Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 23 april 2019 om 13:53
dinsdag 23 april 2019 om 14:12
Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.
Of wanneer je een moeilijke jeugd hebt gehad, maar niet bij het terugdenken eraan angst ervaart maar wel erop vastloopt in het heden. Ook dan kan EMDR nuttig zijn.
Wat ik dus bedoel: het wordt niet alleen gebruikt wanneer je een specifiek traumatische gebeurtenis hebt gehad, zoals een overval, verkrachting of iets in die trant. Het kan ook worden gebruikt bij algemene angststoornissen.
Of wanneer je een moeilijke jeugd hebt gehad, maar niet bij het terugdenken eraan angst ervaart maar wel erop vastloopt in het heden. Ook dan kan EMDR nuttig zijn.
Wat ik dus bedoel: het wordt niet alleen gebruikt wanneer je een specifiek traumatische gebeurtenis hebt gehad, zoals een overval, verkrachting of iets in die trant. Het kan ook worden gebruikt bij algemene angststoornissen.
dinsdag 23 april 2019 om 14:13
Klopt.Bee_Kind schreef: ↑23-04-2019 14:12Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.
dinsdag 23 april 2019 om 14:18
Dan bedoelen we idd hetzelfde.Bee_Kind schreef: ↑23-04-2019 14:12Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.
dinsdag 23 april 2019 om 14:52
dinsdag 23 april 2019 om 20:15
Moet niet erger worden met jou! Zomaar meteen goed vallen in de napraat en een ontzettend goed inschattingsvermogen over forummers. Tsss....
Ga dat boek maar schrijven, kan ik nog wat van leren!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras