Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 april 2019 om 23:13
Ik moet morgen naar de dierenarts met de kinderboerderij en volgende week woensdag naar de tandarts en op die dag heb ik nog 2 andere medische afspraken. Morgen komt de AH ook nog eens boodschappen brengen en moet ik verf kopen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 23:09Dat weet ik. Ik heb morgen tot 17:00 de tijd, dan moet ik het inzenden. En volgende week woensdag pp presentatie geven.
donderdag 11 april 2019 om 23:13
donderdag 11 april 2019 om 23:18
Maar wat is dan hetgeen jou tot leren aanzet?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:53Ja, dat heb ik ook, maar we moeten ons eigen marketingplan maken met SWOT-analyse en formuleren in de SMART methode. Iedereen heeft zijn eigen doelgroep. Ik moet nu dus bedenken wat mij doelgroep wordt. Waar is er behoefte aan etc.
In dit voorbeeld zou ik een ruwe opzet maken en dan ‘verdedigen’ tegenover mijn vaste studiemaatje. Weet ik gelijk waar de zwakke plekken zitten. Soms doen we dat via WA (wonen in verschillende provincies en zij heeft iets van drie kleintjes die afwisselend ziek zijn).
vrijdag 12 april 2019 om 09:18
vrijdag 12 april 2019 om 09:22
Waarom blijf je steeds beslissingen nemen waardoor je met je nagels aan de dakgoot hangt? Waarom zoek je niet uit wat je echt leuk vindt en waar je goed in bent? Waarom vind je jezelf steeds 'te min' en forceer je jezelf in situaties en posities die niet bij je passen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-04-2019 22:41Ik heb ook studiegenoten met kinderen en werk, die het wel allemaal na hun werk en gezin kunnen studeren. Dat moet voor mij haalbaar kunnen zijn, ik heb meer tijd. Ik denkt dat ik niet moet toegeven aan de vermoeidheid.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 april 2019 om 09:24
vrijdag 12 april 2019 om 10:13
Lucifer2018 schreef: ↑12-04-2019 10:06Snap de verbazing op dat 'nieuws' bericht ook niet. Leeft die TO onder een steen?
Ja.
vrijdag 12 april 2019 om 10:13
Heel hunebed denk ik.Lucifer2018 schreef: ↑12-04-2019 10:06Snap de verbazing op dat 'nieuws' bericht ook niet. Leeft die TO onder een steen?
vrijdag 12 april 2019 om 10:54
Nou ze waren het in een ander borstklopperij topic toen heel erg eens, dus niet één en dezelfde maar wel verwant?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!