Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Toch niet van dat gezeur over voetbal.
Laten we gaan napraten over de nieuwe kluspijler.
feow schreef:
16-04-2019 19:13
Ja, maar jij weet dat van tevoren!
en hebt een goed huwelijk
Nou hier zou wel wat gevloekt zijn hoor als het wachtwoord vergeten was :proud:
Betty_Slocombe schreef:
16-04-2019 19:17
Toch niet van dat gezeur over voetbal.
Laten we gaan napraten over de nieuwe kluspijler.
Sorry.. Dan toch echt team voetbal.. En ik haat voetbal.
Nouschi schreef:
16-04-2019 14:14
Zeg jongens, moeten jullie niet met z'n allen naar het modtopic, klagen over de nieuwe kluspijler? ;-D
Is dat de nieuwe naam voor de sekspijler, zodat die niet meer zo opvalt als er mensen meegluren als je op het forum zit?
Vesper- schreef:
16-04-2019 19:19
Ik heb niets met voetbal,mijn verkering wel maar die zit gelukkig in zijn eigen huis. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Vesper- schreef:
Gewoon allebei niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
16-04-2019 19:24
Gewoon allebei niet.
Oké, maar je moet hier toch wat te lullen hebben he.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 19:20
Ik heb niets met voetbal,mijn verkering wel maar die zit gelukkig in zijn eigen huis. :proud:
Soms is dat inderdaad beter. :proud:
Hij zal toch geen oog voor je hebben. Hoogstend als je met je bevallige derriere het beeld blokkeert, terwijl je liefdevol de chips bijvult.
Vesper- schreef:
16-04-2019 19:28
Soms is dat inderdaad beter. :proud:
Hij zal toch geen oog voor je hebben. Hoogstend als je met je bevallige derriere het beeld blokkeert, terwijl je liefdevol de chips bijvult.
Ja dit dus en dan nog zeuren dat ik in het beeld sta ;-D
Als Ajax voetbalt heeft nergens anders meer oog voor en gaat zelfs zijn telefoon uit. :facepalm: :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 19:20
Ha, net zo. Hoewel ik meestal gewoon forum of op mijn iPad Netflix.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 19:32
Ja dit dus en dan nog zeuren dat ik in het beeld sta ;-D
Als Ajax voetbalt heeft nergens anders meer oog voor en gaat zelfs zijn telefoon uit. :facepalm: :proud:
Ik altijd dat ik et doorheen praat. Je ziet het toch? Wat valt er dan nog te luisteren?
Vesper- schreef:
Allebei niet aub.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Voetbal is zo ontzettend stom met 22 man achter een bal aanrennen zo saai om daarnaar te kijken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moire schreef:
16-04-2019 20:07
Ik altijd dat ik et doorheen praat. Je ziet het toch? Wat valt er dan nog te luisteren?
Tja mannenlogica :proud:
charlottew88 schreef:
16-04-2019 20:12
Voetbal is zo ontzettend stom met 22 man achter een bal aanrennen zo saai om daarnaar te kijken.
Tenzij het 22 heel aantrekkelijke mannen zijn natuurlijk.
Fuck het voetbal zelf maar die lekkere kerels? :proud:
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:18
Tenzij het 22 heel aantrekkelijke mannen zijn natuurlijk.
Fuck het voetbal zelf maar die lekkere kerels? :proud:
Ja dat is wat anders :proud:
Nee, dit moet je zien. Kijk nou! Kijk nou wat mooi!

Prachtig.... :roll:
charlottew88 schreef:
16-04-2019 20:12
En toch hebben we het nog steeds over voetbal ;-D
Moire schreef:
16-04-2019 20:21
Nee, dit moet je zien. Kijk nou! Kijk nou wat mooi!

Prachtig.... :roll:
Zit jouw vriend bij jou?
Arme jij :proud:
Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik niet gescheiden ben, want blijkbaar is er nu niemand trots op mij. Toch een gemis.
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:22
Zit jouw vriend bij jou?
Arme jij :proud:
Nee, nu niet. Maar zo gaat het altijd. En het ergste, terugspoelen om het me te laten zien :hihi:
Betty_Slocombe schreef:
Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik niet gescheiden ben, want blijkbaar is er nu niemand trots op mij. Toch een gemis.
En je bent niet sterk.
Betty_Slocombe schreef:
Het kan nog he.
Moire schreef:
16-04-2019 20:23
Nee, nu niet. Maar zo gaat het altijd. En het ergste, terugspoelen om het me te laten zien :hihi:
Hahaha herkenbaar. Nee laat maar schat ik geloof je zo ook wel :proud:
Rosabella1 schreef:
16-04-2019 20:25
Hahaha herkenbaar. Nee laat maar schat ik geloof je zo ook wel :proud:
Nee, echt! Moet je nou kijken. Dit moet je echt zien. Zoooo mooi.
Ik moet er altijd wel om lachen :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven