Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oudblond schreef:
11-04-2019 15:25
Zelfs in het 'Luxe' topic weet Suzynogwat een lap tekst te produceren waar je twee rondjes op een terras bij moet bestellen om het gelezen te krijgen!
Dat moet je toch gewoon expres doen? Anders ben je óf megalomaan (omdat je aanneemt dat andere mensen jou zo belangrijk vinden dat ze dat allemaal gaan lezen) of niet helemaal nozel.
Het wordt ook steeds langer volgens mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoeveel toetsenborden zou die verslijten? Of zou ze spraakherkenning hebben, dat zou een hoop verklaren.
Oudblond schreef:
Zelfs in het 'Luxe' topic weet Suzynogwat een lap tekst te produceren waar je twee rondjes op een terras bij moet bestellen om het gelezen te krijgen!

Ja echt flikker op joh.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 15:27
Dat moet je toch gewoon expres doen? Anders ben je óf megalomaan (omdat je aanneemt dat andere mensen jou zo belangrijk vinden dat ze dat allemaal gaan lezen) of niet helemaal nozel.
Ik denk beide. Er is toch niemand die dat helemaal gaat lezen, al denkt zij van wel.
Wilhetnietweten schreef:
11-04-2019 15:35
Ik denk beide. Er is toch niemand die dat helemaal gaat lezen, al denkt zij van wel.
Er zijn genoeg TO's die haar uitgebreid bedanken (gelukkig minder uitgebreid dan Suzy) voor haar bijdrage.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja en dan lekker nog een keer quoten om er onder te posten "Bedankt, hier kan ik echt iets mee"
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 15:40
Ja en dan lekker nog een keer quoten om er onder te posten "Bedankt, hier kan ik echt iets mee"
Ik zit er op te wachten. :proud:
Blondie456 schreef:
11-04-2019 01:27
Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.

Ik kan niet eens onthouden op wie en hoe ik heb gereageerd. Al die namen van iedereen, niet bij te houden (op sommige opvallende uitzonderingen na).
Er wordt ook weer vlot gereageerd door de mod op de posts over hun 'duidelijke' beleid.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
11-04-2019 15:28
Het wordt ook steeds langer volgens mij.
Dat denk ik elke keer als ik haar 'lees'.
Life is short. Eat dessert first.
Oudblond schreef:
11-04-2019 15:50
Er wordt ook weer vlot gereageerd door de mod op de posts over hun 'duidelijke' beleid.

De mods reageren nooit op vragen over hun beleid. Dat staat ook gewoon in de OP.
RikM schreef:
11-04-2019 16:02
De mods reageren nooit op vragen over hun beleid. Dat staat ook gewoon in de OP.

Behalve dan die ene mod.
Ik was eens aan het kijken naar vacatures (niet omdat ik wil veranderen van baan, maar omdat ik nieuwsgierig was of het lerarentekort in het Westen zo ernstig was dat men mij een auto en een topsalaris bood) en toen viel mijn oog op de volgende zin in een vacature van een particuliere school: "Gelet op de doelgroep van *school huppeldepup* is een representatief voorkomen een vereiste." Het is zeker alleen in mijn regio dat er met voorkomen vooral netjes boezem bedoeld wordt? Maar afgezien daarvan, hoe zou je er dan uit moeten zien? Leraren zijn toch sloebers, meestentijds.
Star² schreef:
11-04-2019 16:18
Behalve dan die ene mod.

Die wordt binnenkort ontslagen.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 16:28
Ik was eens aan het kijken naar vacatures (niet omdat ik wil veranderen van baan, maar omdat ik nieuwsgierig was of het lerarentekort in het Westen zo ernstig was dat men mij een auto en een topsalaris bood) en toen viel mijn oog op de volgende zin in een vacature van een particuliere school: "Gelet op de doelgroep van *school huppeldepup* is een representatief voorkomen een vereiste." Het is zeker alleen in mijn regio dat er met voorkomen vooral netjes boezem bedoeld wordt? Maar afgezien daarvan, hoe zou je er dan uit moeten zien? Leraren zijn toch sloebers, meestentijds.
Stond er ook in de vacature wat de doelgroep van *school huppeldepup* dan is?
Betty_Slocombe schreef:

Is dat een school voor Gooise kakkers ofzo?
En dan de juf in een of ander kakkerige jurk?
Jawlensky schreef:
11-04-2019 16:40
Is dat een school voor Gooise kakkers ofzo?
En dan de juf in een of ander kakkerige jurk?
Bij Gooise kakkers gaat het natuurlijk wel om de boezem. :proud:
Betty_Slocombe schreef:

Winford zeker?
Oudblond schreef:
:HA:
Wilhetnietweten schreef:
11-04-2019 16:39
Stond er ook in de vacature wat de doelgroep van *school huppeldepup* dan is?
Het is een particulier instituut, dus de doelgroep zal welgesteld zijn.
Star² schreef:
11-04-2019 16:46
Winford zeker?
Zo’n cluster 4 school voor ouders met geld.
Star² schreef:
11-04-2019 16:46
Winford zeker?
Instituut Blankenstijn, de oudste particuliere school van Nederland. Ze hebben ook een basisschool zie ik. Ik overweeg een overstap, maar zou een leraar die daar werkt wel het schoolgeld kunnen betalen? Dat kost tussen de 20.000-33.000 Euro per jaar. Ik ben de laatste die zegt dat ik een slecht salaris heb, maar dat kan ik niet opbrengen. Dat is toch gek, dan mag je daar wel werken, maar ben je te pauperig om je kind daar te laten lopen.
Betty_Slocombe schreef:
11-04-2019 17:05
Instituut Blankenstijn, de oudste particuliere school van Nederland. Ze hebben ook een basisschool zie ik. Ik overweeg een overstap, maar zou een leraar die daar werkt wel het schoolgeld kunnen betalen? Dat kost tussen de 20.000-33.000 Euro per jaar. Ik ben de laatste die zegt dat ik een slecht salaris heb, maar dat kan ik niet opbrengen. Dat is toch gek, dan mag je daar wel werken, maar ben je te pauperig om je kind daar te laten lopen.
Dan zal je toch ook wel meer betaald krijgen?
Moire schreef:
11-04-2019 17:21
Dan zal je toch ook wel meer betaald krijgen?
Ik durf niet te solliciteren: ik heb denk ik niet het gewenste voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven