Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja Liz .je moet wel inventief zijn. Om niet de hoogste prijs te betalen.

Mijn man eet ze ook vaak met curry saus. Vaak eten we ze ook met appelmoes.
Maar vandaag hebben we ze zo uit het vuistje gegeten. Ze zijn al bijna op.niet normaal. Vaak bel ik nog wel iemand om langs te komen. Om te eten. Of ik breng er wat naar de buurman .vandaag van alles niks. Er zijn er nu nog maar n paar .
Wel eten we vanavond nog n kommetje kippensoep. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Dan waren ze dus erg lekker dit keer zeker chris als ze al bijna op zijn.
Miepknip wat een goede inhoud had je in je mgtg tas, nu hoef je mooi niet te koken vandaag en je hebt nog een toetje erbij ook!
Stom van die prijzen Liz!
Groot gelijk dat je ze naar Nl hebt laten sturen.
Hoop dat je ze nog hebt kunnen ophalen.

Cardioloog heeft weer wat veranderd in de medicijnen.Volgende maand weer terug.
Daarna meteen naar mijn werk gegaan,wat best lastig was want totaal geen stem meer,ik piepte maar wat aan de telefoon. :proud:
Oudste 2 eten elders,vriend en jonsgte eten kliekje van gister en ik heb bakje soep uit de vriezer voor mezelf.
Wat kun je daar moe van worden coetje.snelle beterschap.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 03-04-2019 19:48
0.88% gewijzigd
Ik at een k&k maaltijd van AH (rund massala boontjes Surinaamse bami), maar ik vond het vlak van smaak.
Dank je Chris.Voel me alleen totaal niet ziek,gelukkig.Alleen mijn stem is weg.

Klinkt wel lekker Zenzeo.Jammer dat ie niet echt gesmaakt heeft.
Mijn vriend was toevallig langs het postadres geweest voor zichzelf en had mijn pakket ook meegekregen dus het was een aangename verrassing toen hij me het pakket overhandigde :-) zoon heeft zijn bord nog niet leeggegeten (te druk in zijn hoofd) dus ik wacht nog met het uitpakken, hij moet eerst wat gegeten hebben voor hij ze mag zien en er 1 mag . Ik zal nog wel laten weten of ze lekker zijn :-)
Coetje wat lastig dat je je stem kwijt bent, hopelijk is die snel weer terug. Wel fijn dat je je verder niet ziek voelt. Bij de cardioloog dus gelukkig geen nare dingen, fijn. Hopelijk heeft je vriend baat bij de medicatieverandering.
Zenzeo die maaltijd had ik ook eens van ah, ik vond hem ook niet echt lekker smaken dus dat ligt niet aan jou. Wel jammer want het klinkt wel lekker vind ik als je het zo leest..
Het viel echt tegen!
Inderdaad klinkt het wel heerlijk.
Zenzeo,surinaamse bami heb je ook zelf heel snel gemaakt.
Als je daar de energie voor hebt natuurlijk,want dat is met je ziek zijn niet vanzelfsprekend.

Wat heerlijk he dat het s'avonds langer licht is! Geeft mij echt meer energie.
Net nog even 2 ramen gezeemd,kattenbak uitgesopt en de wc gepoetst.
Nu een koffie.
Goed bezig coetje! En Ja ik vind het ook fijn dat het langer licht is, de zomer is echt mijn seizoen. Wat leuk dat je een kat hebt, of heb je er meerderen? ik heb er ook 2 en ben er erg gek mee :-)
Bonbons al geproefd Liz? :proud:

Wij hebben 1 kat,oudste wil er een kitten bij maar aangezien ik de enige ben die de kattenbak schoonmaakt begin ik er niet aan.
Jongste wil graag een hond maar dan voorzie ik ook dat ik diegene ben die hem moet uitlaten enz.En ik vind mijn huis te klein voor een grote hond erbij.
Jaaaa coetje, ik eet er nu 2 bij de koffie. Ze zijn bijzonder lekker!
Oh heerlijk! Geniet ervan!
Ik wou ook maar 1 kat en heb me suf gezocht om die ene te vinden die voor ons geschikt was, maar 3 maanden later zat er een mini kitten van ongeveer 5 weken contact te zoeken met mijn kat door het raam en het regende heel hard dus heb ik haar naar binnen gehaald en gehouden toen ik geen mama poes kon vinden en niemand wist van wie ze kon zijn. En toen had ik er dus 2!
Aaah dat is lief! :heart:
Beste vriendin van oudste krijgt een nestje kittens,heb gezegd dat ik niet ga kijken want dan bezwijk ik ook. :P
Katten vrouwtjes hier. En nee ik ben geen kattenmens .vind ze zelfs doodeng.
Wel n hondenmens.
Ik kan ook zo genieten van chocolade .ben wel n beetje verslaafd.kan er als het in huis is niet makkelijk afblijven.

Ja coetje.als het langer licht is.pak je inderdaad savonds nog wel even n klusje op.
swinters zit ik vaak bijtijd op de bank.vier uur begint de avond🤭

Fijne avond .Alles komt goed,
Goedemorgen,

Chris,bang voor katten.Doet me denken aan 2 jaar geleden toen vriend een infarct had,de ambu broeder durfde niet naar binnen omdat de kat op de trap zat.Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte maar dat was niet zo.

Ik heb mijn stem nog niet gevonden,ga wel werken,voel me verder niet ziek.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Miepkniep: klinkt lekker. Bevalt 'too good to go'?
Liz: slimme oplossing om op je postadres te laten leveren. Volgens mij is het assortiment Lindtchocolade in Duitse supermarkten trouwens veel groter dan in Nederland. Dus je zou dan ook altijd nog de supermarkt in kunnen duiken.
Coetje: hoop dat de medicatiewijziging van je vriend succes heeft. En hoe is het met jouw verkoudheid?
VL: hoe was je cursus?
Zenzeo: hoe gaat het met je?
Chris: nog plannen vandaag?

Ik ga zo brood eten met kaas of vleeswaren.
Hier in de buurt doen er nog niet veel bedrijven mee met too good to go,helaas.

Tv,mijn stem is nog kwijt,verder niet ziek.
Smakelijk,maar je zal het al wel ophebben.

Ik drink thee met citroen en gember.
Gisteren een leuke en leerzame cursus gehad! Het verbreed je inzichten, zet je aan het denken, ervaringen uitwisselen etc.

Nu net thuis van het werk en ik eet een tosti met kaas en ik drink een kopje koffie.

Coetje, gelukkig dat je je er niet ziek van voelt. Maar hoop wel dat je snel je stem weer terug hebt!
Cursus van werk uit?
Liz, geniet van je bonbons! Fijn dat ze lekker zijn.
Bij Coetje is het nu stil...lastig als je niet praten kunt.

Ontbijt 2 witte bolletjes hüttenkäse chili en lunch 2 witte bolletjes met tartaartje en ketchup.
Tv lindt heeft hier idd een veel groter assortiment in de supermarkt, maar het waren leonidas bonbons die ik had besteld ;-) en die zijn hier helaas niet in de buurt te krijgen dus moet ik wel bestellen via internet als ik ze wil hebben :-(
Ik had als lunch een ham kaas croissant en een wrap, beide van lidl.
Er komt nog steeds alleen een beetje gepiep uit mij :rofl: lekker rustig zullen we maar zeggen.
Ik ga zo naar de fysio en een paar boodschapjes doen.

Viva,fijn dat de cursus leuk was.
Ondertussen de rust wat teruggekeerd bij jou?
Hoop dat het goed gaat met iedereen. ❤️

Heb net n bamischijf gegeten . vanmiddag n kom soep.
De boodschappen binnen .weer mandarijnen en bloedsinaasappels gekocht .
Veel boodschappen hadden we niet nodig . Moest wasmiddel hebben.voorwitte en bonte was.
Heb n nieuwe telefoon gekocht. n iPhone dit keer maar.n refurbish .weet niet of ik het goed schrijf. Wel bij een ons bekende betrouwbare telefoon winkel..
Dus zal wel oké zijn .
Denk dat ik zo nog maar n cracker of iets dergelijks eet.
Heb nog wel trek in iets.maar weet niet in wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven