Wat was jullie openingsnummer???

26-03-2009 12:42 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige weekend ten huwelijk gevraagd en we gan in sept. trouwen. Mijn vriend en ik kunnen niet stijldansen, maar willen super graag tijdens de openingsdans een hip, maar mooi nummer hebben waar we dan d.m.v.priveles van een dansleraar een super mooie dan op kunnen maken, om onze gasten te verassen, want die verwachten dat echt nooit van ons...

Dus ik ben op zoek naar mooie nummers, waar een mooie dan op kan....geen hele ouderwetse nummer (wij zijn beging dertig), maar best een mooie heftige opbouw inzitten. Kortom ik ben benieuwd waar jullie mee komen...

Debbie
Low van Flo-Rida

Candyshop van 50 cent

Without me van Eminem

ik zie het helemaal gebeuren. Misschien kun je je crew ook mee laten dansen. Is helemaal dope.
quote:Suzeli schreef op 26 maart 2009 @ 13:09:

Is Just a perfect day van lou reed ook een wals?

Misschien slijmerig maar ik vind hem mooi.oooeeh, vink wel heavy hoor, die song. zwartgallig.
Whenever Whereever van Shakira (quickstep)

Welke soort muziek hou je van?
quote:kaatje_85 schreef op 26 maart 2009 @ 13:10:

Low van Flo-Rida

Candyshop van 50 cent

Without me van Eminem

ik zie het helemaal gebeuren. Misschien kun je je crew ook mee laten dansen. Is helemaal dope.

vette street cred ouwe, jeweettog.

ik zou integraal voor meat loaf gaan. let me sleep on it, baby baby let me sleep on it..

and now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive, if i have to spend another minute with you, i don't think that i wil ever survive..
quote:chickie78 schreef op 26 maart 2009 @ 13:06:

hhaahah ik moet gewoon lachen van jullie reacties, ik weet van mijzelf dat ik wel kan dansen en het snel kan aanleren, maar van mijn schatje weet ik het zo net nog niet.....

maarre kom maar op met de leuke nummers.....en ook graag type dans erbij vermelden indien bekend.Daar zijn trouwens ook websites voor. Zoals deze: http://www.xs4all.nl/~fghb/0501.htm

Maar ga je nou wel of niet nog eerst op dansles? Zo ja: ga niet aan 1 liedje vasthouden maar kijk ook welke dans jou en je partner sámen lekker ligt. It takes two to tango, nietwaar?
Vinden jullie dat echt?

Toevallig kunnen summerman en ik beiden behoorlijk dansen ( .. ), maar mij lijkt het dus écht erg leuk... Ik ben eigenlijk heel modern en mijn werk is iets met trends enzo... maar dat is mijn zwak, vrees ik.. net als dresscodes. Maar ik schaam me bijna, nu.

Maar goed TO: ik zeg dus: 'kiss from a rose' van Seal en doe er de Engelse Wals op. Traditioneel doe je dan trouwens ook 'changée he, waarbij je jullie beider ouders de dansvloer op neemt, doen jullie dat ook dan?
Computer says nooooo
You can leave your hat on van joe Cocker, en dan samen een soort van striptease geven...Bruidskleding strippen en daaronder heb je je feestkleding aan!
quote:Tia Dalma schreef op 26 maart 2009 @ 13:13:

[...]

It takes two to tango, nietwaar?

It takes two, ook een leuk nummer van good old Tina Turner!

Nog een leuk dansnummer, Let's get loud van Jennifer Lopez.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Winterdip schreef op 26 maart 2009 @ 13:18:

[...]

It takes two, ook een leuk nummer van good old Tina Turner!

Nog een leuk dansnummer, Let's get loud van Jennifer Lopez. tsss... Marvin Gaye natuurlijk.
Let's get loud van Jennifer Lopez is trouwens een cha-cha (als ik het me goed kan herinneren)

Als je van nederlandstalig houdt heeft Guus Meeuwis ook leuke nummers om op te dansen
Ik vind het ook een burgelijk iets, maar vind dat juist leuk en verassend, omdat ze dan niet van ons zouden verwachten. We vinden het juist leuk om stukjes "burgelijkheid" te combineren met modernere stukjes. Vandaar dat ik me aan het orienteren ben.

Ik weet nog niet of we echt gaan stijldansen of gaan hip-hoppen, ik sta overal voor open!
quote:Tia Dalma schreef op 26 maart 2009 @ 13:20:

[...]

tsss... Marvin Gaye natuurlijk. Of course you're right! Maar het zijn dertigers dus de versie van Rod en Tina uit de jaren 90 is wat hipper (en swingender) dan die uit de zestiger jaren.
Ik zou dat dansje van dat filmpje instuderen!

Geweldig! Daar scoor je mee! Beter dan zo'n suffe stijldans.
Ik weet niet meer van wie het nummer is, maar het is een oud countrynummer: If I said you had a beautiful body, would you hold it against me (if i swore you were an angel would you tread me like a devil tonight).

Wij zijn heel jong getrouwd (21)...vonden we leuk/spannend/origineel omdat niemand dat deed (zelfs niet samengewoond). Inmiddels alweer 10 jaar geleden. Nog altijd geen ingekakt burgerlijk stel en redelijk rock and roll...maar dat trouwen: GEWELDIG!!! (en ook met alle mutserige tradities).
quote:chickie78 schreef op 26 maart 2009 @ 13:22:

Ik vind het ook een burgelijk iets, maar vind dat juist leuk en verassend, omdat ze dan niet van ons zouden verwachten. We vinden het juist leuk om stukjes "burgelijkheid" te combineren met modernere stukjes. Vandaar dat ik me aan het orienteren ben.

Ik weet nog niet of we echt gaan stijldansen of gaan hip-hoppen, ik sta overal voor open!okee, ik probeerde het net met een grapje maar het is verRassen, dubbel R. Verassen wil je echt nog niet met je gasten , believe me.
quote:Winterdip schreef op 26 maart 2009 @ 13:24:

[...]

Of course you're right! Maar het zijn dertigers dus de versie van Rod en Tina uit de jaren 90 is wat hipper (en swingender) dan die uit de zestiger jaren.auw, die doet pijn. RotOp stewart kan niet TIPPEN aan Marvin, en swingender dan echte ouwe motown wordt het niet hoor.
quote:chickie78 schreef op 26 maart 2009 @ 13:22:

Ik weet nog niet of we echt gaan stijldansen of gaan hip-hoppen, ik sta overal voor open!

En je partner dan? (En je publiek, mind you... of wil jij de filmpjes op YouTube nog drie jaar na dato terugzien?)

@Winterdip: ik hoor als begin dertiger toch nog liever Marvin
quote:@Winterdip: ik hoor als begin dertiger toch nog liever Marvin
@ Tia Dalma: Ik hoor als begin dertiger ook 10x liever Marvin. Maar voor een openingsnummer op een bruiloft vind ik de versie van Tina net even wat swingender. Mooier niet, dat hoor je mij niet zeggen.
Kies een goed reggeton (schrijf je dat zo???) nummer en ga op Zouk les, is een soort Salsa maar dan Braziliaans, echt als je dat kan, ziet dat er zo gaaf uit!! Kan natuurlijk ook op echte Zoukmuziek, maar die reggetonnummers klinken lekker stoer
quote:Winterdip schreef op 26 maart 2009 @ 13:38:

@ Tia Dalma: Ik hoor als begin dertiger ook 10x liever Marvin. Maar voor een openingsnummer op een bruiloft vind ik de versie van Tina net even wat swingender. Mooier niet, dat hoor je mij niet zeggen.

Maar nou komt Tina er bij mij sowieso ook niet snel in...
@ Tia Dalma: Ja wel, Tina wel hoor bij mij. Heerlijk! Maar er is maar weinig wat er bij mij niet inkomt. Kans dat je mij in het concertgebouw vindt bij een stuk van Tchaikovsky is even groot als dat je me vooraan bekneld naar adem ziet happen bij Sepultura.

Fransje Bauer, dat komt er bij mij echt niet in. En ok, Rod Stewart ben ik ook niet echt een grote fan van
Dat filmjpe Als ik wist dat ik zo goed kon dansen (en mn vriend ook), had ik het geprobeerd in te studeren, maar dit zal me helaas nooit lukken

Wel ontzettend gaaf om je gasten zó te verrassen, zit de sfeer er direct in
Wij hadden een mix gemaakt van

Etta James - At Last

en

Timbaland - I like you just the way you are

Liedje begon slow (zie je allemaal vertederende blikken) en toen ging het over op een hiphop\streetdance\salsa dans gedoe. Iedereen was errug verrast, want mijn man is absoluut geen danser en heeft geen ritme gevoel. Natuurlijk ging het bij ons ook heel anders dan de bedoeling en zoals we geoefend hadden, maar ach het was te gek!

Dit is ook een leuke, hier hadden wij het e.e.a. uitgepakt.

http://www.youtube.com/watch?v=7tjX89RCfxE
TO, wat voor muziek vinden jullie zelf heel erg leuk? Ik zou dan gaan voor iets wat jullie echt leuke muziek gaan en niet voor zomaar een van de traditionele nummers zeg maar.

Zoiets als dat filmpje is wel heel erg leuk maar je moet het wel kunnen ( leren ).

Wij hebben die eerste dans overgeslagen op onze toch al niet zo traditionele trouwdag.

Gefeliciteerd trouwens met jullie voornemen te gaan trouwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven