Bizar

01-04-2019 20:28 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Acht weken geleden kwam ik via Tinder met iemand in contact. Ik zat super goed in m’n vel en was helemaal niet toe aan een relatie omdat ik me prima vermaakte en het veels te druk had. Deze man was al een paar keer voorbij gekomen en op een gegeven moment dacht ik laat ik het een kans geven. Ondanks dat we elkaar nog niet in levende lijve hadden ontmoet, klikte het goed. Eigenlijk had ik helemaal geen tijd om af te spreken, maar toch heb ik een moment vrij gemaakt waarop we elkaar zouden ontmoeten. We hadden afgesproken dat als er geen fysieke klik was, we dit direct zouden aangeven. Hij gaf niks aan en ik was in de veronderstelling dat we dus ook een fysieke klik hadden. Ik heb hem mee naar huis genomen en nadat we het fijn hadden gehad gaf hij ineens aan dat hij midden in de nacht naar huis ging. Hij moest hiervoor 1,5 uur in de auto zitten. Ik was totaal verrast want hij gaf eerder aan hoe graag hij met mij wilde slapen en met mij wakker wilde worden. Ik had dit niet aan zien komen. Toen ik later met hem in contact kwam dacht ik dat hij zich niet over wilde geven aan liefde en dat hij bang was om op z’n bek te gaan (zo heeft hij dat ook gezegd) ik gaf aan dat ik ook bang was, bang was dat weer een jongen/man mij gebruikte voor de sex. Nadat we dit hadden uitgesproken wou hij het toch met mij aangaan en overlade hij mij dagelijks met berichten hoeveel hij van me hield, dat hij mij miste, of ik z’n vrouw wilde zijn, hij wilde met me samen wonen en een gezinnetje stichten, hij stuurde zelfs dat hij met mij wilde trouwen en wat nog niet meer. We hadden elkaar pas twee keer gezien en hij nodige mij al uit terwijl hij dat weekend z’n dochter had. Ik vond dit allemaal erg snel gaan, maar toch geloofde ik dat hij oprecht was, dat ik de vrouw was waar hij z’n leven verder mee wilde delen. Zo zei hij dat ook. Toen hij afgelopen dinsdag vrij plotseling sushi met een vriend ging eten en hij mij ‘s avonds niet even een berichtje stuurde omdat ik de volgende dag geoppeerd ging worden begon ik mij een beetje zorgen te maken. Helemaal nadat z’n antwoord was dat hij mij niet wakker wilde maken met zijn WhatsApp berichtje. Terwijl ik om 21:10 hem nog een berichtje had gestuurd, maar dat hij mij de volgende ochtend om 5:00 wel een WhatsApp berichtje stuurde. Daarmee maakte hij me niet wakker 🤔 Toen ik het vervolgens bespreekbaar maakte vond hij dit zeer vervelend en draaide hij als een blad om. Hij liet me keihard vallen. Want toen ik hem 2x belde nam hij niet meer op terwijl hij eerder zei dat ik hem altijd mocht bellen. Dit deed mij zoveel pijn dat ik hem op WhatsApp heb geblokt, maar ik dacht het komt wel weer goed want hij had aangegeven dat hij zoveel van me hield en hij echt z’n best voor mij/ons ging doen. Nee ik had niet verwacht dat het weer zo’n kerel is die bij het minste geringste het hazenpad neemt. Tuurlijk is het niet goed dat ik nu al twijfelde en mijn onzekerheid op hem projecteerde. Maar nadat ik het gewoon normaal bespreekbaar had gemaakt en hij gewoon z’n antwoord had gegeven, was het voor mij uit de wereld. Maar voor hem is het nu over en wil hij mij niet meer in z’n leven.

Nu is m’n vraag; meende hij echt wat hij zei of was het niet for real?

Want hoe kan je zo op het een op het andere moment zo als een blad omdraaien en ben ik helemaal niks meer voor hem?
If you never try, you'll never know
Eigenlijk doet dit je meer dan dat het zou moeten. Blijkbaar ben je in korte tijd best wel wat gaan voelen voor deze kerel en hij zal ongetwijfeld iets in jou zien. Maar of het puur en alleen liefde en geluk is betwijfel ik enorm door die plotselinge twist. Hoe kun je iemand echt leren kennen als ie zo anders kan zijn?
Wat heb je hiervan geleerd?
Hij heeft je totaal overrompeld met alles. Jij was de vrouw voor hem en dat mocht je weten! Jij ontmoette de echte romanticus, die jou ook nog eens de hemel inprees.
Heb ook eens zoiets gehad heel lang geleden. Dat was een getrouwde man op zoek naar avontuur.
Iemand die single is gooit zich niet zo in de aanbieding

Negeren die vent, hij kickt op jouw afhankelijkheid nu en zal later echt nog een keer contact opnemen. Gewoon om even te checken wat de mogelijkheden zijn.
Niet meer intrappen is mijn advies.
Dank voor je reactie. Het voelt gewoon zo heftig omdat ik niet kan begrijpen dat iemand je zo om de tuin kan leiden. Hij stuurde me elke dag heel veel berichtjes dat hij mij miste, dat ik z’n droomvrouw was etc etc. Ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat bewust doet om je zo voor hem te winnen en als er dan zoiets kleins gebeurd dat je dan direct aan de kant wordt gezet.

Enne nee tuurlijk geloof ik niet in sprookjes, maar als je dagelijks zo overladen wordt met lieve woorden en het voelde gewoon heel goed. Stom achteraf en ja de volgende keer neem ik zeker niet meer iemand direct mee naar huis! Nee naar 20x daten misschien. Ben er zo klaar mee!! Dat iemand zo opzettelijk met je gevoelens spelen en het doet hem helemaal niks!!

Ja weer een levensles wijzer, maar het meest kutte is dat ik nu het gevoel heb dat ik geen man meer kan vertrouwen.
If you never try, you'll never know
Doodless schreef:
01-04-2019 22:26
Dank voor je reactie. Het voelt gewoon zo heftig omdat ik niet kan begrijpen dat iemand je zo om de tuin kan leiden. Hij stuurde me elke dag heel veel berichtjes dat hij mij miste, dat ik z’n droomvrouw was etc etc. Ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat bewust doet om je zo voor hem te winnen en als er dan zoiets kleins gebeurd dat je dan direct aan de kant wordt gezet.

Enne nee tuurlijk geloof ik niet in sprookjes, maar als je dagelijks zo overladen wordt met lieve woorden en het voelde gewoon heel goed. Stom achteraf en ja de volgende keer neem ik zeker niet meer iemand direct mee naar huis! Nee naar 20x daten misschien. Ben er zo klaar mee!! Dat iemand zo opzettelijk met je gevoelens spelen en het doet hem helemaal niks!!

Ja weer een levensles wijzer, maar het meest kutte is dat ik nu het gevoel heb dat ik geen man meer kan vertrouwen.

Veel sterkte, ik heb vroeger ook in die situatie gezeten. :hug: Het is begrijpelijk dat je je slecht voelt: hij geeft je het gevoel dat je meer van hem kan verwachten en haakt vervolgens ineens af. Je kan volgende keer inderdaad op je hoede zijn voor snelle liefdesverklaringen, maar verwijt het jezelf niet te veel. Als je openstaat voor een relatie, ben je blij dat je een klik met iemand lijkt te hebben.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
ReginaMills schreef:
01-04-2019 21:32
Want toen ik hem 2x belde nam hij niet meer op terwijl hij eerder zei dat ik hem altijd mocht bellen.

Er zijn een aantal mensen die mij altijd mogen bellen. Dat wil niet zeggen dat ik ook altijd in de gelegenheid ben om mijn telefoon op te nemen. Kinderachtig om iemand dan gelijk te blokkeren.

Maar goed, je snapt wel dat iemand na twee dates niet gelijk wil trouwen en nog zes kinderen met je wil. Naïef om dat direct te geloven.

Weer iets geleerd. Next!
:worship: Amen!!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Doodless schreef:

tjsa dat paaien .. zo doen bv loverboys dat ook ,ze weten wel wie er gevoelig voor is en wat ze moeten zeggen om iemand te paaien
je kunt heus nog wel mannen vertrouwen maar deze niet meer ,ook al beloofd hij je gouden bergen .
als je niet gebruikt wilt worden voor de sex zoals je schrijft dan zou ik bij een volgende date of ontmoeting niet direct sex hebben met die persoon maar spreek er eerst eens een paar keer zo mee af ,als hij echt interesse heeft in jou en niet alleen in je lichaam dan respecteert hij dat ook . dat is een tip die ik je kan geven
Next
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Doodless schreef:

Over hoeveel dagen hebben we het nu na die eerste date? Zoals ik het lees heb je hem 1x gezien en vertrok hij direct na de seks.

Wat ik me afvraag: geloofde je dat echt allemaal? Trouwen, een gezin stichten en al die blabla?
Mijn nekharen gaan overeind staan als ik dat lees; ik zou opgelucht adem halen als ik hem ervan wist te overtuigen dat hij beter weg kon blijven.
Klinkt creepy! Wees blij dat hij je verder met rust laat en kijk wel wat beter uit voortaan. Weet je heel zeker dat hij vrijgezel was?

Date gewoon verder en als een man na een kop koffie zegt dat hij een gezin met je wil stichten trek je een wenkbrauw op en vraag je hem heel koeltjes of hij denkt dat je wilsonbekwaam en steenrijk bent..
Echt, dat je nog twijfelt of hij een gezin met je wil.. :facepalm:
Reageer ook al je frustraties niet af op een evt. volgende date/vriend: ze kunnen er niks aan doen dat dit is gebeurd en als je werkelijk 20 dates de boot afhoudt met seks haken z.g.a. alle mannen gewoon af vrees ik.

Ik zou wel afhaken en denken: ach jee, die ziet een moeder/zus/maria-type in me... next! En die date evt in de friendzone proberen te houden als het echt een leuk iemand is máár niet mijn type verder.
Want geen passie, geen klik en een wantrouwende kijk op vrouwen is niet wat ik zou zoeken in een man.

Nou ben ik sowieso niet op zoek dus makkelijk praten maar heus, iemand die me blokkeert omdat ik 2x mijn telefoon niet opneem? :HA:
Neuh.. er gaan dagen voorbij dat mijn telefoon uren in mijn tas zit, ik hem niet hoor en geen telefoontjes pleeg of verwacht.
Als ik dan thuiskom heb ik soms gemistte gesprekken, appjes mail enz.
Wie me dan geblokt heeft wegens 'wangedrag' want niet direct opnemen = boze kop blokkeer ik zelf ook denk ik.
Voor de zekerheid ;)
Zoveel drama kan ik niet handelen, ik zou bovendien denken omg.. ik ken hem nog niet eens, wie weet is dit het topje van de ijsberg..
Volgende keer zelf meteen afhaken als iemand zo raar doet!!
dit betekent niet dat je geen man meer kan vertrouwen. Dit betekent dat je volgende keer zelf wat langzamer moet gaan en opletten op de alarmbellen. Iemand die na 1 of 2 dates zegt dat ie van je houdt en met je wil trouwen, je overlaadt met berichten etc is echt 1 grote alarmbel. Google maar eens op 'love bombing'.
Blokkeer niemand waar je nog contact mee wilt.
Blokkeren is echt heel raar.
Van allebei de kanten totaal infantiel en onrealistisch gedrag.
Wat een drama zeg. Ongelofelijk dat mensen zo kunnen leven...
Al deze emotionele ellende na 2 afspraakjes?? :bonk:
SadButTrue999 schreef:
02-04-2019 00:44
Wat ik me afvraag: geloofde je dat echt allemaal? Trouwen, een gezin stichten en al die blabla?
Mijn nekharen gaan overeind staan als ik dat lees; ik zou opgelucht adem halen als ik hem ervan wist te overtuigen dat hij beter weg kon blijven.
Klinkt creepy! Wees blij dat hij je verder met rust laat en kijk wel wat beter uit voortaan. Weet je heel zeker dat hij vrijgezel was?
Tja, sommige mensen worden nu eenmaal graag voorgelogen. Fleetwood Mac zong er ooit al een liedje over.
We used to be friends...
Doodless schreef:
.
Ik denk eerder dat je je eigen instinct cq gevoel niet kunt vertrouwen.
Niet geschoten is altijd mis
Doodless schreef:
01-04-2019 20:28
Nee ik had niet verwacht dat het weer zo’n kerel is die bij het minste geringste het hazenpad neemt.

Nu is m’n vraag; meende hij echt wat hij zei of was het niet for real?

Want hoe kan je zo op het een op het andere moment zo als een blad omdraaien en ben ik helemaal niks meer voor hem?
Als je iets serieus zoekt dan moet je misschien je date wat beter leren kennen voordat je hem zo makkelijk mee naar huis neemt. Wat had je hier zelf van verwacht? Geloof je echt iemand die na één (seks)date al zegt dat hij van je houdt?
Ik heb ook wel es gehad dat ik na het neuken opeens heel andere gevoelens had over de vrouw met wie ik was. Dan wil je het liefste gewoon direct naar huis.

De spanning is er af en je voelt opeens dat je de ander niet echt aantrekkelijk genoeg vindt voor een relatie.
Doodless schreef:

Hij streelde je ego met zijn romantische aandacht, maar even serieus hoe kan jij hem serieus nemen? Een man die je 1x. Heb gezien en vanaf het begin een spelletje met je speelde, iemand waar je 8 weken mee praat en 1x heb gezien die zegt dat hij zielsveel van jou houd en jou tot zijn vrouw wil maken?

Sorry hoor maar hoe naïef kan je zijn? Hij kent jou niet eens....Player eerste klas.
Bepaalde vrouwen trekken bepaalde mannen aan. Verander jezelf en je hebt geen last meer van dit soort losers.
Blokkeren en daarna denken dat het nog wel goed komt... tsja..
chokokat schreef:
02-04-2019 00:13
tjsa dat paaien .. zo doen bv loverboys dat ook ,ze weten wel wie er gevoelig voor is en wat ze moeten zeggen om iemand te paaien
je kunt heus nog wel mannen vertrouwen maar deze niet meer ,ook al beloofd hij je gouden bergen .
als je niet gebruikt wilt worden voor de sex zoals je schrijft dan zou ik bij een volgende date of ontmoeting niet direct sex hebben met die persoon maar spreek er eerst eens een paar keer zo mee af ,als hij echt interesse heeft in jou en niet alleen in je lichaam dan respecteert hij dat ook . dat is een tip die ik je kan geven
Vind vooral de gedachtegang bijzonder; seks is toch geen ruilmiddel waar je rechten aan kunt ontlenen? Dat doe je omdat je dat leuk vindt, als het goed is. Met altijd het "risico" dat het daarbij blijft. Maar je hebt gelijk dat als je niet met dat risico om kunt gaan je dan maar beter kunt wachten. Al heb je nooit garanties.
SweetFirefly schreef:
01-04-2019 20:49
2 ontmoetingen en hij zegt dat hij al van je houdt?

En jij bent van de leg als hij niet opneemt als jij belt?

Dit gaat 'm niet worden en dat is misschien maar beter ook.
JuriaanB schreef:
02-04-2019 14:49
Bepaalde vrouwen trekken bepaalde mannen aan. Verander jezelf en je hebt geen last meer van dit soort losers.
Dit! Been there done that nu geen last meer van idd want zulke lui krijgen van mij de kans niet eens meer.
CourtneyTT schreef:
02-04-2019 09:49
Tja, sommige mensen worden nu eenmaal graag voorgelogen. Fleetwood Mac zong er ooit al een liedje over.
:HA: Nice!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven