Buurman steelt van ons
dinsdag 2 april 2019 om 10:19
Ik dacht al.. wat gaat het hard met die wc rollen!mathewh-92 schreef: ↑02-04-2019 10:16De buurman confronteren, als hij dan nog steeds ontkent zou ik aangifte doen. Je hebt tenslotte bewijzen dat de buurman gestolen heeft. Sloten hierna vervangen en nooit meer een buurman vertrouwen...
Maar nu weet ik het.. het zijn de buren die mijn voordeursleutel hebben..
dinsdag 2 april 2019 om 10:22
Natuurlijk is het gewoon een dief. Maar je moet nog een hele tijd overweg kunnen met de buurman; kwaaie buren kunnen elkaar het leven heel zuur maken dus voorlopig zou ik geen aangifte doen.
Ik zou in plaats daarvan geen gelegenheid meer geven. Zet een nieuw veiligheidsslot op je deur, berg het oude slot zorgvuldig op zodat je hem weer terug kan zetten als je verhuist.
Ik zou in plaats daarvan geen gelegenheid meer geven. Zet een nieuw veiligheidsslot op je deur, berg het oude slot zorgvuldig op zodat je hem weer terug kan zetten als je verhuist.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 2 april 2019 om 10:26
Het-groepje schreef: ↑02-04-2019 10:06Vreemd dat je het missen van een rol toiletpapier minder erg vindt dan een man die in je huis loopt.
En al die moeite doet om videobeelden te vergaren maar niet je slot vervangt.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
dinsdag 2 april 2019 om 10:33
Zal zeker aan haar voorleggen. Ze kan zich goed in dat soort gevallen inleven! Echt een prof!
dinsdag 2 april 2019 om 10:36
Het is echt lullig: hij heeft de laatste gepikt, anders had ik dat nooit opgemerkt. Dom hè!Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2019 10:19Ik dacht al.. wat gaat het hard met die wc rollen!
Maar nu weet ik het.. het zijn de buren die mijn voordeursleutel hebben..
dinsdag 2 april 2019 om 10:42
dinsdag 2 april 2019 om 10:44
Iedereen kan zo'n slot vervangen... dat is zo simpel. En wat wil je man hiermee?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 2 april 2019 om 10:47