Wat was jullie openingsnummer???

26-03-2009 12:42 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige weekend ten huwelijk gevraagd en we gan in sept. trouwen. Mijn vriend en ik kunnen niet stijldansen, maar willen super graag tijdens de openingsdans een hip, maar mooi nummer hebben waar we dan d.m.v.priveles van een dansleraar een super mooie dan op kunnen maken, om onze gasten te verassen, want die verwachten dat echt nooit van ons...

Dus ik ben op zoek naar mooie nummers, waar een mooie dan op kan....geen hele ouderwetse nummer (wij zijn beging dertig), maar best een mooie heftige opbouw inzitten. Kortom ik ben benieuwd waar jullie mee komen...

Debbie
Monissa bij deze vaardig ik jou af naar alle bruiloften waar mijn aanwezigheid wordt verlangd. Ik vind het altijd een enorme opgave.
quote:MissMD schreef op 26 maart 2009 @ 13:46:

Kies een goed reggeton (schrijf je dat zo???) nummer en ga op Zouk les, is een soort Salsa maar dan Braziliaans, echt als je dat kan, ziet dat er zo gaaf uit!! Kan natuurlijk ook op echte Zoukmuziek, maar die reggetonnummers klinken lekker stoer Maar die reageton gaat toch allemaal over macho mannen die veel sletjes om zich heen hebben? Niet echt romantische muziek in ieder geval ;)
Kom maar op Meds met die uitnodigingen! Alleen, hoe verklaren we dat? Ik denk niet dat ik op jou lijk, ben blond, wel gespierd, maarruh niet zo.
pruik en anabolen
chickie78, hebben jullie allebei werkelijk nooit (basisjaar)dansles gehad? Dat verbaast mij dan weer. Ik ben dan wel ouder, maar minimaal 1 jaar hoorde in mijn complete omgeving (vrienden, school, familie) tocht wel tot een stukje basis 'opvoeding'. Is blijkbaar niet meer zo.....

Verder geen tips voor een nummer. En geen idee meer van mn eigen openingsdans. Scheiding is al zolang geleden en de trouwdag dus nog veel langer terug !
Jemig, zeg wat een non-discussie over wat 'zooooo 2008' is en wat niet. Boeit dat ook maar ene moer? Mijns inziens niet. Het is hun bruiloft en zij doen het zoals zij dat willen. En daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Dan is het maar zooooo 2008 or what ever. Ik vind dat een stuk minder 'sneu' dan mensen die de noodzaak voelen elke modegril die zich ook maar de kop op steekt te volgen omdat ze anders zoooo 2008 zijn.

Deze twee mensen willen graag met een dans openen. Laat ze!

On topic

Ik zou 't niet 'over the top' doen eigenlijk. Helemaal als jullie samen nog geen dans ervaring hebben. Kies een simpel nummer en dans gewoon intiem joh.
Dank je Oriane!!
nah ja het is niet zooooo 2008 het is meer 1950.
retro dus
Wij hebben gedanst op "wij zijn 2 vriendjes" van Danny Christiaan en Marsupilami.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven