Hopelijk is je bevalling op gang gekomen.

Hier ook begonnen met gebroken vliezen en weeen die maar niet vorderden. Zoontje bleek er achteraf ook niet goed voor te liggen waardoor het stagneerde. Maar hij is er en al bijna 1 week oud! :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook nog eens even spieken hier. Gefeliciteerd voor alle kersverse moeders! En succes voor degenen die nog moeten bevallen.

Hier is zoon alweer 2 maanden, het gaat echt supersnel!
Alle reacties Link kopieren
Nou onze baby is er! :cheer2:

Gisteren eerst lang gewacht op goede weeën, het bleef te zwak steeds. Toen vanaf uur of 1900 ‘s avonds had ik het gevoel iets te kunnen met de weeën, ze werden ook heviger, ik zat een beetje in mn eigen wereld (als je me kent is dit zo niet mij!!) maar ik wilde verloskundige pas om 2100 laten komen, omdat ik bang was dat het weer afzwakte. Om 2130 3 a 4 cm ontsluiting, naar het ziekenhuis, toen wilde ik een ruggeprik en had ik ineens al 5 cm. Moest nog een infuus voor die ruggeprik, toen moest iemand anders controleren en had ik 8 cm ontsluiting. Weg ruggeprikkansen. Had ik noooooit verwacht! En de volgende wee kreeg ik persdrang en dat was ok volgens de verloskundige. Lang verhaal kort, baby is om 2315 geboren. Vond het heel heftig om het zo te moeten doen, maar alles is heel goed gegaan. Nu dus genieten, we zijn alweer thuis!

Hoop voor jullie dat de bevalling snel op gang komt!
Gefeliciteerd! Laatste stuk ging dan wel echt snel zeg!
Nu thuis lekker een ritme gaan vinden en gaan genieten!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa gefeliciteerd Kiwi!
Wat kan het dan gek lopen hè! Fantastisch gedaan.. het klinkt alsof je goed naar je lichaam hebt geluisterd!
Nu ineens met 4.. ik ben heel benieuwd hoe jullie t gaan ervaren. Dikke knuffel voor de kleine, en voor jou: :redrose:

Freexx niet te geloven dat je kleine man alweer bijna een week is... wat gaat het dan alweer hard. Hoe gaat het?

Snowgirl leuk dat je nog even komt spieken!

Hier nog steeds niks. Ik word nu wel een beetje ongeduldig. Kom maaaaaar! :whip:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kiwi!

Ik lig met tranen in bed, heb net afscheid van m’n super fijne kraam genomen! Verder gaat het goed
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel iedereen! Blij dat ik de bevalling even kon delen :) ondertussen blijf ik heel benieuwd wanneer de volgende baby er zal zijn!

Suze: ik vind het wel gek zo met zn vieren. Zoon 1 moet ook wel een beetje wennen, hij vindt het maar stom dat iedereen steeds ‘voorzichtig’ zegt. En als baby huilt moet hij ook huilen soms. Ben ook heel benieuwd hoe dat bij jullie gaat!

Zet m op iedereen met jullie laaaange laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Freexx wat fijn dat jullie fijne kraamhulp hadden! Kan me voorstellen dat het even slikken is dan!

Kiwi haha die reactie van je dreumes.. wat een impact moet het hebben he, dat ze ineens grote broer/zus zijn. Het zal wel een paar dagen duren (lees ik overal) voordat iedereen zn draai een beetje kan vinden. Succes :redrose:

Hier nog rustig.
Hier ook nog alles rustig. Vandaag controle in het zkh en een plan maken. Helaas is gisteren mijn cv stuk gegaan, dus ben heel blij dat niet vannacht de weeën zijn begonnen, een warme douche lijkt me best lekker.
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
05-04-2019 07:58
Hier ook nog alles rustig. Vandaag controle in het zkh en een plan maken. Helaas is gisteren mijn cv stuk gegaan, dus ben heel blij dat niet vannacht de weeën zijn begonnen, een warme douche lijkt me best lekker.
Gaan ze vandaag ook proberen te strippen denk je?

Wat balen van je cv. Een monteur bellen en zeggen dat je elk moment kan bevallen, dan komen ze wel hoor!
Succes vandaag in t ziekenhuis!
Strippen heeft de vk geprobeerd, maar dat ging nog niet, ze komt morgen nog een keer. In het ziekenhuis was alles in orde, nog genoeg vruchtwater voor de kleine en hartslag (ctg) was ook in orde.
Inleiden in principe gepland, maar op welke manier ligt eraan of ik dan al lichte ontsluiting heb of nog helemaal niks. Geduld geduld geduld

Cv meneer zou terugbellen om te laten weten of ie vandaag nog het juiste onderdeel heeft om te repareren of dat het maandag wordt. Niks meer gehoord dus zal wel een weekend overheen gaan..
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
05-04-2019 18:22
Strippen heeft de vk geprobeerd, maar dat ging nog niet, ze komt morgen nog een keer. In het ziekenhuis was alles in orde, nog genoeg vruchtwater voor de kleine en hartslag (ctg) was ook in orde.
Inleiden in principe gepland, maar op welke manier ligt eraan of ik dan al lichte ontsluiting heb of nog helemaal niks. Geduld geduld geduld

Cv meneer zou terugbellen om te laten weten of ie vandaag nog het juiste onderdeel heeft om te repareren of dat het maandag wordt. Niks meer gehoord dus zal wel een weekend overheen gaan..
Hoe is het vandaag gegaan? Nog gestript?


Hier voel ik wat krampen, nog niet heel regelmatig maar er gebeurt iig wat. Ook verlies ik steeds een beetje slijm/bloed. Ik vermoed de slijmprop. Nu maar hopen dat het doorzet...
Alle reacties Link kopieren
Suze27 schreef:
06-04-2019 21:30
Hoe is het vandaag gegaan? Nog gestript?


Hier voel ik wat krampen, nog niet heel regelmatig maar er gebeurt iig wat. Ook verlies ik steeds een beetje slijm/bloed. Ik vermoed de slijmprop. Nu maar hopen dat het doorzet...
Hoop het voor je! Succes!
Ik ben vanochtend bevallen van een prachtige dochter! :flirting:

Om 22u gisteravond had ik lichte weeën maar nog geen ontsluiting. Vk zei dat de weeën echt wat heftiger moesten worden, dat heb ik geweten. Tussen 00.00 en 4.00u naar 5cm. Toen aanstalten maken om naar zkh te gaan. Vlak voor vertrek braken mn vliezen, dus uiteindelijk was ik om 4.55u op de parkeerplaats van het zkh, waar ik persdrang voelde. Gauw naar binnen, inderdaad al volledige ontsluiting en om 5.12u was ze er al!
Echt mega snel gegaan en het is zo ontzettend bijzonder en intens :flirting:
Ik geniet met volle teugen!
Alle reacties Link kopieren
Wow Maris wat heerlijk voor je! Dat is dan lekker vlot gedaan, goed gedaan zeg! Gefeliciteerd! Nu herstellen en vooral: genieten!!
Alle reacties Link kopieren
Super Maris! Gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook nog even gluren.
Gefeliciteerd voor iedereen die al bevallen is en sterkte met het laatste stukje voor diegene die nog moeten bevallen!

Hier gaat alles heel goed. Vandaag is hij alweer 1 maand oud. Het gaat zo snel. We genieten volop van hem. Hij groeit ook flink (in 2 weken tijd al 1 kilo aangekomen o_o ).
Alle reacties Link kopieren
Jaa ze is er! Ik ben vanmiddag thuis bevallen. Het was ff pittig (ik had weer wat moeite met het persgedeelte) maar oh wat zijn we weer blij en verliefd!!
Alle reacties Link kopieren
Aah Suze gefeliciteerd!! Je wilde ook thuis bevallen? Hoe ging het verder? Duurde het persen erg lang? Geniet van deze tijd, zo bijzonder vind ik!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal met jullie babies!! :hyper:
Nu lekker bijkomen en genieten van elkaar :)

Hier inmiddels bijna 36 weken en baby is gelukkig ingedaald. En dat merk ik ook goed met lopen en fietsen! :-|
Alle reacties Link kopieren
Lulu62 schreef:
11-04-2019 00:26
Gefeliciteerd allemaal met jullie babies!! :hyper:
Nu lekker bijkomen en genieten van elkaar :)

Hier inmiddels bijna 36 weken en baby is gelukkig ingedaald. En dat merk ik ook goed met lopen en fietsen! :-|
Ha Lulu! Het is hier stil geworden nadat de meeste babies geboren zijn :-)
Jij bent ook alweer een week verder.. veel succes met de laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal met de pasgeboren babies!

Ik kom me ook maar eens melden nu ik verlof heb, nu 34+3 maar mn gevoel zegt dat ons meisje eerder dan 40w gaat komen; wellicht ook wat wishful thinking aangezien de vlk haar als 'ruim' classificeert. :P Volgende week liggingsecho.
Merk goed dat het nu echt pittiger wordt!
Alle reacties Link kopieren
Hallo mama’s!
Gefeliciteerd allemaal! :flirting:

He Metta, ja ik hoop ook dat ze op tijd komt, maar dan zul je zien dat ze nog even blijft zitten :D
Ik ben vandaag 36+1 weken vandaag.
De laatste loodjes vallen me zwaar dus hoop hier afentoe te mogen klagen :P.
Ik heb vorige week mijn liggingsecho gehad. Ze ligt klaar voor de start. Heb ook 2 dagen een uur aan de ctg gelegen want kennelijk had ik voor weeën. Niks van gemerkt overigens! Maar nog geen ontsluiting ofzo.
Ik woon trouwens in Italië dus ik beval sowieso in het ziekenhuis.
Sinds een week ben ik vooral moe. Kan niet meer lekker in bed liggen, heb s’nachts honger en zweetaanvallen :P . Oja en regelmatig brandend maagzuur en ja de buik zit gewoon in de weg ;-D. En ook vaker harde buiken...
Zo dat was mijn klaagzang haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven