Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 april 2019 om 22:37
Tja, een niet haalbaar schema heeft natuurlijk weinig nut.DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:34Ik heb ook een schema gemaakt, maar het is vaak niet haalbaar, omdat ik moe ben van een werkdag. Ik wil deze opleiding heel graag volgen, zodat ik meer verantwoordelijkheden kan krijgen op mijn werk.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 11 april 2019 om 22:38
Zo lees ik het iig wel ja.
Dat mijn studie dus niet veel voorstelt.
donderdag 11 april 2019 om 22:39
Hoe wil je die verantwoording gaan dragen als je al geen studeerschema trekt?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:34Ik heb ook een schema gemaakt, maar het is vaak niet haalbaar, omdat ik moe ben van een werkdag. Ik wil deze opleiding heel graag volgen, zodat ik meer verantwoordelijkheden kan krijgen op mijn werk.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 11 april 2019 om 22:41
Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
donderdag 11 april 2019 om 22:42
En waarom moet je hetzelfde kunnen als hen? Waarom vergelijk jij je zo met een ander?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:41Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 11 april 2019 om 22:43
Tijd is natuurlijk niet de factor die bepaalt hoe makkelijk en snel je leert,DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:41Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
donderdag 11 april 2019 om 22:43
Weet jij waarvan je het meeste leert? Ik ben zo’n deeltijder met FT baan en gezin. Ik leer het snelst door te bekvechten over de leerstof met een studiegenoot. Dus spreek ik vaak af met een studiegenote voor de tentamenweken en gaan we lekker discuzeuren over de stof.DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:41Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
donderdag 11 april 2019 om 22:44
Ik vind het juist buitengewoon interessant.
Vooral de vraag: waarom?
donderdag 11 april 2019 om 22:46
Tja, daar heb ik dus geen schema voor.
donderdag 11 april 2019 om 22:47
Op zich kan dat buitengewoon interessant zijn, ja. Maar in dit geval, hoezo?
Ik zou zeggen, biedt deze forummer vooral geen podium want vooralsnog heeft hij/zij nog geen enkel waardevol argument geleverd en alleen maar geneuzel oid verkondigd.
Dus
donderdag 11 april 2019 om 22:47
Ah, dat ik in Harderwijk zou wonen?
Gelukkig niet.
donderdag 11 april 2019 om 22:53
Ja, dat heb ik ook, maar we moeten ons eigen marketingplan maken met SWOT-analyse en formuleren in de SMART methode. Iedereen heeft zijn eigen doelgroep. Ik moet nu dus bedenken wat mij doelgroep wordt. Waar is er behoefte aan etc.lemoos2 schreef: ↑11-04-2019 22:43Weet jij waarvan je het meeste leert? Ik ben zo’n deeltijder met FT baan en gezin. Ik leer het snelst door te bekvechten over de leerstof met een studiegenoot. Dus spreek ik vaak af met een studiegenote voor de tentamenweken en gaan we lekker discuzeuren over de stof.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 11-04-2019 22:56
11.37% gewijzigd
donderdag 11 april 2019 om 22:55
ons eigen marketingplanDuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:53Ja, dat heb ik ook, maar we moeten onze eigen marketingplan maken met SWOT-analyse en formuleren in de SMART methode.
donderdag 11 april 2019 om 23:08
DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:41Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
Ga je gezellig weer af op de volgende burn out.
Hou eens op met jezelf met anderen te vergelijken. Al ben je gelukkig als toiletjuffrouw, so what?
Er is meer in het leven dan carrière maken hoor.