Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
ik denk dat je geen body butters hebt zoals je zei, maar buttercreams (die zijn om je onder de douche mee te wassen). Zoals ik het heb begrepen zijn die soms in een stuk, maar worden ze in de UK ook als een soort van schepijs aangeboden. Zie dit filmpje van lemslip (ook een buttercream):

http://www.youtube.com/watch?v=jx7mOQp-ZHs

Dus volgens mij is het gewoon normaal dat ze ´gesmolten´ zijn.

Ikzelf heb laatst een hard stuk van lemslip geprobeerd, en ik had graag gehad dat hij zacht was als in het filmpje, dus ik denk dat het niet slecht is dat ze zo zacht zijn!
hoe ruikt die sweet japanese girl? die lijkt me ook erg leuk!
Waar ik een proefje van heb is inderdaad een buttercream, maar het is wel hard. Skinny dip staat op het zakje, maar ik vind het niet wat. Kan me er niet lekker mee wassen, en hij ruikt nergens naar.

Is dus bij lange na niet zo zacht als in het filmpje.
Mijn lemslip is ook superzacht, zit gewoon als een frotje in een plastic bakje. Maar die zat in een giftbox.

Normaal gesproken krijg je van die taartpunten buttercream in de winkel.
Ik heb ook buttercream Skinny Dip.

Het is alleen een zooitje in het doosje, zo staat het niet op de foto.

Het is wel romig staat erbij, en het was een soort punt wat er over is.

En het moet naar kokoks ruiken maar valt tegen, ruikt niet naar kokos zeg maar.
De geur van Japanes Girl kan ik niet thuisbrengen.

Zitten wel scrubkorreltjes in.

Zal hem vanavond even gebruiken laat het je morgen weten.

Gebruik vanavond die Skinny Dip ook, die kokos dan hoor je dat ook wel even.

Jij vind kokos toch ook lekker pepernoek?
Lola ik ben eruit !!!!!!
Als je zoveel moet gebruiken zoals in het filmpje wordt gebruikt kun je maar één keertje doen met zo'n buttercream.
met 100 gram buttercream kun je echt wel een keer of 10 doen hoor.

Zo hard smelt dat echt niet weg.
Oké kaatje dat valt weer mee dan.
Ja ik vind het ook gek hoeveel ze in dat filpmje gebruiken. Ik heb gisteravond met lemslip gedoucht (ik gebruik het nu in combinatie met mn scrubhandschoen) en heb denk ik ongeveer 2 of 3 suikerklontjes gebruikt.

ik dacht altijd dat ik niet zo van kokosgeuren hield, maar sinds ik trichomania heb ben ik er gek op! weet niet of ik van andere luskokosdingen ook gek ben, ik heb wel eens de I should coco zeep geroken in de winkel maar die vond ik niet spectaculair.

sweet japanese girl heeft crub, kijk, dat wist ik niet. Ik wil graag een cleanser gaan aanschaffen maar vind tot nu toe echt alles wat ik heb geprobeerd lekker. fresh farmacy trekt mn huid wel heel strak, maar ik vind dat scrubje zo fijn!
Ik blijf zeker dingetjes proberen hoor, alleen de geur al.

Heerlijk, het ruikt ook zalig in de badkamer.

Alleen die buttercream doe ik niet meer online bestellen.

Moet van nood dan maar winkelen in een stad waar ze Lush verkopen.
Weet je, dat lijkt mij ook allemaal wel lekker hoor, die cleansers en toners, ben alleen bang dat ik het niet ga gebruiken.

Ga nu 's avonds douchen, haren wassen even een face-wash op mijn gezicht ( onder de douche ) afdrogen en dan creme op mijn gezicht.

Ik denk dat ik het 1 of 2 x ga gebruiken en dan niet meer.

Daar is het mij toch even te duur voor.
ja, winkelen! ik heb er door dit topic ook weer helemaal zin in gekregen. sinds ik een lushie ben was ik mn handen en gezicht trouwens veel vaker/intensiever dan vroeger, herkenbaar?
Nog niet, ik denk dat dat nu wel gaat gebeuren.

Ik had alleen nog maar 2 massagebars en Skin Drink besteld, ik heb nu pas zeep erbij.

Nou ook nog een keer de shampoo's proberen en die nannycreme en nog een wat Kaatje noemde.

Och eigenlijk nog heel veel dus.
ah, okee! ik was mn handen echt supervaak en uitgebreid nu, en vroeger reinigde ik mn gezicht maar 1 keer per dag (andere keer gewoon met washandje met water, beetje wrijven en klaar).

ik houou trouwens van de massagebars. Ben alleen erg benieuwd naar het verschil tussen bdy butters en massage bars. Wie helpt me? Ik gebruik mijn mange too nu namelijk ook direct na de douche, is superfijn.
Ja de mange too gebruik ik ook direct na het douchen, hij is fijn hè?

Body butter zal ik vanavond gaan gebruiken de Skinny Dip, die met kokos.
Welke zeep heb je dan pepernoek?

En welke spulletjes heb je allemaal?

En wat staat er op je wish lijstje in de UK?
elle, volgens mij ben je een beetje in de war tussen

body butter = een smeersel voor na het douchen (ipv bodylotion)

buttercream = een spulletje voor tijdens het douchen (ipv zeep)

ik ben zo benieuwd naar de body butters. Gebruik daar dus nu de mange too voor en vind dat echt ideaal (hou niet zo van klodders koude creme uitsmeren, dit kan ik supermakkelijk aanbrengen en hoef bijna niet te smeren). Vind mange too alleen wel een beetje olieachtig, hoop dat de bodybutters (ik wil king of skin) wat cremiger zijn.

Ik heb zelf nog niet zoveel gekocht, maar wel een heel aantal dingen uitgeprobeerd door ruilen met proefjes.

wat ik allemaal heb momenteel: (wat ik zelf heb gekocht staat een * achter)

zeep:

honey i washed the kids *

mud flats *

sea vegetable

blue ocean

sexy peel

sea vegetable

spice curls

miranda

keep it fluffy

massage:

soft coeur *

mange too *

shimmy shimmy

glitterbug

gezicht (alles proefjes):

ultra bland

fresh farmacy

angels on bare skin

aqua marina

verder heb ik ook nog wat ministukjes badproduct als proefjes gekregen, nog niet geprobeerd.
Ja je hebt gelijk hoor, ik bedoel de buttercream.

Maar die lijkt je niet wat?
o ja, die lijkt me wel wat hoor! wil hem best wel eens testen, geen probleem :-) maar op de site zie ik zo snel geen kokos erbij staan?

o, mn verlanglijstje nog (nieuwe producten die ik nog niet heb gekocht):

Eau-Roma Water

Buffy

King of Skin

Ultralight

Angels On Bare Skin

Ultra Bland

Lemony Flutter

Wil graag een paar bodycremes proberen en er daar ook een van kopen, idem met handcreme

als ik het zo zie valt het best mee eigenlijk!
En hoe kom jij aan al die proefjes?

Ik heb er maar 2 ( en ook 2 x besteld )
Bodybutters gebruik je ook onder de douche, Pepernoek.

Je maakt je huid nat, haalt zo'n blok over je huid, en spoelt weer af. Enige verschil is dat een bodybutter gemaakt is met cacaoboter en dus een vettig laagje achterlaat.

En je kunt je er ook mee scrubben, vandaar dat je het af moet spoelen.
Je huid krijgt alleen niet alleen een vettig laagje, je douchedeuren ook!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nikki

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven