Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 april 2019 om 11:41
Nou, die cm zorgt soms voor extra verwarring.
Maar goed, daar hebben we het wel weer over als Pejeka na een maand maar binnen 2 (of was het nu 4?) maanden weer misdraagt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 14 april 2019 om 11:44
*Trotter sluipt zachtjes achteruit, terwijl ze ondertussen de hellehonden met argusogen in de gaten houdt... *
zondag 14 april 2019 om 11:47
zondag 14 april 2019 om 11:58
Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 11:56De reden waarom het naar de napraat moet, het idee waarom dat nodig is, kan ik nergens vinden. Iemand dat wel gezien?
Omdat de mods door alle off-topic berichten het bos niet meer zien.
zondag 14 april 2019 om 11:59
Ja zou logischer zijn als er een “dump-topic” zou zijn he.Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 11:56De reden waarom het naar de napraat moet, het idee waarom dat nodig is, kan ik nergens vinden. Iemand dat wel gezien?
Het is net zo random op napraat als op ene willekeurig “uitgerekend in oktober 2019” topic
Een zebra is geen paard met strepen
zondag 14 april 2019 om 12:00
zondag 14 april 2019 om 12:01
Het is logischer om gewoon antwoord te geven als het een vraag is. En de rest te wissen en/of te bestraffen zoals eerst.
Het ineens op de napraat dumpen slaat gewoon nergens op.
zondag 14 april 2019 om 12:03
Ja natuurlijk is dat logisch in de normale wereld, maar hier is een ander beleidLucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 12:01Het is logischer om gewoon antwoord te geven als het een vraag is. En de rest te wissen en/of te bestraffen zoals eerst.
Het ineens op de napraat dumpen slaat gewoon nergens op.
Waarbij t dumpen op de kinderpeiler net zo logisch is
Een zebra is geen paard met strepen
zondag 14 april 2019 om 12:04
Omdat het te zeer voor de hand ligt? De mods vinden die berichten napraten. Dus gaan ze naar napraat.Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 12:00De meeste berichten zijn niet offtopic en waarom napraat?
Daar geven ze geen reactie op.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 14 april 2019 om 12:05
Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 12:00De meeste berichten zijn niet offtopic en waarom napraat?
Daar geven ze geen reactie op.
Ze zijn off-topic omdat het CM-topic niet bedoeld is voor vragen over (of kritiek op) het forumbeleid.
Ze worden naar Napraat verplaatst omdat de off-topic berichten aldaar in feite napraat zijn over het forumbeleid.
Ik vind het op zich dus wel kloppen dat ze dat doen, maar daar ben ik geloof ik een van de weinigen in.
Beter zou zijn als je aan de berichten kunt zien dat ze verplaatst zijn, maar dat is te wijten aan de brakke software. Elk normaal forum heeft dat gewoon.
zondag 14 april 2019 om 12:06
JollyRider schreef: ↑14-04-2019 12:04Omdat het te zeer voor de hand ligt? De mods vinden die berichten napraten. Dus gaan ze naar napraat.
Juist. Jij kon het nog korter uitleggen.
zondag 14 april 2019 om 12:08
Op dat man wil niet uit elkaar topic. Werkelijk
Hij zegt gewoon wat hij ervan vindt en dat mag dus kennelijk niet.
Maar ja, goed. Er zit daar ook een vilein vervelend figuur die 24/7 op dit forum zit. En dan kan je stellen: geen leven.
zondag 14 april 2019 om 12:11
Dat zeker.RikM schreef: ↑14-04-2019 12:05Ze zijn off-topic omdat het CM-topic niet bedoeld is voor vragen over (of kritiek op) het forumbeleid.
Ze worden naar Napraat verplaatst omdat de off-topic berichten aldaar in feite napraat zijn over het forumbeleid.
Ik vind het op zich dus wel kloppen dat ze dat doen, maar daar ben ik geloof ik een van de weinigen in.
Beter zou zijn als je aan de berichten kunt zien dat ze verplaatst zijn, maar dat is te wijten aan de brakke software. Elk normaal forum heeft dat gewoon.
Ik had het gewoon gelaten zoals het was. Of je het wist het, of je verplaatst het. Net zo veel gedoe. En minder irritatie.