Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een flutforum als je je eigen mening niet mag zeggen., Dat wordt allemaal weg gehaald en die mensen krijgen ook nog eens een ban. Dat ging over bi zijn.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 18:26
Wat een flutforum als je je eigen mening niet mag zeggen., Dat wordt allemaal weg gehaald en die mensen krijgen ook nog eens een ban. Dat ging over bi zijn.
Hou toch op! Die homofobe bagger die jij daar uitsloeg was wat mij betreft genoeg voor een perma.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort :cry:

De actie is allang voorbij natuurlijk, maar misschien dat iemand nog een verdwaald zegeltje heeft slingeren?

Bij wijze van beloning zal ik de gulle gever een jaar lang niet staffen, wat ie ook uitkraamt.
Lady*Voldemort schreef:
07-04-2019 18:35
In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort :cry:

De actie is allang voorbij natuurlijk, maar misschien dat iemand nog een verdwaald zegeltje heeft slingeren?

Bij wijze van beloning zal ik de gulle gever een jaar lang niet staffen, wat ie ook uitkraamt.
Daar heb ik veel aan dan, want zat anderen die dat wel doen.
Geef haar adres maar, ik heb nog.
Moire schreef:
07-04-2019 18:36
Daar heb ik veel aan dan, want zat anderen die dat wel doen.
Geef haar adres maar, ik heb nog.
Er komt een PB aan :kiss: :kiss: :kiss:
feow schreef:
07-04-2019 18:15
Bluf!

Klopt. Ik heb echt nog nooit een troltopic geopend :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
07-04-2019 18:33
Hou toch op! Die homofobe bagger die jij daar uitsloeg was wat mij betreft genoeg voor een perma.
Ik heb vrienden die homo zijn. Daar ga ik wekelijks mee om. Ik ben geen homofoob maar ik zeg wek eerlijk dat ik het zelf niet erotisch vind.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 18:45
Ik heb vrienden die homo zijn. Daar ga ik wekelijks mee om. Ik ben geen homofoob maar ik zeg wek eerlijk dat ik het zelf niet erotisch vind.
Zo omschreef je het daar niet.
Blondie456 schreef:

Je gebruikte wel even andere termen.
Blondie456 schreef:
Ik gok dat je iets andere bewoordingen gebruikt hebt?
Ik vind de meeste mensen niet erotisch, dat lijkt me niet direct homofoob.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
07-04-2019 18:48
Ik gok dat je iets andere bewoordingen gebruikt hebt?
Ik vind de meeste mensen niet erotisch, dat lijkt me niet direct homofoob.

Ze noemde het walgelijk. Nu is het ineens "niet erotisch". :bye:
RikM schreef:
07-04-2019 18:50
Ze noemde het walgelijk. Nu is het ineens "niet erotisch". :bye:
ja , dat heb ik gezegd. Ik sta daar nog steeds achter. Het gaat er mij om dat een discussie om zeep wordt geholpen omdat je meningen niet deelt en VIVa dan de meningen die er wat mij betreft wel toe doen gewoon verwijderen. Zo kun je geen discussie voeren en ook niet openlijk praten .
Blondie456 schreef:
:there: het is gemeen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Blondie456 schreef:

Nou en dat terwijl jij altijd zo genuanceerd post. Gek hoor.
Als ik mijn mening nu zou geven krijg ik een perma. En terecht
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 19:26
Als ik mijn mening nu zou geven krijg ik een perma. En terecht
stuur maar een PB dan.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:22
ja , dat heb ik gezegd. Ik sta daar nog steeds achter. Het gaat er mij om dat een discussie om zeep wordt geholpen omdat je meningen niet deelt en VIVa dan de meningen die er wat mij betreft wel toe doen gewoon verwijderen. Zo kun je geen discussie voeren en ook niet openlijk praten .

Dat heb je dan niet goed begrepen. Het gaat namelijk niet om de mening die je deelt maar om de manier waarop. Als je nou een volgende keer je woorden wat zorgvuldiger kiest dan is er niets aan de hand.
Oh dat vind ik het slapste excuus ooit ik heb vrienden die homo , allochtoon vul maar in zijn.
Weten je vrienden ook dat je zo over hen denkt oh wacht jou een beetje kennende ga je nu ja zeggen.
Lady*Voldemort schreef:
07-04-2019 18:35

Ik heb nog volle kaarten zat dus Pb maar hoor
Yildizlar schreef:
07-04-2019 19:46
Ik heb nog volle kaarten zat dus Pb maar hoor

Heel lief van je, maar dochter is reeds voorzien dankzij Moire :love:
Lady*Voldemort schreef:
07-04-2019 19:52
Heel lief van je, maar dochter is reeds voorzien dankzij Moire :love:
Ah goed zo had ik even gemist .
Ik ben echt een leraar geworden. Meh. En ik wil een huis in Alteveer kopen.
RikM schreef:
07-04-2019 19:32
Dat heb je dan niet goed begrepen. Het gaat namelijk niet om de mening die je deelt maar om de manier waarop. Als je nou een volgende keer je woorden wat zorgvuldiger kiest dan is er niets aan de hand.
Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:59
Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.

Je mening geven is niet automatisch gelijk aan lomp en onnodig kwetsend zijn hé.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:59
Zo lastig is het toch niet om een minder kwetsende manier te kiezen om je mening op te schrijven.
Je kunt nou eenmaal niet ongefilterd alles wat je denkt uitkramen. Dat is in het mens op mens contact zo en ook op internet
Een zebra is geen paard met strepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven