Laat reageren

15-04-2019 15:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat nu al een paar weken met een leuke jongen via tinder. Hij reageerde niet echt snel daar op dus kwam op het idee om verder te praten via whatsapp want dan zou hij sneller reageren.

Alleen het duurt nog steeds erg lang voordat ik reactie krijg (aantal uren). Ik snap het wel dat hij druk met iets bezig is en ik ben ook niet 24 7 online. Alleen kan ik gwn zien dat hij mij negeert en op één of andere manier kan ik er niet tegen.

Maar het ding is als hij reageert blijft hij ook dingen verder vragen. Dus het is niet dat hij geen interesse heeft.

Ligt het misschien aan mij dat ik te hard van stapel loop? Wat vinden jullie?
Olina schreef:
15-04-2019 15:41
Zat laast op een Dating app man in kwestie sprak mezelf aan in chat, en toen ik hapte reageerde hij traag.
Conclusie hij was bezig met werk en werkzaamheden en in het openbaar vervoer. :yawnee:
Of ik ff wilde wachten tot na zijn thuiskomst en eten, heb toen vriendelijk bedankt en hem een fijne avond gewenst!

Met andere woorden TO hij vind je niet boeiend genoeg lekker laten lopen.
:)
:HA: Vraag jij jezelf vaak af waarom je nog vrijgezel bent?
jaw schreef:
15-04-2019 16:09
Oftewel, Hij neemt bewust uitgebreid de tijd voor jou wanneer hij daadwerkelijk met jou appt. En je ziet dat hij ook redelijk snel jouw appjes leest, ookal heeft hij dan eigenlijk geen tijd om een uitgebreid chat gesprek aan te gaan via de app waardoor hij dus niet meteen een antwoord typt.

Klinkt eigenlijk heel gezond. Tenzij natuurlijk jij wil dat hij zijn baan verliest en lekker werkeloos bij jou op de bank komt hangen, waar hij dus wel kan Appen nadat zijn Baas hem heeft ontslagen wegens continue appen op zijn werk terwijl hij zou moeten werken.
Echt precies dit. Sorry, maar vind het om jeuk van te krijgen. Toen ik je OP las, dacht ik dat het om dagen geen antwoord ging waarbij hij wel continu online is en je ook dagen op 'gelezen' laat staan. Dan is er inderdaad gewoon weinig interesse, lijkt me. Maar uren!? Je mag toch hopen dat iemand een baan, sociaal leven enzovoort heeft waardoor hij niet continu met z'n telefoon in de handen zit. En dat hij wel leest en dan uren later ook nog antwoordt, laat toch juist zien dat hij met je bezig is. Hij had ook je bericht kunnen vergeten oid.
Ik vind het heel ongezond om 24/7 met mensen in contact te staan en zulke eisen aan elkaar stellen. Maar ja, ik ben van de generatie dat daten bestond uit elkaar ontmoeten en je verheugen op de volgende ontmoeting waarin je weer genoeg te vertellen had over wat je de afgelopen tijd hebt gedaan en met wie etc...

Ik moet er niet aan denken een druk leven te hebben en dat een of andere date van mij verwacht 24/7 beschikbaar te zijn en continue contact wil hebben.

Wat zijn dat toch voor een eisen tegenwoordig?
Die man heeft waarschijnlijk een job en daarnaast is ie ook nog es met 4 vrouwen tegelijk aan 't daten.

Als je een écht gesprek wil zal je toch gewoon ergens in de kroeg moeten afspreken.
Olina schreef:
Zat laast op een Dating app man in kwestie sprak mezelf aan in chat, en toen ik hapte reageerde hij traag.
Conclusie hij was bezig met werk en werkzaamheden en in het openbaar vervoer. :yawnee:
Of ik ff wilde wachten tot na zijn thuiskomst en eten, heb toen vriendelijk bedankt en hem een fijne avond gewenst!

En dan moet hij alles uit zijn handen laten vallen, niet eten en gaan lopen naar huis om met je te kunnen appen!?
Ik zou zelf vriendelijk bedanken als iemand verwacht dat alles moet wijken voor zijn appjes...

Maar ik ben 50+ en begrijp dat soort dingen dus echt niet... zou het kunnen zijn dat hij in de pauze even zat te chatten en dacht: leuk, als ik tijd heb app ik nog even verder?
Jammer hoor, wie weet heb je de leukste man die je aansprak wel aan de kant geslingerd omdat je onredelijk ongeduldig reageert...
Ik zou het juist een goed teken vinden als iemand de tijd voor je wil nemen :)

Hoewel; ik zou zeggen laten we vanavond even bellen, kan ik je stem meteen horen. Zo niet bedank ik ook vriendelijk; ik wil intonatie, een stem en horen of iemand moet lachen om een grapje of niet snapt dat ik een grapje maak... een telefoongesprek kan ervoor zorgen dat je na 1 minuut al weet: wat een engerd :(

Succes, ik zou zoeken naar werkeloze mannen die nog thuis wonen, die hebben alle tijd om te appen. Of ze echt een date zoeken is een tweede maar goed, dat is het risico van Tinder en appen ;)
Olina schreef:

Och...... jij zette jezelf toen al op nummer 1 in zijn leven?
Kit_Kat schreef:
15-04-2019 15:32
Als ik een appgesprek heb voor de lol, dan reageer ik ook altijd pas na een paar uur. Anders blijf je heen en weer appen..
Zolang hij het gesprek op gang probeert te houden, is er niks aan de hand.

Tip: Zet 'laatst gezien' (en de vinkjes) uit. Dat geeft een hoop rust. (Heb ik ook gedaan omdat ik er niet tegen kon :p)
Even off topic.
Maar hoe zet je dat dan uit??
Vikhui schreef:
15-04-2019 16:37
Echt precies dit. Sorry, maar vind het om jeuk van te krijgen. Toen ik je OP las, dacht ik dat het om dagen geen antwoord ging waarbij hij wel continu online is en je ook dagen op 'gelezen' laat staan. Dan is er inderdaad gewoon weinig interesse, lijkt me. Maar uren!? Je mag toch hopen dat iemand een baan, sociaal leven enzovoort heeft waardoor hij niet continu met z'n telefoon in de handen zit. En dat hij wel leest en dan uren later ook nog antwoordt, laat toch juist zien dat hij met je bezig is. Hij had ook je bericht kunnen vergeten oid.
Eens.
Moeilijk gedoe. Ik zou het vervelend vinden als mensen me onder druk zetten om sneller te reageren. Soms ben ik snel, soms niet, dat hangt van allerlei dingen af. Maar dat bepaal ik wel graag zelf, zonder dat mensen er direct allerlei overhaaste conclusies aan verbinden.

Overigens is het niet alleen jeugd, hoor. Mijn moeder onderbreekt álles als ze een appje krijgt. Ook irritant. Zijn we in gesprek, of aan het wandelen; moet je weer in de wacht want er komt een berichtje. Daar moet direct op gereageerd worden, ook al was je in gesprek. En dan staan we weer stil, want wandelen en typen tegelijk kan ze niet. Wel eens met haar besproken, maar ze kan het niet laten.
Olina schreef:

Serieus? Echt wauw. Ik kan echt niet tegen mensen zoals jij. Sorry, maar mensen hebben meer te doen dan 24/7 op de telefoon bezig zijn.
Vind dat altijd zo ergelijk dat mensen maar van elkaar verwachten dat er binnen een bepaalde tijd gereageerd moet worden.
Ik heb soms gewoon geen zin in m'n telefoon. Niks persoonlijks, maar dan reageer ik dus ook uren niet. Op m'n werk heb ik m'n telefoon niet eens bij me.
Vraag me dan toch af hoe dit vroegah ging. Toen had niemand een telefoon. Nu verwachten we allemaal maar van elkaar dat we 24/7 bereikbaar zijn voor elkaar. Echt. Doe normaal.
Wat een lul van een vent zeg, dat hij een eigen leven heeft en niet steeds a la minute antwoordt op jouw appjes 🙈
Labrujajoder schreef:
15-04-2019 16:52
Even off topic.
Maar hoe zet je dat dan uit??
Instellingen > account > privacy > laatst gezien op niemand zetten (zie jij het ook niet meer bij andere) en onderaan leesbewijzen ook uit zetten.
Diediear schreef:
15-04-2019 17:16
Instellingen > account > privacy > laatst gezien op niemand zetten (zie jij het ook niet meer bij andere) en onderaan leesbewijzen ook uit zetten.
Bedankt!
Olina schreef:

Whut?! O_o
Hij was aan het werk en deed nog meer en dat is een reden om af te kappen?
Wauw! :bonk:
There is always something happening, and it's usually right now
Ik vind even niet op iemand reageren niet hetzelfde als negeren. Misschien wil hij even op een rustig moment antwoorden.
GOSSIPGIRL93 schreef:
15-04-2019 17:07
Serieus? Echt wauw. Ik kan echt niet tegen mensen zoals jij. Sorry, maar mensen hebben meer te doen dan 24/7 op de telefoon bezig zijn.
Vind dat altijd zo ergelijk dat mensen maar van elkaar verwachten dat er binnen een bepaalde tijd gereageerd moet worden.
Ik heb soms gewoon geen zin in m'n telefoon. Niks persoonlijks, maar dan reageer ik dus ook uren niet. Op m'n werk heb ik m'n telefoon niet eens bij me.
Vraag me dan toch af hoe dit vroegah ging. Toen had niemand een telefoon. Nu verwachten we allemaal maar van elkaar dat we 24/7 bereikbaar zijn voor elkaar. Echt. Doe normaal.
Jaaaa die weet ik!
In het dorp waar ik woonde ging de jongen die een oogje op je had langs je huis fietsen, als je dan een 'match' had :-D ging je de hond uitlaten of een lege envelop op de bus doen en dan zei 1 van de 2 heel verbaasd: hoi, wat doe jij hier? En zo 'appte' je life verder, als alles goed ging vroeg hij dan of je zaterdag ook naar ........... ging. Dan had je een verkapte date.
Of hij vroeg gewoon: ga je zaterdag mee naar het feest van .......... (vaak keken ze dan een beetje naar hun schoenen, of over je schouder, bang dat je ze keihard uit zou lachen en ze dus een blauwtje liepen). So cute!!
Dan had je een echte date :yes:

Als je wat ouder was en op kamers woonde ging je naar een kroeg of zoiets; dan verzon je een list als je een leuke jongen zag (roken mocht toen nog overal en ik rookte) met een brandende sigaret een vuurtje gaan vragen aan de leuke jongen in kwestie. Of hij kwam iets grappigs/sufs vragen.
Hoe dan ook: je praatte gewoon met mensen, kon ook gewoon iemand zijn waarmee je elke school/werkdag mee in de bus of trein zat.

Ik kan me zelfs nog herinneren dat we een telefoon kregen! Aan de muur vastgemaakt.. altijd je ouders in de buurt, nix privacy :(

Nog steeds vraag ik me af wie er ooit voor me belde toen ik nog op de middelbare school zat, mijn moeder aan de lijn kreeg die me riep maar toch had hij opgehangen voor ik aan de lijn kwam. Geen nummerherkenning, dat moest nog uitgevonden worden. Damn!!

Wat je toen heel vaak hoorde zeggen: 'als het belangrijk is bellen ze wel terug'.
En zo was het ook. Kaarten sturen was ook niet ongebruikelijk. Wat was Valentijnsdag altijd een feestje toen: echte kaarten in de bus van anonieme aanbidders. Dat je ook écht niet wist wie het was.. geweldig toch? :flirting:
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 15-04-2019 18:03
Reden: foutje
0.76% gewijzigd
Als de inhoud van de appjes verder leuk en geïnteresseerd is zou ik me er absoluut niet door genegeerd voelen. Ik antwoord op de meeste mensen pas na een paar uur of een dag of twee, omdat je anders maar bezig blijft met appen en ik soms ook gewoon alles bijlees maar geen zin of tijd hem om op iedereen te reageren, ook al kom ik bijv elk kwartier online. Lijkt me helemaal prima, vooral als er soms ook een moment is dat jullie wel een sneller ‘gesprek’ via de app voeren. Misschien gewoon snel eens afspreken, dan weet je een stuk sneller of je een klik hebt.
SadButTrue999 schreef:
15-04-2019 16:39
En dan moet hij alles uit zijn handen laten vallen, niet eten en gaan lopen naar huis om met je te kunnen appen!?
Ik zou zelf vriendelijk bedanken als iemand verwacht dat alles moet wijken voor zijn appjes...

Maar ik ben 50+ en begrijp dat soort dingen dus echt niet... zou het kunnen zijn dat hij in de pauze even zat te chatten en dacht: leuk, als ik tijd heb app ik nog even verder?
Jammer hoor, wie weet heb je de leukste man die je aansprak wel aan de kant geslingerd omdat je onredelijk ongeduldig reageert...
Ik zou het juist een goed teken vinden als iemand de tijd voor je wil nemen :)

Hoewel; ik zou zeggen laten we vanavond even bellen, kan ik je stem meteen horen. Zo niet bedank ik ook vriendelijk; ik wil intonatie, een stem en horen of iemand moet lachen om een grapje of niet snapt dat ik een grapje maak... een telefoongesprek kan ervoor zorgen dat je na 1 minuut al weet: wat een engerd :(

Succes, ik zou zoeken naar werkeloze mannen die nog thuis wonen, die hebben alle tijd om te appen. Of ze echt een date zoeken is een tweede maar goed, dat is het risico van Tinder en appen ;)
Het was geen Tinder wat een aannamens haha.
En ook geen app.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Grobbekuiken_ schreef:
15-04-2019 17:28
Whut?! O_o
Hij was aan het werk en deed nog meer en dat is een reden om af te kappen?
Wauw! :bonk:
Waarom ga je op een dating app, een dating app een afspraakjes app.
Zelf iemand aanspreken en waneer die persoon antwoord reageer je traag of ongeintreseerd.
Ja dan ben ik zeker klaar want ik laat me niet in een hoekje zetten door iemand die ik niet eens ken.
Zo van ga jij maar wachten tot waneer ik tijd voor je heb toedeloe!

Het is niet eens zeker dat hij wel aan het werk was.
Mss wel een laffe smoes 😂
Olina schreef:
15-04-2019 19:02
Waarom ga je op een dating app, een dating app een afspraakjes app.
Zelf iemand aanspreken en waneer die persoon antwoord reageer je traag of ongeintreseerd.
Ja dan ben ik zeker klaar want ik laat me niet in een hoekje zetten door iemand die ik niet eens ken.
Zo van ga jij maar wachten tot waneer ik tijd voor je heb toedeloe!

Het is niet eens zeker dat hij wel aan het werk was.
Mss wel een laffe smoes 😂
Dus je moet meteen na 1 woord uitgewisseld hebben maar gelijk alles voor de ander laten vallen en meteen alle tijd van de wereld in jou steken. Want jij bent natuurlijk meteen het belangrijkste voor hem!
Succes nog op datinggebeuren. Zullen wel vaker mannen zijn die niet meteen reageren omdat ze een leven hebben.
SadButTrue999 schreef:
15-04-2019 18:02
Jaaaa die weet ik!
In het dorp waar ik woonde ging de jongen die een oogje op je had langs je huis fietsen, als je dan een 'match' had :-D ging je de hond uitlaten of een lege envelop op de bus doen en dan zei 1 van de 2 heel verbaasd: hoi, wat doe jij hier? En zo 'appte' je life verder, als alles goed ging vroeg hij dan of je zaterdag ook naar ........... ging. Dan had je een verkapte date.
Of hij vroeg gewoon: ga je zaterdag mee naar het feest van .......... (vaak keken ze dan een beetje naar hun schoenen, of over je schouder, bang dat je ze keihard uit zou lachen en ze dus een blauwtje liepen). So cute!!
Dan had je een echte date :yes:

Als je wat ouder was en op kamers woonde ging je naar een kroeg of zoiets; dan verzon je een list als je een leuke jongen zag (roken mocht toen nog overal en ik rookte) met een brandende sigaret een vuurtje gaan vragen aan de leuke jongen in kwestie. Of hij kwam iets grappigs/sufs vragen.
Hoe dan ook: je praatte gewoon met mensen, kon ook gewoon iemand zijn waarmee je elke school/werkdag mee in de bus of trein zat.

Ik kan me zelfs nog herinneren dat we een telefoon kregen! Aan de muur vastgemaakt.. altijd je ouders in de buurt, nix privacy :(

Nog steeds vraag ik me af wie er ooit voor me belde toen ik nog op de middelbare school zat, mijn moeder aan de lijn kreeg die me riep maar toch had hij opgehangen voor ik aan de lijn kwam. Geen nummerherkenning, dat moest nog uitgevonden worden. Damn!!

Wat je toen heel vaak hoorde zeggen: 'als het belangrijk is bellen ze wel terug'.
En zo was het ook. Kaarten sturen was ook niet ongebruikelijk. Wat was Valentijnsdag altijd een feestje toen: echte kaarten in de bus van anonieme aanbidders. Dat je ook écht niet wist wie het was.. geweldig toch? :flirting:
Jaaaa dat waren nog eens tijden. :flirting:

Of op schoolkamp als je dan een jongen leuk vond ging je naast hem in de rij bij het eten staan. Per ongeluk raakte jouw hand de zijne dan eventjes aan als je stond te giebelen met elkaar.
En bij de vossenjacht pobeerde met hem een team te vormen.
Wanneer het bedtijd was dan gaf je hem een vluchtig kusje op zn wang om vervolgens met een hartslag van 200 snel de meisjeszaal in te vliegen.

In college quasi je pen van dat kleine rottafeltje laten vallen zodat hij hem voor je oppakte en dan kon je even glimlachen...

Flirten heeft wel een nieuwe dimensie gekregen, of dat direct een vooruitgang is weet ik zo net nog niet.

Stiekem flirt ik nog wel eens met een leuke man. En mijn vriend die flirt ook nog wel eens met een mooi meisje. Gewoon omdat het kan :)
Olina schreef:

Jij zoekt een potentiele stalker?
Ik heb zelf werk en al dat oeverloze ge app omdat je iedere 3 uur bevestiging moet hebben daar heb ik helemaal niets mee en hij misschien ook wel niet. Het is een infantiel medium voor aandachtszoekende pubers.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het-groepje schreef:
15-04-2019 16:20
Ik zou het dan eerder raar vinden dat iemand door de week midden op de dag tijd heeft om uren te appen, maar wie ben ik.
Ik vind het juist wel een pre, iemand die meer te doen heeft.
Het was in de avond om half acht haha😛maargoed heb zelf ook betere dingen te doen dan wachten op een of andere tokkie.
Werk en dagbesteding hebben is zeker een prè daar geef ik je gelijk in.

Maar log dan niet in op een dating app
“ als je in gesprek bent met iemand loop je toch ook niet onbeschoft weg”.

En roep je erachteraan
“ hee, als ik thuis ben en gegeten heb, dan heb ik we tijd enzo”
om ff in juiste woorden te citeren.

Denk niet dat zijn “werk” nog een prè is in dit geval verloor ik interessen, die was hij kennelijk al verloren.
Olina schreef:
15-04-2019 20:07
Het was in de avond om half acht haha😛maargoed heb zelf ook betere dingen te doen dan wachten op een of andere tokkie.
Werk en dagbesteding hebben is zeker een prè daar geef ik je gelijk in.

Maar log dan niet in op een dating app
“ als je in gesprek bent met iemand loop je toch ook niet onbeschoft weg”.

En roep je erachteraan
“ hee, als ik thuis ben en gegeten heb, dan heb ik we tijd enzo”
om ff in juiste woorden te citeren.

Denk niet dat zijn “werk” nog een prè is in dit geval verloor ik interessen, die was hij kennelijk al verloren.
Jeetje wat een verwachtingen al zo vroeg in het contact. Dus als hij ook nog een apje aan een ander stuurde voelde je je geen prio? Ook al had je die ander nog nooit gezien?

Ik vond dergelijke apjes in het begin een enorm goed teken. Als hij je niet leuk vond zou hij namelijk niet een apje sturen om te laten merken dat hij nog steeds met je in contact wilde zijn.

Wat is er aan de hand met de nieuwe generaties?
GOSSIPGIRL93 schreef:
15-04-2019 19:33
Dus je moet meteen na 1 woord uitgewisseld hebben maar gelijk alles voor de ander laten vallen en meteen alle tijd van de wereld in jou steken. Want jij bent natuurlijk meteen het belangrijkste voor hem!
Succes nog op datinggebeuren. Zullen wel vaker mannen zijn die niet meteen reageren omdat ze een leven hebben.
Ohoo je weet het allemaal zo goed je hebt me door, je mag geen vragen meer stellen.

Oh wacht dat deed je niet je vulde alles al in😂 tis toch wat als je geen 50 plusser bent, je immers de man maar over je heen moet laten lopen (spreekwoordelijk).

want stel je voor dat je een vrouw bent met zelfrespect! Oei! Dat is toch wat dan moet je immers een kansloze vrouw zijn die zoekt naar een stalker op een dating app?

🤣😂 een Giller! De vrouw van 2019 heeft geen tijd voor spelletjes, die van 1990 wel... mja die is immers al afgeschreven.😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven