Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
07-04-2019 22:44
Mijn autocorrect leidt een eigen leven en daar lijd ik dan weer onder.
En ook zo fijn dat ik em op tijd gequote gehad.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
07-04-2019 22:42
Van de week beweerde hier al iemand dat ik blijkbaar geen standaard autist ben.
Nadat ik al pagina's lang had geprobeerd uit te leggen dat de standaard autist niet bestaat.
Nou ja, we hebben het er al vaker over gehad, maar als ik bepaalde topics hier lees denk ik dat ik tegenwoordig ook steeds meer neurotypisch ben.
Solomio schreef:
07-04-2019 22:44
Jouw avatar bevat chocola, dus dat kan sowieso al niet.
Geneuzel hè! Mijn avatar neuzelt niet. :wtf:
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 22:45
Nou ja, we hebben het er al vaker over gehad, maar als ik bepaalde topics hier lees denk ik dat ik tegenwoordig ook steeds meer neurotypisch ben.
Neurotypisch? Wat?
Nu voel ik me dom. Misschien kunnen we een domme-mensen-clubje beginnen..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
07-04-2019 22:56
Neurotypisch? Wat?
Nu voel ik me dom. Misschien kunnen we een domme-mensen-clubje beginnen..
Neurotypisch betekent niet-autistisch.
Of normaal, maar dat vind ik wel weer een beetje lastig te geloven.
Solomio schreef:
07-04-2019 22:57
Neurotypisch betekent niet-autistisch.
Of normaal, maar dat vind ik wel weer een beetje lastig te geloven.
Oh nooit geweten, wat je al niet leert hier op het viva forum
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Wat is het mooiste scheldwoord dat jullie hier hebben geleerd?

Ik vond ‘weggewaaid dakraam’ echt prachtig.

(Om maar eens over iets anders te beginnen dan de chocolade waar ik echt trek in heb, maar ik heb mijn tanden al gepoetst :| )
Malagueña schreef:
07-04-2019 23:03

(Om maar eens over iets anders te beginnen dan de chocolade waar ik echt trek in heb, maar ik heb mijn tanden al gepoetst :| )
Die vind ik inmiddels zo doorgekauwd. Zoals de meesten.
Malagueña schreef:
07-04-2019 23:03

Ik hou uiteraard niet van scheldwoorden. :A:
doornroosje9 schreef:
07-04-2019 22:16
Sorry, zelfs karamel is niet acceptabel.

Echt wel. :D

Ah, we zijn al weer 3 pagina's verder. :facepalm:
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 23:09
17.79% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Moire schreef:
07-04-2019 23:05
Die vind ik inmiddels zo doorgekauwd. Zoals de meesten.
Ik zit hier nog niet zo lang en ik had ‘m nog nooit gehoord
Solomio schreef:
07-04-2019 23:06
Ik hou uiteraard niet van scheldwoorden. :A:
Wannabe-dame
Malagueña schreef:
07-04-2019 23:08
Ik zit hier nog niet zo lang en ik had ‘m nog nooit gehoord
Hij is iig al van heel erg lang geleden. Klinkt een beetje dat toen je puber was en je ouders dachten de hippe woorden van toen te gebruiken en dat eigenlijk net verouderd was.
Moire schreef:
07-04-2019 23:11
Hij is iig al van heel erg lang geleden. Klinkt een beetje dat toen je puber was en je ouders dachten de hippe woorden van toen te gebruiken en dat eigenlijk net verouderd was.
Dan moet het inmiddels toch wel weer hip zijn?
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:22
ja , dat heb ik gezegd. Ik sta daar nog steeds achter. Het gaat er mij om dat een discussie om zeep wordt geholpen omdat je meningen niet deelt en VIVa dan de meningen die er wat mij betreft wel toe doen gewoon verwijderen. Zo kun je geen discussie voeren en ook niet openlijk praten .
Openlijk praten? Als ik zou schrijven wat ik dacht bij wat jij schreef dan zou ik ook een ban krijgen. Weleens bedacht dat het in de grote mensenwereld niet alleen gaat over meningen die er voor jou/mij wel toe doen? Gewoon omdat ze ronduit schofferend en kwetsend zouden kunnen zijn voor anderen? Wel eens bedacht als we alles openlijk zouden mogen benoemen (vanzelfsprekend onder het mom ‘vrijheid van discussie’) dat we met ons allen een flink asociaal zooitje zouden worden? Niet? Goh hoe zou het komen dat dit me dan weer niets zou verbazen? Vragen, vragen. En voel je vooral niet verplicht tot antwoorden hoor, liever niet zelfs. :)
enn wijzigde dit bericht op 07-04-2019 23:21
0.60% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
07-04-2019 23:14
Openlijk praten? Als ik zou schrijven wat ik dacht bij wat jij schreef dan zou ik ook een ban krijgen. Weleens bedacht dat het in de grote mensenwereld niet alleen gaat over meningen die er voor jou/mij er wel toe doen? Gewoon omdat ze ronduit schofferend en kwetsend zouden kunnen zijn voor anderen? Wel eens bedacht dat als we alles openlijk zouden mogen benoemen (vanzelfsprekend onder het mom ‘vrijheid van discussie’) dat we met ons allen een flink asociaal zooitje zouden worden? Niet? Goh hoe zou het komen dat dit me dan weer niets zou verbazen? Vragen, vragen. En voel je vooral niet verplicht tot antwoorden hoor, liever niet zelfs.
Denk je serieus dat 'koessjiekoetsjie* beter werkt dan 'fuck een end op'?
alkemade schreef:
07-04-2019 23:21
Denk je serieus dat 'koessjiekoetsjie* beter werkt dan 'fuck een end op'?
Blijkbaar denk jij dit wel anders kom je niet tot deze vraag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
07-04-2019 23:22
Blijkbaar denk jij dit wel anders kom je niet tot deze vraag.
Uhm volgens mij zei jij dit net
Enn schreef:
Openlijk praten? Als ik zou schrijven wat ik dacht bij wat jij schreef dan zou ik ook een ban krijgen. Weleens bedacht dat het in de grote mensenwereld niet alleen gaat over meningen die er voor jou/mij wel toe doen? Gewoon omdat ze ronduit schofferend en kwetsend zouden kunnen zijn voor anderen? Wel eens bedacht als we alles openlijk zouden mogen benoemen (vanzelfsprekend onder het mom ‘vrijheid van discussie’) dat we met ons allen een flink asociaal zooitje zouden worden? Niet? Goh hoe zou het komen dat dit me dan weer niets zou verbazen? Vragen, vragen. En voel je vooral niet verplicht tot antwoorden hoor, liever niet zelfs. :)
De mods zijn niet de enigen die van de PABO komen besef ik me net.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Malagueña schreef:
Dan moet het inmiddels toch wel weer hip zijn?
Nee, zo vaak uitgekauwd dat het nooit meer hip wordt.
alkemade schreef:
07-04-2019 23:24
Uhm volgens mij zei jij dit net
Nee, nergens heb ik ‘ koetsjiekoetsjie’ geschreven en ‘fuck een eind op’ ook niet.
Vanzai schreef:
07-04-2019 23:25
De mods zijn niet de enigen die van de PABO komen besef ik me net.
nou. dat . En eigenljik vind ik dat zooo teleurstellend. :'-(
Enn schreef:
07-04-2019 23:27
Nee, nergens heb ik ‘ koetsjiekoetsjie’ geschreven en ‘fuck een eind op’ ook niet.
Het is vandaag de dag van de magische woorden en daden. Vandaag doen mensen dingen die verder niemand leest of ziet en de schrijfster ze ook nog ontkent. Heel bijzonder allemaal/
Moire schreef:
07-04-2019 23:28
Het is vandaag de dag van de magische woorden en daden. Vandaag doen mensen dingen die verder niemand leest of ziet en de schrijfster ze ook nog ontkent. Heel bijzonder allemaal/

Dat is het bijzondere mensen clupje.

Maar in mijn hoofd heten ze anders.
Pipistrello schreef:
07-04-2019 23:36
Dat is het bijzondere mensen clupje.

Maar in mijn hoofd heten ze anders.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven