Wat was jullie openingsnummer???

26-03-2009 12:42 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige weekend ten huwelijk gevraagd en we gan in sept. trouwen. Mijn vriend en ik kunnen niet stijldansen, maar willen super graag tijdens de openingsdans een hip, maar mooi nummer hebben waar we dan d.m.v.priveles van een dansleraar een super mooie dan op kunnen maken, om onze gasten te verassen, want die verwachten dat echt nooit van ons...

Dus ik ben op zoek naar mooie nummers, waar een mooie dan op kan....geen hele ouderwetse nummer (wij zijn beging dertig), maar best een mooie heftige opbouw inzitten. Kortom ik ben benieuwd waar jullie mee komen...

Debbie
deze?

http://www.youtube.com/watch?v=ImBaVm7K6Do

(vanaf 46 seconden wordt het echt leuk!)
let love rule van lenny kravitz hadden wij.
Ja super toch!!! Lijkt me ook echt super leuk om het zo aan te pakken, maar je waar leer je zo goed dansen.........mijn toekomstige man is niet zo ritme gevoelig ben ik bang......
quote:Elenas schreef op 26 maart 2009 @ 12:45:

deze?

(vanaf 46 seconden wordt het echt leuk!)ik stem voor!
je gasten verassen is ook een manier om van de wederzijdse (schoon) families af te komen.

Voor een verassing zou ik disco inferno aanraden (burn baby burn), of Fire van Bruce Springsteen (when we kiss, oooh, FIRE)
zo'n dansje is echt niet moeilijk hoor! gewoon 300 keer oefenen
Chick, ga als je nog geen stijldanservaring hebt, eerst kijken welke dans jullie ligt. Je kan bij wijze van een liedje met salsa of cha-cha bedenken, maar als je beiden al de quickstep verknalt....

Bedenk ook dat je in jurk en pak misschien je minder lekker kunt voortbewegen dan je normaal in je spijkerbroekkie doet.

TD, moet altijd stiekem gniffelen bij hoekerig dansende, naar de grond kijkende en mee-tellende bruidsparen...
quote:Elenas schreef op 26 maart 2009 @ 12:45:

deze?

(vanaf 46 seconden wordt het echt leuk!)
Crazy little thing called love van Queen. Tis een Jive, moet je wel een jurk hebben die daar een beetj geschikt voor is en een fatsoenlijke conditie
quote:Suzeli schreef op 26 maart 2009 @ 13:00:

Crazy little thing called love van Queen. Tis een Jive, moet je wel een jurk hebben die daar een beetj geschikt voor is en een fatsoenlijke conditie *RAAAATTTTSSSS* hijghijghijg.....
quote:Tia Dalma schreef op 26 maart 2009 @ 12:55:

TD, moet altijd stiekem gniffelen bij hoekerig dansende, naar de grond kijkende en mee-tellende bruidsparen... En die teenstep ie sommige vele mensen doen Vreeeeselijk Daar moet je echt niet tussen proberen te dansen, levensgevaarlijk.
hahaha... dat filmpje is top!

verder ot: ik zou zekerrrrr geen quickstep doen.. zo'n mutsendans joh....

Ik opteer voor een Engelse wals. Is echt supermakkelijk aan te leren, en als je 'm mooi doet (met uitdraaien ed ) is het erg mooi en romantisch.

Liever nog een slow fox oid, maar dat wordt wel ingewikkeld.

Ik zou uitkijken met ingewikkelde dansjes moeten aanleren.. Ik herinner me nog mijn zusje die op haar bruiloft stijf van de zenuwen de net-aangeleerde chachacha deed...

een-twee-cha-cha- ohnee ... shit.. ehmm.. een-twee-chachacha -oh sjips-was toch rechts?!!@#$%

Dat was best ehhmm... een soort van zonde, zegmaar

Maar waarop? tja.. dat weet ik even niet.
Computer says nooooo
Ik opteer voor "In your Eyes" van Peter Gabriel.

En ondanks onze stijldanservaring kan ik daar ook best heerlijk op schuifelen met TDman tegen die tijd...
gewoon hip-hop street dance. Daar krijg je credits mee, jwt.
hhaahah ik moet gewoon lachen van jullie reacties, ik weet van mijzelf dat ik wel kan dansen en het snel kan aanleren, maar van mijn schatje weet ik het zo net nog niet.....

maarre kom maar op met de leuke nummers.....en ook graag type dans erbij vermelden indien bekend.
wil je nou wel of niet stijfdansen? ik vind zo'n dans als in het filmpje echt veel cooler dan zo'n echte stijfdans. Ik snap ook niet dat mensen die nooit dansen opeens op hun bruiloft gaan dansen, so last century zeg maar
wat kaatje zegt dus
Maar even serieus, jullie zijn begin dertig, waarom zo iets ontzettend burgerlijks doen?
quote:RosieRo schreef op 26 maart 2009 @ 13:07:

Maar even serieus, jullie zijn begin dertig, waarom zo iets ontzettend burgerlijks doen?ze gaan toch ook trouwen? ;-P
.
volgens mij kan kiss from a rose, van Seal.

Mooie tekst ook.
Computer says nooooo
Voor een openingsdans vind ik Be tender with me baby van Tina Turner prachtig. Wat voor dans er bij past? Geen idee. Toen ik 8 was wilde ik altijd op stijldansen maar daar vonden mijn ouders me te jong voor. Ik mocht op mijn 12e. Tegen de tijd dat ik 12 was was de interesse weg en wilde ik alleen nog maar op kickboksen (wat ook niet mocht). Kortom, nooit dansles gehad.

Maar als je iets a la dat filmpje wil kun je ook voor een snoeiharde plaat gaan. Beetje headbangen hoef je geen ritmegevoel voor te hebben.

Chainsaw van Limp Bizkit ofzo...
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Is Just a perfect day van lou reed ook een wals?

Misschien slijmerig maar ik vind hem mooi.
quote:babado schreef op 26 maart 2009 @ 13:08:

[...]

ze gaan toch ook trouwen? ;-P

ja, goed, maar dat is nog wel functioneel ivm kinderen, huis kopen, erfrecht, vet feest geven etc.

vind het altijd zo'n misverstand van bruidsparen dat gasten dit soort gedoe leuk vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven