Gisteren geknoeid met vloeibare foundation op een wit shirt. Paar keer gewassen met Vanish maar de vlek zit er nog. Iemand tips? Of kan ik het shirt beter weggooien?
Ik volg even. Ik heb eerder spul om roestvlekken ed te verwijderen. Er zitten nl veel metalen in foundation.
Ossengal zou ik alleen doen als het vette foundation is
Anoniem_636a100800946
woensdag 24 april 2019 om 18:41
Als het er net opzit gebruik ik Zwitsal witte baby doekjes of make up remover.
Ik zou nu ossegal of dat spul van de Wibra proberen.
Zal ik het verlossende woord maar geven dan? Foundation krijg je er niet meer uit, nooit. Helaas.
Internagelaktisch
Anoniem_268087
woensdag 24 april 2019 om 18:48
Ik had het ook. Baalde heel erg. Had vloeibare foundation op een mooie sweater van mijn vriend laten vallen. Van alles geprobeerd en het ging er niet uit (zelfs al een paar keer gewassen). Tot ik de vlekkenverwijderaar van action probeerde. En het was eruit! Dus wie weet bij jou ook. Koste nog geen €2 volgens mij.
Anoniem_647dc71738af4
woensdag 24 april 2019 om 19:11
Ik zou ook voor ossengal gaan. Daarmee heb ik ooit rode kool vlekken uit een lichtgroen vestje gekregen. Maar met gewoon wrijven ging het niet wel toen ik een oud nagelborsteltje erbij gebruikte. Goed borstelen met ossengal over de vlek, af en toe spoelen en wat extra weken.
Ik heb meerdere keren make up, koffie en schoenpoetsvlekken uit witte kleding gekregen met Dubro keukenspray. Maar ik heb de vlekken vrij snel behandeld.
Ik heb meerdere keren make up, koffie en schoenpoetsvlekken uit witte kleding gekregen met Dubro keukenspray. Maar ik heb de vlekken vrij snel behandeld.
Snel behandelen is wel beter ja!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.