Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:Pepernoek schreef op 26 maart 2009 @ 11:33:

sneu? ik heb laatst de hele nacht gedroomd over lushproducten, dat is pas sneu! Geweldig!!
quote:elleinspe schreef op 24 maart 2009 @ 10:08:

Big.

Alleen een paar gebruikten die niet meer door dat hun haar geverfd is en daardoor gaat strippen?????

Ik heb zelf heel lang mijn haar geverfd. Zowel met echt haarverf als met henna en ik heb er nooit last van gehad. Maar ik heb best vol haar en de big gaf me veels te veel volume. Wat natuurlijk logisch is voor een volume shamp....

Moet er wel bijzeggen dat mij kleur van nature blond is en ik het rood verf, dus vrij lichte kleuren.

Wat we in de winkel wel eens aanraden als mensen hun haar iets te donker hebben is om het te wassen met big of beter nog daddy-o. Het licht, vooral in het begin, dan een tintje op, maar echt stripppen...neen.

Mijn wondercombi is toch echt al heel lang rehab en Veganese en eens in de zoveel tijd henna en jasmine fluff ease, ruikt zoo lekker...
hmm dubbelpost..

maar dan kan ik nog wel even zeggen dat ik het echt jammer vindt dat de ginger eruit is.

Al zag ik wel dat er bij de forumspecial via het UK forum ginger douchgel (dacht ik hoor) gemaakt was.

Mja ik heb gelukkig op het laatst een hele ginger gekocht, dus ik heb nog een stukje.
Ik laat mijn haar dus zwart verven bij de kapper Luonto ( ben namelijk een beetje grijs aan het worden ).

Zou het dan jammer vinden als een van die shampoo's van Lush de verf eruit haalt.

Maar voor de rest kun je wel alles gebruiken voor geverfd haar?
Ik heb een groot proefstuk trichomania (shampoo) gekregen, dat is met kokos. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat je geverfde haar zou strippen, is een heel zachte shampoo, en die geur...hmmmmmm
Ben gek op de geur van kokos, heb ook zo'n doucheblok besteld met kokos.
ha, nu maar hopen dat hij vandaag komt! of misschien is het pakje er nu wel al....
Nope!
quote:Luonto schreef op 26 maart 2009 @ 11:53:

hmm dubbelpost..

maar dan kan ik nog wel even zeggen dat ik het echt jammer vindt dat de ginger eruit is.

Al zag ik wel dat er bij de forumspecial via het UK forum ginger douchgel (dacht ik hoor) gemaakt was.

Mja ik heb gelukkig op het laatst een hele ginger gekocht, dus ik heb nog een stukje.

Op de Engelse site kun je nog Gingerlotion kopen, en Gingerperfume. Is Retro geworden.

En bij de forumparty hadden ze inderdaad Badass showergel, met Ginger-geur. Ik heb hem toen besteld, ben benieuwd wanneer die (en alle andere spullen) binnen gaan komen.
ben gewoon nieuwsgierig naar jouw pakje, elle!

ik heb een wishlist gemaakt op de site van lush UK. Zit nu op 68 pond. Hmm, niet best.
Nou pakje is binnen......................

Maar ben een beetje teleurgesteld zeg!

2 bodybutters, Skinny Dip en Almond Butter zitten een beetje versmolten in het doosje.

Nou is het natuurlijk wel een zacht spulletje maar vind dit echt jammer, net of het te warm heeft gestaan.............
En maar een proefje, een stukje zeep, demon in the dark.
Ah wat jammer nou Elle!

Ik zou er wel even melding van maken, het is toch niet de bedoeling dat je een prutje binnen krijgt voor zoveel geld.
Nou ja misschien nu iets wakker geschud i.v.m. die verslaving.
Had jij ook een bodybutter Lola?
in de winkel halen in leuker, wordt het ook beter verpakt enzo.....en anders toch even een klachtenmailtje sturen naar de mailorder.

In Engeland krijg je dan in 9 van de 10 gevallen nieuwe spullen als er iets mis is met de oude.
Even een mailtje sturen dan.............is wel jammer zo eigenlijk, dan verheug je je ergens op...........maar goed.

Hoe bewaar jij die bodybutters Kaatje?

Ik kan het doosje wel even leegschrapen natuurlijk, maar waar doe ik het dan in?

Of laat jij alles in de verpakking zitten?
Ik had een proefje van een bodybutter, maar ik vind het niks.
Heb even de voorwaarden gelezen en er staat inderdaad een stukje bij over gesmolten produkten.

Als een produkt gesmolten bij u aankomt dan is het produkt niet aangetast, wij raden u aan het produkt even in de koelkast of vriezer te leggen etc. etc.

Met andere woorden daar hoef ik dus niet over te mailen.

Ik bestel dus geen bodybutter meer per post.

De rest ruikt heerlijk hoor, had alleen verwacht dat die Joy of Jelly ook een soort blok was, maar zit in een potje.
Je bedoelt de buttercreams? In de winkel krijg je ze in een bruin doosje, met een ''kijkvenstertje'' zeg maar. Daar bewaar ik ze in.

En als die doosjes het hebben begeven dan doe ik ze in liplockzakjes. Maar die buttercreams zijn gewoon superzacht, de mijne kun je ook fijnknijpen zonder daar moeite voor te hoeven doen.

Je kunt het natuurlijk altijd proberen, zo'n mailtje sturen.
quote:lola68 schreef op 26 maart 2009 @ 13:56:

Ik had een proefje van een bodybutter, maar ik vind het niks.

Oké duidelijk

Ik probeer een van die twee vanavond even, en als ik het wel lekker vind mag jij die voor me meenemen

En anders moeten we maar gewoon 2 x per jaar gezellig gaan lushwinkelen.
Ooow elle, dat is erg jammer! Mailtje sturen dan maar!

Wat vind je van de rest van de producten? Welke heb je allemaal? Je bent nu vast aan alles aan het snuffelen!
wat heb je nog wat heb je nog?
Ik heb de Joy of Jelly een douchegel in een potje.

De Sweet Japanes Girl een scrubje voor het gezicht dacht ik en The Godmother een zoete zeep.

En dan die 2 butters Skinny Dip met kokos

en Almond Butter die heeft ook een scrubje geloof ik.

Het ruikt allemaal heerlijk hoor, alleen het is een zooitje in die doosjes met butter.
Nou ik heb even een mailtje gestuurd naar Lush.

En ook direct maar even gevraagd of er geen vestiging in het Noorden kan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven