April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ik ga vanmiddag ook nog ff lekker shoppen. Oudste (4,5) is 7 nachtjes droog geweest in bed, dus mag wat uitzoeken. (is al wel 2 jaar overdag zindelijk) En de jongste ook, want die is al een half jaar ook 's nachts zindelijk (en alweer een jaar overdag) Beetje omgekeerde wereld, aangezien de jongste in mei nog maar 3 wordt!! Dus mijn moeder gaat mee, en gaan we ff wat leuks kopen. Haha wel triest dat dit het evenement van de dag is....
goeiemorgen met BIB

nou laat de eerste maar komen hoor, hier nog 1 die het zat is haha.

T&G/Beer: dames kom op he nog even volhouden! Beer misschien morgen dan is het volle maan!

India: lekker hoor dat we tenminste nog 1 fitte a.s mamma onder ons hebben haha.

VV: shoppen is altijd goed toch? Ik moet ook nog een muziekdoosje hebben voor de kleine uk en een mandje om de sokjes in te doen. Maar ik durf eigenlijk niet alleen meer naar Rotterdam te gaan, ben beetje bang dat het ineens daar gaat beginen ofzo (moet ik heel snel Pam gaan zoeken haha).

Noerie: ik ben ook wel vroeg wakker maar daarna blijf ik lekker liggen hoor, meestal dommel ik dan wel weer in tot het een wat schappelijker tijdstip is om op te staan. En anders duurt die dag helemaal zo lang.........

Nou vandaag dus niks in de planning dus ik ga dalijk maar met een beker thee en een boek op de bank hangen........
BIB

Zo weer een kaa uuu teeee nacht achter de rug, pffff ik geloof dat mijn bioritme klok me alvast aan het voorbereiden is voor de BV. Ik wordt na 2 a 3 uurtjes slapen echt om het uur wakker. En iedere keer hoop ik "is het begonnen?" Maar niet dus.

Man kon vanmorgen eerst thuiswerken dus die bracht Thijmen naar het KDV, komt de kleine man me eerst zijn nachtlampje brengen en daarna de krant, "kan je lekker lezen" en bij het wegggaan zei hij "mama, ga je lekker slapen?"

En net voor man wegging kreeg ik nog een kadootje, een Ipod! Man zei, heb je lekker wat te doen zonder dat je je te druk maakt enomdat ik het zo zat was en zoveel kwaaltjes had en....

Dus voor mij is het vandaag een goede dag

Emanita, welk boek ben je aan het lezen? Ik las vroeger alles en tegenwoordig kan ik me er echt bijna niet meer toe zetten. Veel thee-leesplezier!

T&G, is toch een leuk evenement Is toch wel weer een mijlpaal in de leventjes van de kids.

VV, jammer dat je je zo voelt, maar ik begrijp het wel. Het lijkt soms op wachten op de bus die stiekem een andere route heeft genomen. Maar nog even en dan kunnen we "genieten" van alle andere dingen. Veel shopplezier in ieder geval!

Noerie, ik kan ook niet blijven liggen als het eenmaal licht is, ik lig ook niet lekker dus dat helpt ook niet mee. Maar bij jullie is het dus 's avonds vroeg donker in huis. Ach ook lekker toch?

India, lekker zeg dat je je nu aan het eind toch ook nog even helemaal lekker voelt, hebt je ook wel verdient na zo'n lamlendige periode.

Even wat drinken...en met mijn Ipod spelen
Ahh wat lief Enka van je man dat hij je een ipod heeft gegeven om je bezig te houden! En je zoontje is ook al helemaal op mama aan het letten echt schattig! Ben nog steeds bezig met het laatste deel van Harry Potter (vorig verlof al in begonnen kan je nagaan hoeveel tijd ik heb om te lezen haha) maar nu nog maar 3 hoofdstukken en dan ben ik er doorheen. Daarna ga ik maar beginnen aan het boek dat ik van m'n collega had gekregen om mijn verlof van Fynn door te komen (het wonderbaarlijke voorval van de hond in de nacht), tenzij ik daar dus niet meer aan toe kom.......

T&G: zozo die dames van jou zijn er best vroeg bij (vooral de jongste) dat is zeker een kadootje waard!

Hier ook zo'n triest hoogtepunt van de dag, ik verveel me zo erg dat ik een cake ga bakken met restjes uit de kast woehoe!! Zegt man over msn: Joh ga jij eens gewoon een kind baren! Dus ik zei al ja joh dat doe ik wel even na de cake
anoniem_51436 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 12:45
Reden: er ging ff wat mis met de pc
% gewijzigd
Het is ook heel dubbel om zwanger te zijn en toch heel erg te verlangen naar je kindje. Ik weet van de vorige keren dat ik toen beeb een paar weken oud was ik iets voelde kriebelen in mijn buik en dacht dat hij/zij het was. Kon helemaal niet, want hij/zij lag toen in de kinderwagen te kirren. Nu kun je zelf nog genieten van je kindje; straks ligt ie open en bloot voor iedereen. :-)

Ik ben zo benieuwd of deze baby op een van de andere kinderen lijkt of dat hij weer iets heel unieks toevoegt qua uiterlijk aan ons gezin. Ook al is het de derde; ik vind het nog zo bijzonder allemaal. Stiekem denk ik wel eens aan een vierde, maar dat moet je met het eerste jaar na de geboorte van de huidige BIB denk ik maar niet vragen...

Ik ken helaas ook stellen waar nog geen baby komt. Er moet nog onderzocht worden waarom niet, maar toch al een jaar bezig. Ze lijken het goed te kunnen scheiden (hun kinderwens en mijn babygeluk) maar ik hoop zo dat zij dit ook mee mogen maken.

Iedereen veel succes met de laatste loodjes.
Hahaha je bent welkom hoor Elmanita alleen kan ik op dat moment niet veel voor je doen behalve meepuffen. en afkijken hoe het moet hahahaha Die vent van mij draagt zijn mobiel op zijn lijf volgens mij bang om een oproep van bevalling te missen hahahaha en schoonmama is ook niet bij de telefoon weg te slaan maar die moet dan ook uit het noorden komen en is ruim 2 uur onderweg en bang om iets te missen. Iedereen staat op scherp en ik lig relax op de bank whahahahaha

desperate housewives te kijken die vriendlief voor me geregeld heb dus ben wel ff zoet. Alleen na elke aflevering ren ik naar de keuken om wat lekkers te pakken, das minder.

Zo ff een frisse neus halen met de hond en ff een paar booschapjes halen.

Ik heb ook zon zin om een taart te bakken en dat ga ik morgen gewoon doen hahaha is ff een recept zoeken....

T&G shopse en toch een fijne mijlpaal!

Nou tot laters....
Vrolijkevrouw: ik ken t gevoel, vriend werken, ik ken hier niemand....misschien dat ik daar ook een beetje depri en dus lusteloos van wordt, zucht...maar net wat je zegt; durf niet echt te klagen want je krijgt toch een kindje wat niet voor iedereen is weggelegt, dat maakt t nog wat lastiger, ik hoop dat het snel weggaat, jij ook sterkte..

de rest natuurlijk ook met de laaste loodjes

liefs...
meld me ook met BIB.

Hoera, morgen eindelijk 37 weken, toch weer een mijlpaal, nu kan ik met een gerust hart hopelijk thuis bevallen. Verder veel harde buiken en krampjes, maar niets ernstigs, helaas dus geen echt werk.... aangezien oudste 8 dagen na de uitgerekende datum kwam en de andere 2 allebei 3 dagen ervoor, ga ik er maar vanuit dat ik nog wel zeker 3 weken moet wachten....

@Louise: ik had toch al heel snel na de derde het gevoel voor een vierde, ook al wilde ik nog even wachten om te herstellen, maar deze kleine spruit dacht er net iets anders over. Een vriendin van mij zit dus helaas in het medisch circuit en zou deze maand met IVF beginnen. Helaas is een kleine 2 maanden geleden haar huwelijk op de klippen gelopen (ook mede door het medische circuit), dus ik snap wel hoe je je voelt. Ik voelde me ook wel schuldig om te zeggen dat ik alweer zwanger ben terwijl zij al zolang probeerde. Maar gelukkig kon ze dat wel heel erg goed scheiden. Zo wil mijn schoonzus (zus van mijn man) graag een tweede, maar haar man ziet dat niet zitten. Hij vindt 1 al druk genoeg. Ze zei ook eerlijk tegen mij dat ze wel een beetje jaloers op me was omdat wij zo'n heerlijk groot gezin krijgen, maar gunde het me ook van harte.

@Enka: balen die gebroken nachten, hier nog zo een. Vooral omdat ik elke keer denk: zou het al gaan beginnen, maar helaas. Wel weer erg lief van je kleine mannetje en grote man om je zo te verwennen.

@T&G: helaas waren die van mij niet zo snel zindelijk. Pas met 3,5 jaar overdag en oudste met 5 's-nachts. Middelste heeft nog steeds elke ochtend een plasluier die hem tot op de knietjes zakt....

@VV; ik vind het ook gewoon goed geweest. Aan de ene kant denk ik: geniet er nog van want dit is echt de laatste zwangerschap en aan de andere kant wil ik gewoon weer mijn eigen lijf terug en natuurlijk weten hoe deze kleine eruit ziet.

@Beer: een volle-maandansje eraan gaan wagen????

Zo, ik ga de rest van de enveloppen schrijven!

Fijne avond
Nog geen baby's ???? April komt nu toch wel erug dicht bij !!!!

Hier alles goed. Volgens de vk een mooie 36 weken buik (ben nu 34w3d hahaha). Nog 3 dagen werken.............

Geniet nog even van de buikjes meiden !!
Meld met BIB

Raar idee eigelijk floddertje ik sta op springen met nog maar 15 dagen te gaan en jij bent nog aan het werk hahaha Wat duurt een maand toch lang.

Meld me straks weer ff druk daggie vandaag door is schandalig mijn eerste verlofsuitkering over de balk te smijten!
BIB

dacht even dat de kleine gisteravond al zin had om te komen maar helaas hield de kramp na een uur weer op. Het zullen dus wel de laatste indalingsweeen zijn geweest ofzo.......

Pam: shopse vandaag. wat ga je allemaal halen?

Flodder: werkse nog die laatste paar dagen, net zoals szitten en dat jij nog op je werk rondloopt haha

Ruma: 1e mijlpaal gehaald, nu weer afwachten tot de volgende!

En hoe gaan we vandaag weer eens doorkomen? Eerst maar eens Harry uitlezen en daarna even boven stofzuigen en de badkamer doen. Vanavond naar de verjaardag van man z'n oma, zal wel niet zo lang zijn aangezien ik geen uuf meer op een stoel kan zitten haha
Heee dames, hier ook nog BiB, Ben vanmorgen opgestaan om de kinderen naar school te helpen, dwz de oudste twee. Daarna nog zo moe da tik met jongste weer naar boven ben gegaan. ZIj heeft Diego/ Dora zitten kijken in bed terwijl ik half lag te slapen. Lekker zeg, voel me nu een stuk fitter. De vermoeidheid is af en toe heftig hoor. Begin ook een beetje te balen van het naar school gaan en al die goedbedoelde opmerkingen. Neem echt niemand iets kwalijk maar heb er gewoon geen zin meer in "nog niet bevallen? "dat soort vragen continu. Vooral ook de opmerkingen dat ik er uitzie of ik het erg gehad heb, tja weet ik zelf ook wel. Houd nu echt vocht vast in mijn gezicht.

Louise, het is ook dubbel. Ik weet ook zeker dat ik het straks toch mis, het zwanger zijn, ook al heb ik het nu helemaal gehad. Het hele speciale, dat kindje in je buik, Bij mij ook echt voor het laatst natuurlijk. Bij jou heel misschien nog een vierde? Ruma en ik laten je tzt wel weten hoe het is!

Pam, bij jou gebeurd er ook nog niets he? Ik schat jou zomaar wel in als een van de eersten (naast mezelf, zegt zij hoopvol).

Ruma, bij jou zal hij of zij inderdaad ook nog wel even blijven zitten, gezien je vorige termijnen. Net zoals die van mij zich ook nog niet laat zien. Als ie dezelfde termijn komt als jongste, dan verwacht ik hem zondag! Mooie dag wel! Andere twee waren na de uitgerekende datum (3 dagen allebei).

Elma, bij jou ook vals alarmpje? Allemaal voorwerk wat je alvast weer gehad hebt moet je maar denken.

Ik moet vandaag nog naar het cons. bureau met jongste, ne vannavond oudergesprekken op school voor oudste 2. Allemaal dingen die ik wel zelf wil doen, dus misschien wacht ik daar ook wel op onbewust.

Hoe is het met de rest?
@ Ruma en Beer; ik hou jullie posts in de gaten. Zal allemaal wel goed gaan. Hoeveel leeftijdsverschil zit er bij jullie nu tussen? Ik heb er nu een van net 5, 3.5 en dan een baby; op zich wel makkelijk als peuter straks op school is. Soort van tweede leg... Mijn man is de jongste van drie en heeft toch altijd een beetje het gevoel gehad er niet helemaal bij te horen. Kan aan zijn zus en broer liggen hoor.

Mensen zijn zo belangstellend op het schoolplein enzo. Vind ik wel heel lief. :-)

Beer: ik heb dat ook. Nog even dit en dat. Van het weekend verjaardagsfeestje oudste gehad en nu heb ik zoiets van; laat maar komen. :-)
Hoi meiden,

T&G: was het allemaal nog gelukt met de kado's voor de zindelijke kids? Wil heeft een peuterplasboekje en mag telkens een sticker uitzoeken als hij 'iets' op het potje gedaan heeft maar heeft nog wel altijd een luier om.

Enka: hopelijk heb je vannacht beter geslapen. Straks die borstvoeding wordt ook weer zo gebroken qua nachten. Wel leuk dat je een ipos hebt gekregen.

Elma: lezen en cakebakken klinkt erg oma achtig. Volgens mij ben je wel lekker van het verlof aan het genieten als ik dat zo lees.

Ruma: fijn idee dat het 37 weken is, ben je tenminste niet meer te vroeg.

Flodder: straks heb jij lekker nog verlof, is het mooi weer en zijn wij alweer aan het werk. Heb je nog afscheid met collega's?

Pam: schoonmoeder helemaal in het Noorden is wel lekker rustig. Wil ze ook bij de bevalling zijn of wil jij dat absoluut niet.

Beer: Jij bent als eerste aan de beurt meid. Van mij mag je!

Ik baal er ook een beetje van als mensen zeggen "nog niet bevallen". Dan wil ik eigenlijk zeggen "jawel maar ik ben met een paar kilo blijven zitten, nou goed". Ik weet dat het lief bedoeld is maar ik zit er niet altijd op te wachten.

Louise: raar he? dat je al af en toe aan de vierde denkt. Ik heb de laatste dagen ook wel dat ik me afvraag of ik nog een derde wil of dat dat te druk zou worden. Ik laat in ieder geval wel een spiraal zetten en wil de komende 2 jaar even rust. Wil en de tweede schelen een kleine twee jaar en nou weer binnen 2 jaar een derde zou wel erg druk worden. dan ben ik ook bang dat ik er niet volop van geniet. Van de andere kant is het wel leuk als de kinderen niet te veel in leeftijd schelen en wil ik ook niet dat een derde zich 'erbij voelt hangen'. Mijn man heeft zoiets van "eerst maar eens kijken hoe het gaat met 2".

Gisteren heb ik 2 shirts gekocht voor Wil bij de prenatal. Verder heb ik een borstvoedings kussen gekocht, een opvoedboek van spock en een tweede baby bellywarmer. Ik moest ook nog wat losse onderdelen bestellen voor de medela borstkolf. Die koop ik liever nieuw omdat ze er erg vergeeld uit zagen de kolf zelf is nog prima. Ik voel me wel weer wat beter dan 2 dagen geleden.

Vandaag is Wil de hele dag thuis (ligt nu te slapen). Vanmorgen zijn we lekker samen in bad geweest.

Vanavond gaan we naar de buren om samen een schutting uit te zoeken (wij wonen sinds November in een nieuwbouwhuis). Wel prettig om te kunnen buiten zitten als het straks mooi weer wordt.

Ik ga even aan de was werken. Kom vanavond nog wel even kijken of hier nog nieuws is.

Oh ja, ons kind wordt tussen de 4000 en de 4500 gram dus dat is een flinke brok.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Meld me ook weer met BIB

Vanochtend naar vk geweest, bloeddruk is een week ineens behoorlijk gestegen, dus moet morgen weer terug komen om opnieuw te laten meten. Das dus minder, aangezien ik de afgelopen maanden een bloeddruk had waar je een liniaal naast kon leggen zo gelijk. Heb ook al twee dagen continu last van krampen en steken in mn onderbuik. Gisterenavond wat slijm verloren, dus ik hoop zo dat het nu snel in gang gezet gaat worden.

Zo dat was het ego-stukje.

Pam: lekker geld uitgegeven? Toch altijd fijn dat je dat soort momenten in kunt bouwen in een maand.

VV: nounou, das zeker een hele hap om uit te persen! Was Wil ook zo'n forse beeb?

Enka: lekker aan t genieten van je ipod? Lief van je mannen dat ze zo aan je denken!

Elma: veel plezier met Harry. Ik merkte dat ik het laatste deel aan de ene kant niet meer weg kon leggen omdat ik wilde weten hoe het zou eindigen en aan de andere kant heb ik er zo lang mogelijk over gedaan omdat het toch het laatste boek is. Tis in ieder geval wel echt weer voor een boek met een kopje thee.
Meld met BIB. Maar erg moe...dus reageer morgen even!!!
Zo, ik ben er ook weer met BIB.

Vanochtend naar de prenatal geweest om het reisnestje af te halen, blijkt dat ze de verkeerde kleur hadden besteld. GRRRRR. Kan ik volgende week weer terugkomen. Toen nog maar even Heerlen ingegaan en kwam ik een oude schoolvriendin tegen. Gezellig een kop koffie gaan drinken en leuk bijgekletst! Daarna nog schandalig veel geld uitgegeven bij de Etos voor mijn crempjes en nog 2 boeken gekocht. Boodschappen gedaan en eenmaal thuis was ik helemaal stuk. Gelukkig wel nog 2 uurtjes op bed gelegen en ik was er weer redelijk bovenop.

Ik ben nu nog bezig met de diepvries ontdooien. A.s. zaterdag wordt er geslacht bij ons en dan is het wel handig als alles in een schone en opgeruimde diepvries ligt.

Beer: ik krijg ook steeds van die opmerkingen: hoe lang moet je nog etc. Terwijl ik dus nog echt 3 weken moet. Daar ga ik ook wel vanuit. En inderdaad, ik ben ook nog bezig met 101 dingen die ik nog allemaal geregeld moet hebben voordat de baby komt. Is helamaal niet nodig, maar ik ben gewoon bang dat ik dingen "vergeet" als ik ze nu niet afmaak. Zondag is idd een mooie dag/datum om te bevallen.

Louise: de oudste wordt eind juni 7, de middelste medio mei 5 en de jongste begin juli 2. Dus wel redelijk dicht bij elkaar. Mijn man is de middelste van 5 en de derde/jongste zoon. Hij heeft gelukkig wel een goed contant met zijn broers. Ze zijn echt elkaars beste vrienden. Zijn 2 zusjes hangen ook erg aan elkaar, vooral nu ze bij de jongste vorige zomer borstkanker hebben geconstateerd (gelukkig ziet het er nu allemaal goed uit).

Assevas: ai, niet zo goed om opeens zo'n hoge bloeddruk te krijgen. Ik hoop voor je dat het dan nu ook snel gaat doorzetten. Succes morgen, hopelijk weer wat beter.

Elma: Harry uit?? ik vond het echt zonde dat ik hem uithad. Moest echt even zoeken naar een leven zonder Harry. Ik had nl. al de eerste boeken over hem voordat ze een knaller werden hier in NL (en de rest v/d/ wereld). Ik doe nl. ook nog iedere zondagochtend vrijwilligerswerk in de plaatselijke openbare bieb.

VV: dat is niet mis!! Mijn VK schat de baby bij 40 weken rond de 7- 7,5 pond en dat vind ik al meer dan genoeg...

Pam: is het gelukt om veel geld uit te geven??? Mij wel, haha.

Fijne avond nog!!
Meld met BIB

Uhm mijn geld was nog niet gestort helaas boehoeeeee

Vandaag poging 2 al heb ik echt een vermoeiende ruk nacht achter de rug! veel maagzuur bah komt letterlijk en figuurlijk mijn strot uit! Zo is kijken of er gestort is.......

Nee vind erg fijn dat schoonmams erbij is dus moet op tijd bellen, ze is hier 2 dagen in de week en dan staat ze ook al de weeendans te doen zodat ze zeker weet dat ze erbij is hahahaha

I love harry ik heb ze nu ondertussen al meerdere keren gelezen en zelfs in het engels hahahahaha Jammer dat er geen vervolg meer komt

Ik word ook echt gek van al die smsjes en krabbels en reacties en en en en en

Iedereen hier staat op scherp en ik lig languit relaxed op de bank dvdtjes te kijken hahahahaha

Nou meld me zo weer ff ik heb me toch een trek
Even een heel erg ego berichtje!!!! Gisterochtend om kwart voor 10 is onze dochter Sofia Katherina geboren! Alles is helemaal goed. De bevalling ging super. Is me echt meegevallen. Duurde 11 uur in totaal.

Later meer!
Noerie! Geweldig, van harte gefeliciteerd met Sofia! Prachtige naam!

Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, thuis/ziekenhuis, wat weegt ze etc! Maar ga eerst maar eens lekker genieten van je kind, je bent nu moeder!

-----------------------------------------------

Dames, wie volgt?

Ik ga zo even naar vk. Heb het idee dat de baby anders is gaan liggen, misschien wel dwars. Gezien het feit dat ik snel beval heb je dan nogal een vervelende situatie, dus ik wil het toch even zeker weten.

Alles goed met de rest?
Hoera voor de eerste april-baby, ook al is ze in maart geboren Wat een mooie naam Noerie. Hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik ben bebieuwd naar je verhaal!!!

Beer: ik hoop niet dat hij nog is gaan draaien!! ik duim.

Verder is hier alles rustig. Ben alleen maar wasjes aan het draaien en strijken, opruimen, etc.

Liefs, Ruma
Joepie, het eerste babytje is geboren !! Gefeliciteerd Noerie !!

Wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat het je mee viel. Geniet lekker van elkaar !!!!
Noerie: Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje

mooie naam: Sofia!!

Fijn dat het je is meegevallen, dat geeft hoop
Wat leuk eindelijk actie :-). En ze was zo'n beetje de enige die geen last had van voor weeen of andere gekke dingen :-)

Idd, ik nog een week werken en jullie zijn het zat. Ik hoop maar dat ik niet eerder beval gezien ik maar 4 weken verlof van te voren heb. Maar ws piep ik tegen die tijd ook wel anders :-)

Beer; hoop voor je dat de beeb lekker gewoon ligt hoor !!

Ik ben van de week ook bij de vk geweest. Was 34w3d maar ik had een mooie 36 weken buik :-)
Gefeliciteerd Noerie! Dat is ineens snel gegaan bij jou zeg. erst zegt de VK dat ze nog rustig een poos blijft zitten haha

Eens even kijken hoe ik de tabel nu ga maken!

Pam: en al gestort, balen is dat zeg als je dan toch niet kan. Ik ben Harry trouwens ook in het Engels aan het lezen, ik vind dat die nederlanders echt niet kunnen vertalen (mijn schoonmoeder leest ze in het nederlands en die namen slaan echt nergens op).

Ruma: lekker handig wel dat ze de verkeerde kleur bestellen, nu kan je nog een keer terug. Ik hoop dat ze bij ons wel het juiste besteld hebben, kunnen vandaag de shopping basket voor de Mutsy ophalen (is een extra groot afneembaar boodschappennet).

Beer: owjee het zal toch niet ineens nog gedraaid zijn? Niet doen hoor Beer-baby!

Verder geen nieuws hier, na woensdag avond helemaal niks meer, al heb ik nu wel het idee dat die buik gezakt is dus baby zal wel braaf ingedaald zijn nu. Maandag weer naar de VK dus dan zal ik het wel horen........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven