Buurman steelt van ons
dinsdag 2 april 2019 om 16:26
Mijn dag zit erop! ik ga naar huis. Morgen ben ik terug met nieuws!Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2019 16:07Mars567,, stop er nu maar mee.
Gewoon stoppen nu.. ga een blokje om ofzo.
Niemand dwingt je mijn post te volgen. Er zijn genoeg anderen, sky is the limit!
dinsdag 2 april 2019 om 16:33
Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2019 16:30Ach mensen.. for f#ck sake!
Stop dan met reageren en voeren...
dinsdag 2 april 2019 om 16:50
Hij heeft sowieso goede connecties in de sleutel en sloten wereld
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 2 april 2019 om 16:53
Kan misschien nog wel een kortingkje fiksenviva-amber schreef: ↑02-04-2019 16:50Hij heeft sowieso goede connecties in de sleutel en sloten wereld
Zolang hij ook maar een nieuwe sleutel krijgt.
dinsdag 2 april 2019 om 16:57
hm misschien kan er ook beter een slot op dit topic dan ?Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2019 16:30Ach mensen.. for f#ck sake!
Stop dan met reageren en voeren...
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
dinsdag 2 april 2019 om 17:02
Je weet zeker dat je chef niet op je werk account kijkt en dat hij niet stiekem bevriend is met de buurman (zelfde voetbalteam ofzo)....dan wel misschien doen je chef en de buurman het met je psychiatrisch verpleegkundige en krijgen zij zo weer sappige details over jou. Zeg maar de details die jij bij elkaar hebt gelogen om te kijken of de psychiatrisch verpleegkundige wel te vertrouwen is
Je kan tenslotte niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Je gouden armband kun je rustig in het zicht laten liggen en je psychiatrisch dossier ook maar je weet nooit wanneer er iemand een onschuldige roddel steelt over je kinderwens verhuisplannen en een toiletrol om de tranen mee te deppen omdat zij je zo zullen missen.
Je kan tenslotte niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Je gouden armband kun je rustig in het zicht laten liggen en je psychiatrisch dossier ook maar je weet nooit wanneer er iemand een onschuldige roddel steelt over je kinderwens verhuisplannen en een toiletrol om de tranen mee te deppen omdat zij je zo zullen missen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 2 april 2019 om 17:35
Geen zorgen die dingen kunnen gewoon in vaatwasser mocht je je afvragen wat je dan moet doen. Ik denk alleen wel dat je even een X-rated aan je nieuwe youtube filmpje moet koppelen mocht het zo ver komen:

En zet je alu-hoedje even recht want ik zie vanaf hier dat ie scheef staat.
viva-amber wijzigde dit bericht op 02-04-2019 17:38
21.61% gewijzigd
dinsdag 2 april 2019 om 17:38
Je wil niet weten wat een troep dat geeft. Dat jongetje in die film heeft alles in zijn eentje (echt waar) zelf opgeruimd voordat zijn moeder thuiskwam.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 2 april 2019 om 17:42
Natuurlijk ook wat ontsmettende chloor erbij.viva-amber schreef: ↑02-04-2019 17:35Geen zorgen die dingen kunnen gewoon in vaatwasser mocht je je afvragen wat je dan moet doen. Ik denk alleen wel dat je even een X-rated aan je nieuwe youtube filmpje moet koppelen mocht het zo ver komen:
En zet je alu-hoedje even recht want ik zie vanaf hier dat ie scheef staat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 2 april 2019 om 19:48
En al die geweldige mensen hebben niets beters te doen dan over mij te zitten roddelen. Wauw! En hoe ontzettend triest!viva-amber schreef: ↑02-04-2019 17:02Je weet zeker dat je chef niet op je werk account kijkt en dat hij niet stiekem bevriend is met de buurman (zelfde voetbalteam ofzo)....dan wel misschien doen je chef en de buurman het met je psychiatrisch verpleegkundige en krijgen zij zo weer sappige details over jou. Zeg maar de details die jij bij elkaar hebt gelogen om te kijken of de psychiatrisch verpleegkundige wel te vertrouwen is![]()
Je kan tenslotte niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Je gouden armband kun je rustig in het zicht laten liggen en je psychiatrisch dossier ook maar je weet nooit wanneer er iemand een onschuldige roddel steelt over je kinderwens verhuisplannen en een toiletrol om de tranen mee te deppen omdat zij je zo zullen missen.![]()
dinsdag 2 april 2019 om 20:17
Ik zou opnieuw een doorverwijzing vragen en ditmaal gewoon de waarheid zeggen zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt , volgens mij gaat het niet goed met je . succes er mee
woensdag 3 april 2019 om 09:30
Politie gesproken, ze willen langskomen, vingerafdrukken onderzoeken ea. Klonken heel gewillig. Komkommertijd denk ik.
woensdag 3 april 2019 om 09:58
woensdag 3 april 2019 om 10:36
Nee , hoor ik was oprecht belangstellend zodat je hulp zou zoeken .
(Met nadruk op was)
Daarnaast is het volgens mij ook tegen de regels om haat te zaaien
in jouw geval tegen de russen.