Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:11
Vind ik niet raar hoor. Maar Blokker begrijpt alle jonge gezinnen en snappen zooo dat er elke ochtend een fruithapje tegen de grond gaat---> en ik kende geen enkel gezin waar een fruithapje als ontbijt gegeven werd. Ik word gewoon een beetje tegendraads als reclamemakers roepen dat ze snappen wat er in mijn leven gebeurt. :hamer:

Ja, dat laatste snap ik dan wel weer heel goed :D
Maar waarom maakt Blokker zich daar druk om?
Vinden jullie iemand die met zijn broek op zijn knieën naar buiten loopt ook zo erotisch? Ik zit hier te soppen in mijn stoel man.
Moire schreef:
12-04-2019 17:14
Maar waarom maakt Blokker zich daar druk om?
Omdat zij weeeten welke bakjes, doekjes, borstels en andere meuk je nodig hebt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2019 17:17
Vinden jullie iemand die met zijn broek op zijn knieën naar buiten loopt ook zo erotisch? Ik zit hier te soppen in mijn stoel man.
Ja! Helaas is man nog niet thuis en ben ik al zo vaak van mijn stoel gegleden dat ik vrees dat hij me meteen naar de eerste hulp moet brengen. Een betonnen vloer is nogal hard.
Ondertussen vraag ik me af hoe een preventieve doodstraf eruit ziet (nieuwsbericht op nu over Brunei).
Phineas schreef:
12-04-2019 17:22
Ondertussen vraag ik me af hoe een preventieve doodstraf eruit ziet (nieuwsbericht op nu over Brunei).
Preventief tegen homo’s en lesbiennes lijkt me? Ze worden er aardig door opgeruimd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
In een brief aan de VN laat Brunei weten dat de nieuwe wet is ingevoerd om "op te voeden, af te schrikken en te rehabiliteren in plaats van te straffen".

We maken je af! Dát zal je opvoeden, dan weet je daarna hoe je het volgens ons wel moet doen.

Hóe dan? Die lui zijn echt gestoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2019 17:09
Ik was qua fruithapjes van de Olvarit-kerk, dus ik ben het niet met je eens.
Ah, ik ook hoor, maar lepeltje voor lepeltje duurde langer dan gewoon die fles in die handjes duwen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:18
Omdat zij weeeten welke bakjes, doekjes, borstels en andere meuk je nodig hebt.
Dan is het met het juiste bakje ineens minder druk?
Moire schreef:
12-04-2019 17:41
Blijkbaar. Ik word er gewoon recalcitrant van.
*Ik heb intussen jouw woonkamer geschilderd, niet schrikken als je thuiskomt*
Moire schreef:
Ja, een hele grote bak waar je je kind met fruithapje en al in zet. Even omspoelen onder de douche en klaar. Als je het kind in de bak laat tijdens het omspoelen boek je zelfs tijdwinst.
En dan kind in die bak achter op de fiets. Deksel er op en gaan.
Moire schreef:
Nee, maar daar kom je pas achter als je die bakjes gekocht heb.
Blokker blij.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Noorse boskat zeker.

overig/buurvrouw-bewust-nalatig/list_messages/440803
Enn schreef:
12-04-2019 17:35
Preventief tegen homo’s en lesbiennes lijkt me? Ze worden er aardig door opgeruimd.
Het is niet mijn bedoeling om de actueel pijler naar hier te verplaatsen, maar de gedachtegang van doodstraf als preventieve maatregel is bizar en onlogisch.
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:46
En dan heb je een bakfiets.
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:46
Precies :D :D :D
Star² schreef:
12-04-2019 17:53
Noorse boskat zeker.

overig/buurvrouw-bewust-nalatig/list_messages/440803
Echt wel.
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2019 17:44
Ja, een hele grote bak waar je je kind met fruithapje en al in zet. Even omspoelen onder de douche en klaar. Als je het kind in de bak laat tijdens het omspoelen boek je zelfs tijdwinst.
Maar niet teveel fruit geven, want daar zit suiker in.
Phineas schreef:
12-04-2019 18:04
Maar niet teveel fruit geven, want daar zit suiker in.
En zuur.
Phineas schreef:
12-04-2019 17:56
Het is niet mijn bedoeling om de actueel pijler naar hier te verplaatsen, maar de gedachtegang van doodstraf als preventieve maatregel is bizar en onlogisch.

Joh.
lemoos2 schreef:
12-04-2019 14:02
Nu weet ik natuurlijk niet wat voor soort verslag het is maar wellicht op verzoek van de ouders zelf één op één overgenomen? Zoon is als verse baby ooit in het AZM opgenomen voor een observatie van 48 uur (huilbaby). Toen moest ik ook zelf omschrijven hoe het huilen van zoon klonk, hoe de voedingen verliepen die 48 uur, enz. Naast verslagen van de verpleegkundigen en hun scorelijsten.
Soms hoort er ook zeker in, maar in dit geval was het luiheid helaas haha.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Phineas schreef:
12-04-2019 17:22
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/ex-he ... blokkeerd/

Dit kan toch niet echt zijn :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven