Wat was jullie openingsnummer???
donderdag 26 maart 2009 om 12:42
Ik ben vorige weekend ten huwelijk gevraagd en we gan in sept. trouwen. Mijn vriend en ik kunnen niet stijldansen, maar willen super graag tijdens de openingsdans een hip, maar mooi nummer hebben waar we dan d.m.v.priveles van een dansleraar een super mooie dan op kunnen maken, om onze gasten te verassen, want die verwachten dat echt nooit van ons...
Dus ik ben op zoek naar mooie nummers, waar een mooie dan op kan....geen hele ouderwetse nummer (wij zijn beging dertig), maar best een mooie heftige opbouw inzitten. Kortom ik ben benieuwd waar jullie mee komen...
Debbie
Dus ik ben op zoek naar mooie nummers, waar een mooie dan op kan....geen hele ouderwetse nummer (wij zijn beging dertig), maar best een mooie heftige opbouw inzitten. Kortom ik ben benieuwd waar jullie mee komen...
Debbie
donderdag 26 maart 2009 om 14:35
Wat wil je eigenlijk - een dans om lekker samen met je man elkaar diep in de ogen kijkend op te slowen? Of een stukje opvoeren voor de gasten (ingestudeerd dansje)?
Maakt nogal een verschil voor het soort nummer dat je kiest.
Quizzvraag voor bonuspunten: It takes two van Marvin Gaye en .....?
Maakt nogal een verschil voor het soort nummer dat je kiest.
Quizzvraag voor bonuspunten: It takes two van Marvin Gaye en .....?
mahna mahna tuduuuudududu
donderdag 26 maart 2009 om 14:39
quote:Winterdip schreef op 26 maart 2009 @ 14:21:
Hadden jullie geen Highway to Hell als openingsdans Elmime?
Hahahaha ja had gekund he? Had man ook wel leuk gevonden als ik dat had voorgesteld.
Maar omdat ik op dat moment al 7,5 maanden zwanger was, was het op dat moment meer: A whole lotta Rosie ( Of Elmime in dit geval )
Hadden jullie geen Highway to Hell als openingsdans Elmime?
Hahahaha ja had gekund he? Had man ook wel leuk gevonden als ik dat had voorgesteld.
Maar omdat ik op dat moment al 7,5 maanden zwanger was, was het op dat moment meer: A whole lotta Rosie ( Of Elmime in dit geval )
donderdag 26 maart 2009 om 14:59
Haha, zo'n eerste dans met dansles wilde ik eerst ook. Terwijl we geen van beiden echt kunnen dansen en al helemaal niet samen
Toen het moment naderde heb ik er helemaal vanaf gezien, omdat alles al zo gepland en geregeld was, dansles (prive 3 lessen) iets van 150 euro kost en het geld echt op was, en we nog steeds geen liedje hadden.
Uiteindelijk hebben we het liedje wat we tijdens de ceremonie hadden (uit een toneelvoorstelling, niemand kende het) 's avonds laten spelen door de band en zijn we gaan schuifelen. Gewoon rondjes draaien zeg maar. Waarbij we halverwege bedachten dat het wel leuk was om onze ouders erbij te halen want we hadden wel genoeg rondjes gedraaid. (Het was gelukkig geen lang liedje).
Wij vonden het hartstikke leuk, en daarna ging iedereen dansen, dus de kop was eraf. En ik was blij dat ik me daar in elk geval niet ook nog druk over hoefde te maken. Het gaat toch al gauw mis met jurk/ pasjes/ stress.
Trouwens, als je wel een liedje kiest met tekst, de lyrics even echt goed doorlezen.... Voor je het weet gaat het eigenlijk helemaal niet over de liefde, ofzo.
Toen het moment naderde heb ik er helemaal vanaf gezien, omdat alles al zo gepland en geregeld was, dansles (prive 3 lessen) iets van 150 euro kost en het geld echt op was, en we nog steeds geen liedje hadden.
Uiteindelijk hebben we het liedje wat we tijdens de ceremonie hadden (uit een toneelvoorstelling, niemand kende het) 's avonds laten spelen door de band en zijn we gaan schuifelen. Gewoon rondjes draaien zeg maar. Waarbij we halverwege bedachten dat het wel leuk was om onze ouders erbij te halen want we hadden wel genoeg rondjes gedraaid. (Het was gelukkig geen lang liedje).
Wij vonden het hartstikke leuk, en daarna ging iedereen dansen, dus de kop was eraf. En ik was blij dat ik me daar in elk geval niet ook nog druk over hoefde te maken. Het gaat toch al gauw mis met jurk/ pasjes/ stress.
Trouwens, als je wel een liedje kiest met tekst, de lyrics even echt goed doorlezen.... Voor je het weet gaat het eigenlijk helemaal niet over de liefde, ofzo.
donderdag 26 maart 2009 om 15:12
Evolution of Dance! http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Maar ik vind Avond van Boudewijn de Groot ook erg mooi, maar of dat zo dansbaar is?! Dat lijkt mij niet!
Maar ik vind Avond van Boudewijn de Groot ook erg mooi, maar of dat zo dansbaar is?! Dat lijkt mij niet!

donderdag 26 maart 2009 om 15:15
quote:Winterdip schreef op 26 maart 2009 @ 13:08:
Voor een openingsdans vind ik Be tender with me baby van Tina Turner prachtig. Wat voor dans er bij past? Geen idee. Toen ik 8 was wilde ik altijd op stijldansen maar daar vonden mijn ouders me te jong voor. Ik mocht op mijn 12e. Tegen de tijd dat ik 12 was was de interesse weg en wilde ik alleen nog maar op kickboksen (wat ook niet mocht). Kortom, nooit dansles gehad.
Maar als je iets a la dat filmpje wil kun je ook voor een snoeiharde plaat gaan. Beetje headbangen hoef je geen ritmegevoel voor te hebben.
Chainsaw van Limp Bizkit ofzo... Leuk! En ook stoer.
Voor een openingsdans vind ik Be tender with me baby van Tina Turner prachtig. Wat voor dans er bij past? Geen idee. Toen ik 8 was wilde ik altijd op stijldansen maar daar vonden mijn ouders me te jong voor. Ik mocht op mijn 12e. Tegen de tijd dat ik 12 was was de interesse weg en wilde ik alleen nog maar op kickboksen (wat ook niet mocht). Kortom, nooit dansles gehad.
Maar als je iets a la dat filmpje wil kun je ook voor een snoeiharde plaat gaan. Beetje headbangen hoef je geen ritmegevoel voor te hebben.
Chainsaw van Limp Bizkit ofzo... Leuk! En ook stoer.
donderdag 26 maart 2009 om 15:17
Ik ga in april trouwen en wij wilden wat anders als nummer bij de ceremonie. We dachten aan 'Love is strong' van de Rolling Stones. Uiteindelijk is het 'The Everthere' van Elbow geworden. The everthere is heel mooi en toepasselijk, een langzaam nummer, dus schuifelen kan ook nog.... De trekking van het liedje is iemand die aan zijn / haar partner vraagt:
'If I loose a sequin here and there
More salt than pepper in my hair
Can I rely on you
When all the songs are through
To be for me the everthere, everthere'
Veel plezier!
'If I loose a sequin here and there
More salt than pepper in my hair
Can I rely on you
When all the songs are through
To be for me the everthere, everthere'
Veel plezier!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

donderdag 26 maart 2009 om 15:21
quote:tjilla schreef op 26 maart 2009 @ 15:17:
Moet/hoort dat eigenlijk, dansen op je bruiloft? Ik zag laatst een dvd van een bruiloft en vond het zooo vreselijk, zo'n dans met iedereen erom heen en dan daarna ook nog een polonaise. Brrr, kreeg plaatsvervangende schaamte.nee hoor, moet helemaal niet. je kan ook gewoon een vet feest geven en bij aanvang heel hard BIERRRRRR roepen door een megafoon, dan is het feest ook meteen op stoom.
Moet/hoort dat eigenlijk, dansen op je bruiloft? Ik zag laatst een dvd van een bruiloft en vond het zooo vreselijk, zo'n dans met iedereen erom heen en dan daarna ook nog een polonaise. Brrr, kreeg plaatsvervangende schaamte.nee hoor, moet helemaal niet. je kan ook gewoon een vet feest geven en bij aanvang heel hard BIERRRRRR roepen door een megafoon, dan is het feest ook meteen op stoom.

donderdag 26 maart 2009 om 15:28
donderdag 26 maart 2009 om 15:30
quote:Vleermuis28 schreef op 26 maart 2009 @ 15:28:
http://www.youtube.com/watch?v=xdZanDQH2uU
Vind m erg gaafvind m erg mosterd.
http://www.youtube.com/watch?v=xdZanDQH2uU
Vind m erg gaafvind m erg mosterd.