Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 april 2019 om 22:18
Zoiets ik ook denk ik. Ik weet het niet, ik denk nooit na over hoe iemand er uit ziet. Ik onthou ook geen gezichten, maar wel weer stemmen en wijze van bewegen en dat heb je hier dan weer niet
Wat zijn studeerpillen? Andermans Ritalin?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:17Ik heb van die studeerpillen gekocht, om me beter te kunnen concentreren en Bach bloesem rescue druppels. Ik sta flink onder druk, meestal klap ik dicht.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 11-04-2019 22:19
0.35% gewijzigd
Dat is fantastisch! Ik heb erg gelachen om die serie. Mr. Grainger!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 11 april 2019 om 22:19
Je weet dat dat gewoon echt de vader is de wens van de gedachte is hè. Of heb je illegaal ritalin gekocht?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:17Ik heb van die studeerpillen gekocht, om me beter te kunnen concentreren en Bach bloesem rescue druppels. Ik sta flink onder druk, meestal klap ik dicht.
donderdag 11 april 2019 om 22:20
Ik kan heel goed iemands volledige levensverhaal onthouden.. en ze vervolgens op straat straal voorbij lopen (soms expres maar vaak ook niet).
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 11 april 2019 om 22:20
Bespaar je in het vervolg dat geld.
donderdag 11 april 2019 om 22:22
donderdag 11 april 2019 om 22:22
donderdag 11 april 2019 om 22:26
donderdag 11 april 2019 om 22:31
Amper terug en alweer hatelijk bezig?
Ik vraag me serieus af wat ik jou heb aangedaan.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 11 april 2019 om 22:34
Ik heb ook een schema gemaakt, maar het is vaak niet haalbaar, omdat ik moe ben van een werkdag. Ik wil deze opleiding heel graag volgen, zodat ik meer verantwoordelijkheden kan krijgen op mijn werk.
donderdag 11 april 2019 om 22:35
Maar als het niet haalbaar is is die opleiding dus (nu) niet haalbaar.DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:34Ik heb ook een schema gemaakt, maar het is vaak niet haalbaar, omdat ik moe ben van een werkdag. Ik wil deze opleiding heel graag volgen, zodat ik meer verantwoordelijkheden kan krijgen op mijn werk.
donderdag 11 april 2019 om 22:36
Je moet ook niet plannen omwille van het plannen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:34Ik heb ook een schema gemaakt, maar het is vaak niet haalbaar, omdat ik moe ben van een werkdag. Ik wil deze opleiding heel graag volgen, zodat ik meer verantwoordelijkheden kan krijgen op mijn werk.