Buurman steelt van ons

02-04-2019 09:33 176 berichten
Buurschap
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2019 16:51
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:38
Zoals ik zei " mijn man gelooft niet in diefstal. Nu wel. Nu gaat hij de slot vervangen. Zelf kan ik niet.
Neem er dan gelijk eentje die je niet mag laten namaken zonder certificaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Xienix schreef:
02-04-2019 10:55
de buurman kan dus ook dat slot vervangen :idee:
Je weet hoe je een slot moet vervangen? Knappe man die dat kan zonder een open deur (tenzij het een slotenmaker is).
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: de rijdende rechter al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:44
Ik heb dat filmpje idd op YouTube gezet voordat mijn laptop verdwijnt
Linkje! Please....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
02-04-2019 11:03
Zet een gebakje klaar voor de buurman. Kan hij vast wel waarderen.
Of hang een briefje op of hij de was ff kan ophangen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Eerst slot vervangen daarna aangifte doen!
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
02-04-2019 11:05
Je weet hoe je een slot moet vervangen? Knappe man die dat kan zonder een open deur (tenzij het een slotenmaker is).
zo moeilijk is het niet om een slot te vervangen en die man heeft de sleutel toch ?
Alle reacties Link kopieren
Xienix schreef:
02-04-2019 11:16
zo moeilijk is het niet om een slot te vervangen en die man heeft de sleutel toch ?
Als het slot vervangen is kan hij er toch niet meer in. Maar jij bedoelde voordat zij het slot gingen vervangen? Ik heb het over erna.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
02-04-2019 11:21
Als het slot vervangen is kan hij er toch niet meer in. Maar jij bedoelde voordat zij het slot gingen vervangen? Ik heb het over erna.
ooh ja , ik had het erover ervoor ja dat hij dat nu kan
Alle reacties Link kopieren
Ik zou woest zijn. Het zou me niet persé gaan om dat stelen van die kleine dingen,maar het lef dat hij zomaar bij ons thuis zou komen, een (bijna) vreemde die door je spullen gaat.
Ik zou eerst het slot vervangen en dan naar de buurman gaan om hem aan te spreken. Zal me worst wezen of de burenrelatie dan is verpest, want met zo'n mafkees wil ik toch niets te maken hebben.
De politie zou ik niet inschakelen, heb ik geen vertrouwen in in zo'n geval.
CourtneyTT schreef:
02-04-2019 10:47
Leuk idee. Maar dan kan hij haar aanklagen vanwege geneuzel omtrent privacy en zulks.
Zou je het doen als je hem was? Zijn privacy? In mijn huis?
Ik blijf er bij: geef je buurman een Home Alone behandeling.
Alle reacties Link kopieren
Xienix schreef:
02-04-2019 11:25
ooh ja , ik had het erover ervoor ja dat hij dat nu kan
Ja ervoor is appeltje eitje. :proud:

Kwestie van je slot juist draaien en een schroefje open draaien, hoppa slot eruit. Nog geen twee minuten werk.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
glitglam schreef:
02-04-2019 11:28
Ik zou woest zijn. Het zou me niet persé gaan om dat stelen van die kleine dingen,maar het lef dat hij zomaar bij ons thuis zou komen, een (bijna) vreemde die door je spullen gaat.
Ik zou eerst het slot vervangen en dan naar de buurman gaan om hem aan te spreken. Zal me worst wezen of de burenrelatie dan is verpest, want met zo'n mafkees wil ik toch niets te maken hebben.
De politie zou ik niet inschakelen, heb ik geen vertrouwen in in zo'n geval.
Dank je wel! Ik zit nog met een andere issue. Zouden andere buren niet willen weten wat er gebeurt is. Ik zou dit soort dingen wel willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Vast wel ja. Want wie weet heeft hij daar ook wel eens opgepast en hun sleutels laten bijmaken. En als dat nog niet gebeurd is weten ze i.i.g. dat ze hem geen sleutel moeten geven.
courtneytt wijzigde dit bericht op 02-04-2019 11:37
40.08% gewijzigd
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Mars567 schreef:
02-04-2019 11:32
Dank je wel! Ik zit nog met een andere issue. Zouden andere buren niet willen weten wat er gebeurt is. Ik zou dit soort dingen wel willen weten.
Als ze willen weten waarom er ruzie is dan verwijs je ze naar je buurman. En ik vind het achterlijk, idioot etc, als je dit soort dingen gaat vragen aan je buren. Als mensen er iets over kwijt willen dan melden ze zich wel.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Blankepit schreef:
02-04-2019 11:29
Ik blijf er bij: geef je buurman een Home Alone behandeling.
Wat houd dit in? Home Alone behandelin?
Alle reacties Link kopieren
Mars567 schreef:
02-04-2019 11:51
Wat houd dit in? Home Alone behandelin?
Je kent home alone niet? :woa:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
“9 maanden geleden hebben ze een huissleutel achtergelaten bij onze tijdens onze vakantie.”

Ik neem aan dat hier moet staan:

9 maanden geleden hebben ze we een huissleutel achtergelaten bij onze buren tijdens onze vakantie.
Tickel schreef:
02-04-2019 11:05
Neem er dan gelijk eentje die je niet mag laten namaken zonder certificaat.
Haha ja, dat is erg handig totdat je zelf dat certificaat niet meer hebt/kwijt bent.
Ik ben al zoveel sleutels verloren/kwijtgeraakt.. maar die certificaten dus ook! Niks kun je laten bijmaken, zo irritant.
Nu moeten alle sloten vervangen worden (en dat zijn er heel wat) maar zo'n certificaat hoef ik niet meer..
Kia•Ora schreef:
02-04-2019 11:54
Je kent home alone niet? :woa:
Wel de film? Wat is Home Alone behandeling?
Mars567 schreef:
02-04-2019 12:00
Wel de film? Wat is Home Alone behandeling?

Dan wacht je hem op in seksy lingerie, een roos tussen je tanden en champagne.. en dan roep je "Surprise!!!" :thumbsup:
Pindakaasjes schreef:
02-04-2019 12:06
Dan wacht je hem op in seksy lingerie, een roos tussen je tanden en champagne.. en dan roep je "Surprise!!!" :thumbsup:
Ha-ha, en dit allemaal filmen en ook op Youtube zetten?
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:44
Ik heb dat filmpje idd op YouTube gezet voordat mijn laptop verdwijnt
flink hoor, meid. Iemand op het internet aan de schandpaal nagelen, terwijl je geen gesprek met hem aan durft te gaan. Voelt het goed? :bonk:
Parallella schreef:
02-04-2019 12:21
flink hoor, meid. Iemand op het internet aan de schandpaal nagelen, terwijl je geen gesprek met hem aan durft te gaan. Voelt het goed? :bonk:
Ik heb weinig vertrouwen in zo's gesprek. Hij zou alles ontkennen! Wat zou je doen als je hem was? Het is niet waard! Ik heb wel mijn uitlaatklep gehad en nu gaat mijn man de slot vervangen! Ik heb wel gekregen wat ik wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven