M '06
donderdag 26 maart 2009 om 21:18
Ik was altijd heel regelmatig, precies 28 dagen, behalve de cyclus voor ik zwanger werd, toen was het 30. Had nu weer het idee dat het 30 was, omdat ik op dag 28 negatief testte. Maar ach, die 2 dagen, dat maakt niet zo veel uit. Volgens de echo was het 17 oktober, maar zij houden vast aan een cyclus van 28 dagen. prima.
Merel, jij mag dinsdag toch?
Syl, fijn dat het nu met man en jou zo goed gaat! Zeker nu je je verder niet geweldig voelt. Lekker dat de poets vandaag is begonnen!
Scooby, fijn dat je je beter voelt. Sneu voor Laura. Ging het goed alleen thuis?
Lekker hoor, Q, de volgende vakantie gepland.
Wij hebben ook alles al gepland voor dit jaar, nog 5 weken dat gaan we lekker een week naar Spanje. En in juli midweek Vlieland, heerlijk vooruitzicht allemaal!
Merel, jij mag dinsdag toch?
Syl, fijn dat het nu met man en jou zo goed gaat! Zeker nu je je verder niet geweldig voelt. Lekker dat de poets vandaag is begonnen!
Scooby, fijn dat je je beter voelt. Sneu voor Laura. Ging het goed alleen thuis?
Lekker hoor, Q, de volgende vakantie gepland.
Wij hebben ook alles al gepland voor dit jaar, nog 5 weken dat gaan we lekker een week naar Spanje. En in juli midweek Vlieland, heerlijk vooruitzicht allemaal!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 27 maart 2009 om 13:18
Laura red het prima alleen. Helaas sliep ze niet. Ze lag lekker donald duckjes te lezen. Was alleen biebkaart vergeten kon ik nog een keer door het pokkeweer. Ze had gisteravond erg koorts en pijn. Ze gilde het uit, ook door de enge dromen erbij. Moest echt even flink stem verheffen om haar weer op aarde te krijgen. Schrok zelf ook erg van haar gehuil en geroep dat ze pijn had. Zetpil gegeven en daarna nog 2x naar haar om te troosten van de enge dromen. Vanaf 23.30 konden we lekker slapen.
Jasper is gelukkig weer helemaal fit.Gaat lekker om ste beurten bij ons.
Juul, ga je alweer op vakantie! Lekker man!
Syl, de poets goed haar best gedaan?
Indain, fijn dat eten bij Yuma nu beter gaat.
Wij eten ook altijd rond 18.00u. Als Jasper een kdv dag heeft gehad dan heeft hij ook echt honger omdat ze daar al vroeg lunchen. Andere dagen houdt hij het beter vol tot 18.00. Als hij trek krijgt vraagt hij constant om snoep....grrr... Vaak kan ik hem wel met klein snoepje, dropje oid zoet houden.
Hij eet erg goed. Soms klein beetje dwang eet hij zo zijn bord leeg. Hij houd alleen niet van rijst of pasta. Dan zit ie paar happen te kokhalzen en dan hoeft ie niet meer. Logisch... Ik ben zo'n foute mama die dan voor hem maar aardappels maak... wij eten nl zelf vaak pasta. Vind ik heerlijk.
Heeft een van jullie ook de spelcomputer van V-tech? Voor kids vanaf 3 jaar. Laura heeft m een keer gekregen. Jasper vind het ding echt geweldig. Vooral het cars spel. Gaat hij racen met bliksem. Je moet hem zien op zijn krukje voor tv. Hij beweegt zelf helemaal mee met joystick. Echt heel grappig. Zal eens foto of filmpje maken. Hij heeft ook een simba spel en dan gaat ie op avontuur. Springen om bloemen te vangen, lopen over rotsen etc. Hij vind het erg leuke en kan het ook best goed. Laura kon er op die leeftijd niet zoveel mee.
ga nog ff wat doen, zit op kantoor. Nog 45 min en dan ga ik naar huis. Vanavond weer workshop. Gezellig!
greetz Cathy
vrijdag 27 maart 2009 om 14:55
Poets heeft goed haar werk gedaan. Ik ben alleen erg secuur en heb een arendsoog en zie dus echt alles. Zag dus nog wel wat verbeterpunten. Ze zei dat als er iets niet naar mn zin was, ik t gelijk moet zeggen. Volgende week maar even zeggen dus.
Aan de ene kant voel ik me dan een zeur, maar aan de andere kant weet ze wel dat ik dus alles zie en zal ze denk ik daarna wellicht secuurder werken. Maar voor nu vond ik t helemaal geweldig. Zelf nog de beneden verdieping gelijk gedaan, dan kan ze volgende week weer een andere grote klus doen zoals ramen deuren zemen of keukenkastjes uitsoppen ofzo.
Grappig die Jasper! Met zn spelcomputer. Ik zie t al helemaal voor me.
Van t weekend reden we s avonds naar huis. T was al donker. Man zag Jasper beetje apart zitten. Zat hij met een boek op schoot bijna met zn neus erop want t was natuurlijk te donker. Ik lampje boven zn hoofd aangedaan. Vlak erna keek man weer. Had hij 1 hand vlakbij t lampje, daar hangt een klein aapje. Die bewoog steeds door t lichtschijnsel vd lamp ha ha ha. Dus hij hield m stil met 1 hand zodat hij kon lezen.
Aapje maar even weggehangen.
Jasper is een echte leesfanaat. Hij zit vaak uren te turen in boeken.
Gisterenavond naar Tarzan geweest. Echt een aanrader. man was nog nooit naar een musical geweest en ik hou r ook niet zo van, Maar deze was echt geweldig. Zelfs als emotieloze zitten huilen bij een liedje ha ha ha
Aan de ene kant voel ik me dan een zeur, maar aan de andere kant weet ze wel dat ik dus alles zie en zal ze denk ik daarna wellicht secuurder werken. Maar voor nu vond ik t helemaal geweldig. Zelf nog de beneden verdieping gelijk gedaan, dan kan ze volgende week weer een andere grote klus doen zoals ramen deuren zemen of keukenkastjes uitsoppen ofzo.
Grappig die Jasper! Met zn spelcomputer. Ik zie t al helemaal voor me.
Van t weekend reden we s avonds naar huis. T was al donker. Man zag Jasper beetje apart zitten. Zat hij met een boek op schoot bijna met zn neus erop want t was natuurlijk te donker. Ik lampje boven zn hoofd aangedaan. Vlak erna keek man weer. Had hij 1 hand vlakbij t lampje, daar hangt een klein aapje. Die bewoog steeds door t lichtschijnsel vd lamp ha ha ha. Dus hij hield m stil met 1 hand zodat hij kon lezen.
Aapje maar even weggehangen.
Jasper is een echte leesfanaat. Hij zit vaak uren te turen in boeken.
Gisterenavond naar Tarzan geweest. Echt een aanrader. man was nog nooit naar een musical geweest en ik hou r ook niet zo van, Maar deze was echt geweldig. Zelfs als emotieloze zitten huilen bij een liedje ha ha ha
koffie, zwart graag...
vrijdag 27 maart 2009 om 16:11
Even kort, ben weer op mijn werk.
Frans: ik heb volgende week woensdag een probleem om te komen bij je. Want op de KDV komt de fotograaf langs en je raadt het natuurlijk al, die komt precies van 10.15-11.30 uur in de ochtend voor de peuters. Ik wil wel graag dat Emdin op de foto gaat, zeker de groepsfoto vind ik altijd erg leuk.
Of ik kom later, ruim na 11.30 uur, vanaf Delft is het 45 minuten rijden.
Of ik spreek een ander moment met je af, andere keer.
Laat even weten wat je wilt!
Ik hoop vanavond nog even tijd te hebben om uitgebreider te schrijven. Alvast een fijn weekend!
Frans: ik heb volgende week woensdag een probleem om te komen bij je. Want op de KDV komt de fotograaf langs en je raadt het natuurlijk al, die komt precies van 10.15-11.30 uur in de ochtend voor de peuters. Ik wil wel graag dat Emdin op de foto gaat, zeker de groepsfoto vind ik altijd erg leuk.
Of ik kom later, ruim na 11.30 uur, vanaf Delft is het 45 minuten rijden.
Of ik spreek een ander moment met je af, andere keer.
Laat even weten wat je wilt!
Ik hoop vanavond nog even tijd te hebben om uitgebreider te schrijven. Alvast een fijn weekend!
vrijdag 27 maart 2009 om 20:33
Hoi!
Q jammer, misschien kunnen we het dan beter een andere keer doen. Volgens mij kan bijna niemand nu.
Grappig zeg Jasper met de spelcomputer. Milena heeft een doralaptop gekregen van sinterklaas. WEl een leuk ding, maar nog te moeilijk voor haar. Ze vindt het zelf geweldig, maar ik vind het zo iriitant om steeds de harde piep te horen als ze iets fout doet. Hmm ze mag hem dus bijna nooit
Hier gaat het wel. Ik heb het wel een beetje gehad, ook al gaat het allemaal goed. Eten met een dreinende peuter en een krijsende baby en het naar bed brengen van 2 vermoeide kinderen kost een berg energie. Het is ook steeds van dat pisweer dus we kunnen ook niet echt naar buiten. Vanochtend kwam er onverwacht kraambezoek net toen we zaten te bedenken wat te doen, dus dat was leuk. Vanmiddag beetje onkruid uit de tuin geploegd. Pannenkoeken gebakken met Lena. Oeh dat vindt ze zo gezellig en maar kleppen de hele dag. Als ze naar bed gaat dan tuten mijn oren helemaal van haar geklets. Haha en dan kletst ze nog even door met aap. Men.
Morgen komt man weer thuis, helaas moet ie volgende week weer weg. Beetje jammer, want ik heb echt wallen die over de grond spelen en het leek me wel prettig om een beetje samen te kunnen zorgen. Ik mis niet alleen zijn helpende handjes maar ik vind het ook niet zo gezellig om savonds alleen op de bank te zitten. Nou ja, een weekje overleven ook wel weer, maar tis niet erg gezellig.
Q jammer, misschien kunnen we het dan beter een andere keer doen. Volgens mij kan bijna niemand nu.
Grappig zeg Jasper met de spelcomputer. Milena heeft een doralaptop gekregen van sinterklaas. WEl een leuk ding, maar nog te moeilijk voor haar. Ze vindt het zelf geweldig, maar ik vind het zo iriitant om steeds de harde piep te horen als ze iets fout doet. Hmm ze mag hem dus bijna nooit
Hier gaat het wel. Ik heb het wel een beetje gehad, ook al gaat het allemaal goed. Eten met een dreinende peuter en een krijsende baby en het naar bed brengen van 2 vermoeide kinderen kost een berg energie. Het is ook steeds van dat pisweer dus we kunnen ook niet echt naar buiten. Vanochtend kwam er onverwacht kraambezoek net toen we zaten te bedenken wat te doen, dus dat was leuk. Vanmiddag beetje onkruid uit de tuin geploegd. Pannenkoeken gebakken met Lena. Oeh dat vindt ze zo gezellig en maar kleppen de hele dag. Als ze naar bed gaat dan tuten mijn oren helemaal van haar geklets. Haha en dan kletst ze nog even door met aap. Men.
Morgen komt man weer thuis, helaas moet ie volgende week weer weg. Beetje jammer, want ik heb echt wallen die over de grond spelen en het leek me wel prettig om een beetje samen te kunnen zorgen. Ik mis niet alleen zijn helpende handjes maar ik vind het ook niet zo gezellig om savonds alleen op de bank te zitten. Nou ja, een weekje overleven ook wel weer, maar tis niet erg gezellig.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
vrijdag 27 maart 2009 om 23:34
Zo, nog even schrijven.
Is goed Frans, dat we een andere keer afspreken. Zaterdag 4 april en zondag 12 april kan ik niet. Sylvester, kan je je vrije dag nog inleveren? Ik had ook mijn tandartsafspraak er speciaal voor verzet, maar dat blijkt niet ook wel goed uit te komen, want anders had ik deze afspraak alsnog moeten verzetten. Mijn tandarts loopt namelijk altijd uit. En dan zit je op "hete kolen", om zo te zeggen.
Pffffffff, alleen morgen nog de verjaardagstaart en broodjes halen en dan is alles in huis voor Emdin's verjaardag. Ik heb er van tevoren al een hele expeditie opzitten.
Frans: is je man wel terug voor de viering van Milena's verjaardag a.s. zondag?
Merel: dank je wel voor het verjaardagskaart van Emdin. Erg leuke kaart!
Vanochtend toch nog even naar de huisarts geweest met mijn hoestje en ik heb een antibioticakuurtje gekregen, want het zat echt vast en vormt een belemmering in mijn luchtwegen/longen.
Gelijk heeft de huisarts van alles gecontroleerd, dus ik ben weer klaar met de jaarlijkse check-up.
Morgenmiddag komt Emdin's (half) zusje en die blijft slapen tot zondag. We brengen haar dan weer aan het eind van de middag naar huis toe. Kan ze me morgenavond helpen met slingers ophangen en ballonnen blazen, als Emdin slaapt. Nina, het zusje is 10 jaar oud en wordt over 1 maand 11 jaar.
Ben benieuwd of Emdin's vader aan zijn verjaardag denkt???!!!
Zo, nog even surfen en een spelletje spelen en dan naar bed toe.
Moet genoeg slapen, want morgennacht mag ik 1 uur korter slapen met de vooruitzetting van de klok.
Fijn weekend allemaal!
Is goed Frans, dat we een andere keer afspreken. Zaterdag 4 april en zondag 12 april kan ik niet. Sylvester, kan je je vrije dag nog inleveren? Ik had ook mijn tandartsafspraak er speciaal voor verzet, maar dat blijkt niet ook wel goed uit te komen, want anders had ik deze afspraak alsnog moeten verzetten. Mijn tandarts loopt namelijk altijd uit. En dan zit je op "hete kolen", om zo te zeggen.
Pffffffff, alleen morgen nog de verjaardagstaart en broodjes halen en dan is alles in huis voor Emdin's verjaardag. Ik heb er van tevoren al een hele expeditie opzitten.
Frans: is je man wel terug voor de viering van Milena's verjaardag a.s. zondag?
Merel: dank je wel voor het verjaardagskaart van Emdin. Erg leuke kaart!
Vanochtend toch nog even naar de huisarts geweest met mijn hoestje en ik heb een antibioticakuurtje gekregen, want het zat echt vast en vormt een belemmering in mijn luchtwegen/longen.
Gelijk heeft de huisarts van alles gecontroleerd, dus ik ben weer klaar met de jaarlijkse check-up.
Morgenmiddag komt Emdin's (half) zusje en die blijft slapen tot zondag. We brengen haar dan weer aan het eind van de middag naar huis toe. Kan ze me morgenavond helpen met slingers ophangen en ballonnen blazen, als Emdin slaapt. Nina, het zusje is 10 jaar oud en wordt over 1 maand 11 jaar.
Ben benieuwd of Emdin's vader aan zijn verjaardag denkt???!!!
Zo, nog even surfen en een spelletje spelen en dan naar bed toe.
Moet genoeg slapen, want morgennacht mag ik 1 uur korter slapen met de vooruitzetting van de klok.
Fijn weekend allemaal!
zaterdag 28 maart 2009 om 08:33
Indian, die 20 minuten naar je werk gingen toch niet zo lekker met autorijden? Frans is een uur voor jou. Gaat dat wel lukken?
Natuurlijk heb je veel zin, maar je als je t probeert en t gaat niet dan heb je onderweg wel een probleem.
Jezelf gaat voor he.
Mij maakt t niet uit. Vrije dag kan ik altijd intrekken. Tot op de dag zelf.
Wat een weer zeg. Kommaar op met de zon!
Natuurlijk heb je veel zin, maar je als je t probeert en t gaat niet dan heb je onderweg wel een probleem.
Jezelf gaat voor he.
Mij maakt t niet uit. Vrije dag kan ik altijd intrekken. Tot op de dag zelf.
Wat een weer zeg. Kommaar op met de zon!
koffie, zwart graag...
zaterdag 28 maart 2009 om 14:06
zaterdag 28 maart 2009 om 20:28
Ik zit nu in een bungalow park, weekendje weg met vriend en kind, heerlijk. Vriendlief heeft vanaf 1 april staffunctie op het hoofdkantoor van deze parken, dus het zal wel vaker voorkomen dat we een weekendje weg gaan gesponsord door de baas
Er zijn hier apekooien, heeeeel veel speeltuintjes, het bos en een heerlijk zwembad. Valentijn heeft vandaag ook koekjes gebakken. Hij is helemaal kapot aan het eind van de dag.
Nu dus even bijwerken op het forum want er is gelukkig internet.
Heb ook veel misselijkheidsvlagen en vaak met een soort hongerklap samen, heel raar. Moet zeer regelmatig eten. Ik merk als ik goed rust, tukkie doe s middags dat het wel helpt dus dat is fijn. Verder as dinsdag naar de VK, ik hoop dat er dan een echo gedaan wordt of een doppler voor de hartslag.
~
Frans, ik kom niet hoor as woensdag! Ookal had ik Bojan graag even willen zien, ik moet werken en kan niet vrij nemen.
Indian, wat schattig dat Yuma zo aan het zingen is met zn popje
Q hoe was het vandaag?
Syl, wat heerlijk dat je een goede poets heb, nog een beetje boijzpijkeren en je wilt nooit meer zonder (ben wel jaloers, die van mij is indonesisch met eidere keer een 3 maanden visum, uitgerekend nu is ze niet in NL grrrrr) Ik ben trouwens ook naar Tarzan geweest. Ik vond het ook geweldig, ik zat ook de hele tijd met tranen in mn ogen van ontroering, vooral die moeder van Tarzan, een echte moeder, kan zo weer volschieten......
Jee Scoob wat vervelend bij jullie al die zieken! Ben je zelf weer helemaal op de been?
Morgn gaan we weer apekooien, zwemmen, wandelen in het bos en vast nog wel wat activiteiten
Er zijn hier apekooien, heeeeel veel speeltuintjes, het bos en een heerlijk zwembad. Valentijn heeft vandaag ook koekjes gebakken. Hij is helemaal kapot aan het eind van de dag.
Nu dus even bijwerken op het forum want er is gelukkig internet.
Heb ook veel misselijkheidsvlagen en vaak met een soort hongerklap samen, heel raar. Moet zeer regelmatig eten. Ik merk als ik goed rust, tukkie doe s middags dat het wel helpt dus dat is fijn. Verder as dinsdag naar de VK, ik hoop dat er dan een echo gedaan wordt of een doppler voor de hartslag.
~
Frans, ik kom niet hoor as woensdag! Ookal had ik Bojan graag even willen zien, ik moet werken en kan niet vrij nemen.
Indian, wat schattig dat Yuma zo aan het zingen is met zn popje
Q hoe was het vandaag?
Syl, wat heerlijk dat je een goede poets heb, nog een beetje boijzpijkeren en je wilt nooit meer zonder (ben wel jaloers, die van mij is indonesisch met eidere keer een 3 maanden visum, uitgerekend nu is ze niet in NL grrrrr) Ik ben trouwens ook naar Tarzan geweest. Ik vond het ook geweldig, ik zat ook de hele tijd met tranen in mn ogen van ontroering, vooral die moeder van Tarzan, een echte moeder, kan zo weer volschieten......
Jee Scoob wat vervelend bij jullie al die zieken! Ben je zelf weer helemaal op de been?
Morgn gaan we weer apekooien, zwemmen, wandelen in het bos en vast nog wel wat activiteiten
zaterdag 28 maart 2009 om 22:30
Wow Merel, ben jaloers, dat is een leuke secundaire arbeidsvoorwaarde! Vooral erg leuk, geniet ze!
Gisteravond Roos op bezoek gehad met vriendin, weer taarten gemaakt. Niks gezegd hoor over je zschap.
Vanmiddag gezellig met Frans kopje koffie gedronken en uiteraard stukje taart gegeten. Frans kwam taart halen voor Milena. Milena en Jasper zaten gezellig voor tv te kijken naar winny de pooh en simbaspel van spelcomputer.
Ik ga woensdag wel heb ik tegen Frans gezegd want ze kwam nu zonder Bojan, en die wil ik echt wel even in eggie zien.
Syl ga je mee? Ik kan je wel oppikken, rijdt toch langs jouw woonplaats?
Jammer Q dat je niet meer kunt, is niet anders, fotograaf is toch ook wel erg leuk.
Hoe gaat ie nu? Hopelijk wat fitter, met Emdins verjaardag voor de boeg. We horen vast wel zondagavond hoe het feest was. Alvast GEFELICTEERD! me je grote vent!!!!!
Pips, hoe is ie daar in noorden?? Beetje bijgekomen van hersenschudding? Kom jij nog as woensdag?
Laura is gelukkig weer beter. Ze zei vanochtend gelijk toen ze wakker werd: ik heb geen zere keel meer. Mooi! Vandaag weer normaal gegeten en hele middag met vriendinnetje gespeeld. Dus dat gaat goed. Met mij gaat het wel beter. Ik ruik bv steeds meer en smaak komt ook weer terug. Dit is echt wel 5 weken weg geweest. Ik snotter nog wel behoorlijk.
Morgen gezellig met vrienden naar dierentuin, en idd de klok een uur vooruit.
Fijne zondag!
zondag 29 maart 2009 om 10:01
is goed Scoob, Jasper ging toch ook mee? Of ging je alleen?
Jasper zit nl op het kdv op woensdag. Als de andere kindjes thuis blijven, laat ik hem ook naar het kdv gaan. Anders gaat hij gezellig mee.
Jeetje, spannend Indian. Hoop dat t niets ernstigs is.
Zo, zo goed als alles verkocht via MP. Alleen de kinderschoenen heb ik eraf gehaald. Ik heb geen zin om alles op te gaan sturen. En de mooie koloniale kist staat er nog op.
Echt iets waarvan ik dacht: die is in no time weg. ha ha ha
Zelf een kleine werkbank gekocht voor in de schuur. Nu staat al het gereedschap in huis. Volgende week dus in de schuur. Daarboven een plaat maken waar ik de sleutels, schroevendraaiers etc kan ophangen en een lamp en klaar is syl.
Leuk baantje zo dan Merel. Erg vervelend dat je ze ook even moet uittesten
Veel plezier nog!
Q van harte gefeliciteerd met Emdin!!! Fijne dag vandaag.
Jasper zit nl op het kdv op woensdag. Als de andere kindjes thuis blijven, laat ik hem ook naar het kdv gaan. Anders gaat hij gezellig mee.
Jeetje, spannend Indian. Hoop dat t niets ernstigs is.
Zo, zo goed als alles verkocht via MP. Alleen de kinderschoenen heb ik eraf gehaald. Ik heb geen zin om alles op te gaan sturen. En de mooie koloniale kist staat er nog op.
Echt iets waarvan ik dacht: die is in no time weg. ha ha ha
Zelf een kleine werkbank gekocht voor in de schuur. Nu staat al het gereedschap in huis. Volgende week dus in de schuur. Daarboven een plaat maken waar ik de sleutels, schroevendraaiers etc kan ophangen en een lamp en klaar is syl.
Leuk baantje zo dan Merel. Erg vervelend dat je ze ook even moet uittesten
Veel plezier nog!
Q van harte gefeliciteerd met Emdin!!! Fijne dag vandaag.
koffie, zwart graag...
zondag 29 maart 2009 om 20:15
Hai
Emdin, gefeliciteerd met je verjaardag!! HAd je een leuke dag? En heeft je papa nog aan jer verjaardag gedacht?
Wij hadden een leuke dag. De Dora taart was superlekker (jammie die citroenbavarois *smikkel*) . En iedereen vond hem zooo mooi!
Mijn schoonzusje wil misschien ook wel mee komen workshoppen Scoob, kan dat? Zij zou kijken of ze die dag niet een cursus ver weg had.
Gezellig woensdag!
Emdin, gefeliciteerd met je verjaardag!! HAd je een leuke dag? En heeft je papa nog aan jer verjaardag gedacht?
Wij hadden een leuke dag. De Dora taart was superlekker (jammie die citroenbavarois *smikkel*) . En iedereen vond hem zooo mooi!
Mijn schoonzusje wil misschien ook wel mee komen workshoppen Scoob, kan dat? Zij zou kijken of ze die dag niet een cursus ver weg had.
Gezellig woensdag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 29 maart 2009 om 20:16
zondag 29 maart 2009 om 20:20
Gelukkig niks aan de hand Indian! Wel vervelend dat placenta zo laag ligt.
Syl, Jasper gaat mee idd, die zit niet op kdv. Wel gezellig en leuk als jouw Jasper ook mee gaat. Dat wordt wel grappig. Met 2 jaspers naar Milena.
Goed gedaan op MP Syl. Ik heb gisteren een kleine 2e hands diepvries op Mp gekocht. Zo handig voor dat soort dingen. Jij helemaal in je sas met een werkbank hahaha..
Vandaag hele gezellige dag met vrienden gehad Naar dierentuin geweest. Kids waren met zijn 3en erg lief. Zal nog wat foto's op mijn hyves zetten.
Pips, hoe is ie met je hersenschudding? Wat zijn jouw plannen woensdag?
greetz