Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 april 2019 om 17:53
Dat is de grote valkuil bij hem, dat het afgedaan wordt als wartaal
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 10 april 2019 om 18:01
woensdag 10 april 2019 om 18:03
Ik stel me nu ineens een puber voor die verliefd is op de lerares Duits en wanhopig probeert te omschrijven hoe en waarnaar ze lekker ruikt.
en dat zijn/haar moeder Nouschi is en dat hij/zij dan voor straf zonder eten naar bed moet omdat het over chocoladegeuren gaat
en dat zijn/haar moeder Nouschi is en dat hij/zij dan voor straf zonder eten naar bed moet omdat het over chocoladegeuren gaat
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 10 april 2019 om 18:09
Ik heb ooit, lang geleden, een leerling gehad die een klein pubercrushje op me had. Het is helemaal goed met hem gekomen. Nu ben ik te oud voor dat soort zaken.
Ik gebruik de geuren niet door elkaar en ik wissel af met minder leuke. Ik ben wel altijd teleurgesteld als mensen me douchegel voor mijn verjaardag geven (omdat ze weten van mijn afwijking) en dat het dan van die witte saaie meuk is. Sanex of nivea of iets met een kwart hydraterende melk en verder niets. Blegh.
woensdag 10 april 2019 om 18:34
Eens!
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 10 april 2019 om 18:36
Haring, worst, kaas, toastjes brie en paté, bugles met heksenkaas, komkommer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 10 april 2019 om 18:38
Vieze jakkie broek- en graspoepers.