Afvallen met...
donderdag 26 maart 2009 om 06:22
quote:Drift schreef op 25 maart 2009 @ 22:17:
[...]
Hoop dat je niet te eng droomt van die naakte schoonmakerT.
Slaap lekker!
Eh.. ik heb echt té bizar gedroomd en er kwam dus serieus een naakte man in voor. Wat 'ie precies sjouwde kan ik niet helemaal meer terughalen, maar ik ga er maar even vanuit dat 'ie kwam poetsen.. Wat een teleurstelling dat er nog steeds een afwas staat dan zeg!
Age, die alfalfa begint er echt al op te lijken!
Ik ga druifjes opeten, thee naar binnen gieten en wegracen (nou ja..). MdK en Flora, tot vanmiddag!
[...]
Hoop dat je niet te eng droomt van die naakte schoonmakerT.
Slaap lekker!
Eh.. ik heb echt té bizar gedroomd en er kwam dus serieus een naakte man in voor. Wat 'ie precies sjouwde kan ik niet helemaal meer terughalen, maar ik ga er maar even vanuit dat 'ie kwam poetsen.. Wat een teleurstelling dat er nog steeds een afwas staat dan zeg!
Age, die alfalfa begint er echt al op te lijken!
Ik ga druifjes opeten, thee naar binnen gieten en wegracen (nou ja..). MdK en Flora, tot vanmiddag!
donderdag 26 maart 2009 om 08:16
Goedemorgen
Tien vanwege droom!
Ik ben een beetje duf... gisteren tot laat op de koffie en Xan moest vanochtend om 4.30 uur voor werk z'n bed uit en toen was ik ook wakker. Dat in combinatie met niet zo goed slapen... Niet goed slapen had trouwens wel een reden, maar die doe ik wel even per mail (valt het jullie op dat ik er dól op ben om jullie te stalken per mail? )
Wat een ranzig beeld krijg ik, van een zwaffelende naakte schoonmaker . Was die man er laatst ook niet? Maar dan zónder nummer?
*baalt stiekum dat ze nu te laat is om nog zelf te gaan googlen op plaatje *
Drift, je intake klinkt boeiend
Ohhh, vriesfruit in de bonus!
*Erwt is dól op de bonusaanbieding van de AH*
Dan kan ik vanmiddag wel even richting AH!
Ik ben er waarschijnlijk nog wel even vandaag, maar zo niet: veel pelzier vanmiddag/vanavond Tien, Floor en Mdk!
Ohja, even mailen nog...
Tien vanwege droom!
Ik ben een beetje duf... gisteren tot laat op de koffie en Xan moest vanochtend om 4.30 uur voor werk z'n bed uit en toen was ik ook wakker. Dat in combinatie met niet zo goed slapen... Niet goed slapen had trouwens wel een reden, maar die doe ik wel even per mail (valt het jullie op dat ik er dól op ben om jullie te stalken per mail? )
Wat een ranzig beeld krijg ik, van een zwaffelende naakte schoonmaker . Was die man er laatst ook niet? Maar dan zónder nummer?
*baalt stiekum dat ze nu te laat is om nog zelf te gaan googlen op plaatje *
Drift, je intake klinkt boeiend
Ohhh, vriesfruit in de bonus!
*Erwt is dól op de bonusaanbieding van de AH*
Dan kan ik vanmiddag wel even richting AH!
Ik ben er waarschijnlijk nog wel even vandaag, maar zo niet: veel pelzier vanmiddag/vanavond Tien, Floor en Mdk!
Ohja, even mailen nog...
Peas on earth!
donderdag 26 maart 2009 om 08:54
Goodmeurning!
Age, het gaat inderdaad hard met je goedje! Hoe lang moet het nog, is het al bijna klaar?
Hier wel goed geslapen, alleen voor mijn gevoel kort dus werd met een zwaar gevoel in mijn hoofd wakker. Het weer is het redelijk, beetje somber, máár droog. En ik moet ineens denken aan dat nummer van Acda en de Munnik òh òh óh even rustig adem halen òh òh óh ........ (*kent tekst niet*) En het regent zonnestralen....
Dat zou toch mooi zijn als het weer eens zonnestralen regent. Waar deze beeldende gedachte vandaan komt weet ik niet. Maar moest hem even met jullie delen.
WERKSE!!
Age, het gaat inderdaad hard met je goedje! Hoe lang moet het nog, is het al bijna klaar?
Hier wel goed geslapen, alleen voor mijn gevoel kort dus werd met een zwaar gevoel in mijn hoofd wakker. Het weer is het redelijk, beetje somber, máár droog. En ik moet ineens denken aan dat nummer van Acda en de Munnik òh òh óh even rustig adem halen òh òh óh ........ (*kent tekst niet*) En het regent zonnestralen....
Dat zou toch mooi zijn als het weer eens zonnestralen regent. Waar deze beeldende gedachte vandaan komt weet ik niet. Maar moest hem even met jullie delen.
WERKSE!!
donderdag 26 maart 2009 om 10:05
Even een snelle vanuit Wenen met een bijzonder duf hoofd. Ik geloof dat het soort van feest was gister, en dat we soort van in een hele rare bar met rare muziek terecht kwamen, en dat het gezellig was en dat er bier was, enzo. En dat na het feestje in het theater waar al sekt en wijn was. Maar heel precies weet ik het ook niet meer allemaal. In elk geval gaat alles goed hier en heb ik vandaag een dagje vrij dus ga ik mezelf zo maar eens uit bed slepen om te ontbijten en daarna trek ik Wenen in. Fijne dag allemaal!
donderdag 26 maart 2009 om 12:16
Klinkt goed Moos!
Hoop dat het in Wenen wél mooi weer is, hier in Waterfietscity en de rest van NL is het bagger
Alfalfa is zaterdag ready to eat
Beetje jammer dat ik zaterdag helemaal niet thuis lunch of eet. Zaterdag met mama en zusje (en misschien broertje) naar de open dag van een opleiding in Waterfietscity. Zusje heeft moeite met studiekeuze
Ai Erwt, mail snel gelezen: klinkt niet best! Straks even reageren, moet eerst lunch gaan halen.
Heb inmiddels écht genoeg van dat kloteweer. Sleep ook constant m'n regenjas mee dus tas = vol en zwaar
Ik wil zon!! Is dat nou zo veel gevraagd?
Blijkbaar wel...
Hoop dat het in Wenen wél mooi weer is, hier in Waterfietscity en de rest van NL is het bagger
Alfalfa is zaterdag ready to eat
Beetje jammer dat ik zaterdag helemaal niet thuis lunch of eet. Zaterdag met mama en zusje (en misschien broertje) naar de open dag van een opleiding in Waterfietscity. Zusje heeft moeite met studiekeuze
Ai Erwt, mail snel gelezen: klinkt niet best! Straks even reageren, moet eerst lunch gaan halen.
Heb inmiddels écht genoeg van dat kloteweer. Sleep ook constant m'n regenjas mee dus tas = vol en zwaar
Ik wil zon!! Is dat nou zo veel gevraagd?
Blijkbaar wel...
donderdag 26 maart 2009 om 17:14
donderdag 26 maart 2009 om 17:25
Wat een *&@^#)(*@#-weer zeg
Anyway, ik heb weekend
Moos, hopelijk heb je een leuke dag vrij gehad in Wenen!
Age ook niet blij met regen dus. Wel fijn van weegschaalstand!
Ik ben lekker op tijd thuis vandaag. Xan pas laat thuis vandaag en van morgen op zaterdag een nachtje weg voor werk, dus heb morgen en overmorgen héél relaxte vrije dagen
Anyway, ik heb weekend
Moos, hopelijk heb je een leuke dag vrij gehad in Wenen!
Age ook niet blij met regen dus. Wel fijn van weegschaalstand!
Ik ben lekker op tijd thuis vandaag. Xan pas laat thuis vandaag en van morgen op zaterdag een nachtje weg voor werk, dus heb morgen en overmorgen héél relaxte vrije dagen
Peas on earth!
donderdag 26 maart 2009 om 17:43
Hier is het nu droog... en laat het ook droog blijven!
En gemeen dat je al weekend hebt, ik moet nog een dagje
Ah nee, maakt ook niet uit, want ik vind mijn werk leuk!!
Als het kan morgenochtend (lees: als het droog is) fiets ik voor het werk eerst langs het stadsdeelkantoor om een nieuw paspoort aan te vragen.
Die loopt namelijk over 3 weken af
En over 5,5 week vlieg ik naar Londen...
En gemeen dat je al weekend hebt, ik moet nog een dagje
Ah nee, maakt ook niet uit, want ik vind mijn werk leuk!!
Als het kan morgenochtend (lees: als het droog is) fiets ik voor het werk eerst langs het stadsdeelkantoor om een nieuw paspoort aan te vragen.
Die loopt namelijk over 3 weken af
En over 5,5 week vlieg ik naar Londen...
donderdag 26 maart 2009 om 19:19
Zo...ik heb een lange en drukke dag gehad. Ben echt hard aan het werk geweest. Maar vooral vanmorgen was erg leuk dus met een positief gevoel richting weekend. Morgen nog een dagje opleiding maar dat is altijd wel prima te doen.
Erwt, fijn dat jouw weekend begonnen is. Kan me voorstellen dat het lekker is jullie huis even voor jezelf te hebben. Toen ik nog samenwoonde kon ik daar ook echt van genieten.
Tien, die droom van jou Dat krijg je ervan dus als je 's avonds laat telefoonnummers van enge mannen gaat googelen.
Age, fijnfijnfijn dat de weegschaal iets positiefs doet. Ik ben ook zo klaar met de regen en het rotweer. Wil gewoon lente.
Moos! Ik hoop dat je een fijne dag in Wenen hebt gehad. Je feestjesachtige iets van gisteravond (en nacht...) klinkt goed. Zo ben ik tenminste niet de enige dorpsalcoholist
Tien en Floor en Yuppie zullen nu wel gezellig zitten te eten. Het is maar goed dat ik niet gekomen ben. Er stonden flinke files rondom Utrecht dus ik heb er best lang over gedaan thuis te komen vanavond.
Oh, nog iets leuks positiefs... Nieuwe werkplek heeft vanmorgen aangegeven dat ze aangenaam positief verrast zijn over de eerste indruk die ze van me hebben Zowel in professioneel als in persoonlijk opzicht
donderdag 26 maart 2009 om 22:51
Het is de hele dag al rustig hier...
Eens even denken of ik weet waar de rest is. Laat ik makkelijk beginnen, Moos is in Wenen Erwt was er aan het begin van de avond maar ik heb geen idee waar ze zou kunnen zijn en van Vinyl weet ik dat ook niet. Age had geloof ik met een vriendin afgesproken.
Ik heb morgen nog een dagje opleiding, maar dat is relaxed in vergelijking met een dag werken. Ik hoef pas om half 10 te beginnen en ben om half 5 weer klaar. Is wel altijd even afwachten hoe actief we op de dag moeten zijn, qua rollenspellen enzo
Morgenavond ga ik bankhangen bij een vriendin en zaterdag is het de bedoeling dat ik ga stappen met collega's en oud-collega's. Iemand die we kennen gaat voor een tijdje naar het buitenland en dit is een soort afscheid.
Vreemd genoeg heb ik in dat avondje stappen niet zo vreselijk veel zin. Ben moe, heb het gevoel dat mijn maag en darmen een beetje overstuur zijn en lang niet alle collega's die meegaan zijn even leuk. Dus ik twijfel een beetje of ik wel mee moet gaan.
Heb jij nog leuke plannen? En ben je morgen vrij of moet je op vrijdag werken?
Eens even denken of ik weet waar de rest is. Laat ik makkelijk beginnen, Moos is in Wenen Erwt was er aan het begin van de avond maar ik heb geen idee waar ze zou kunnen zijn en van Vinyl weet ik dat ook niet. Age had geloof ik met een vriendin afgesproken.
Ik heb morgen nog een dagje opleiding, maar dat is relaxed in vergelijking met een dag werken. Ik hoef pas om half 10 te beginnen en ben om half 5 weer klaar. Is wel altijd even afwachten hoe actief we op de dag moeten zijn, qua rollenspellen enzo
Morgenavond ga ik bankhangen bij een vriendin en zaterdag is het de bedoeling dat ik ga stappen met collega's en oud-collega's. Iemand die we kennen gaat voor een tijdje naar het buitenland en dit is een soort afscheid.
Vreemd genoeg heb ik in dat avondje stappen niet zo vreselijk veel zin. Ben moe, heb het gevoel dat mijn maag en darmen een beetje overstuur zijn en lang niet alle collega's die meegaan zijn even leuk. Dus ik twijfel een beetje of ik wel mee moet gaan.
Heb jij nog leuke plannen? En ben je morgen vrij of moet je op vrijdag werken?