Wat was jouw afknapper?

27-04-2019 15:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar knapte jij op af in een prille relatie?

Ik trap af;
- Hij bleek zwaar in de Heere. Vind ik prima, zij het niet dat hij me maar bleef proberen te bekeren.
- Hij ( ander) klaagde aan een stuk door over hoe claimerig zijn ex was.
Inderdaad. Erg pleaserig. Die zal nooit eens de kar trekken als het nodig is.
Menige date gehad met een vrouw die niet wist wat ze wilde. Dag 1 zei ze "ik wil een relatie met jou" en de andere keer zegt ze dat "ze de sex wel lekker vindt maar geen relatie wil". Afknapper,dus.
EHV1981 schreef:
27-04-2019 17:13
dat is je goed recht.
Tuurlijk. Wens jij dan ook zo iemand het allerbeste karma van de wereld toe? ;-)
Iemand die meteen tijdens de eerste keer dat hij me aansprak begon over seks, en zijn vriendin vond het goed als ik eens op bezoek kwam. Hij leek op Jort Kelder en praatte ook zo. Misschien was hij het wel!

Nee hoor hij was het niet maar wel een dubbelganger.

Later zag ik hem nog eens terug en toen had hij kennelijk een wondje op zijn gezicht waar hij een dot witte zalf op had gedaan, en vond ik hem al niet smerig dan vond ik hem nu helemaal goor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Was dat via een datingsite? Misschien zochten ze een dame voor een triootje?
Seks met een Jort Kelder look a like..brrr.
Julus schreef:
27-04-2019 17:42
Was dat via een datingsite? Misschien zochten ze een dame voor een triootje?
Nee, iemand die ik herhaaldelijk tegenkwam in het openbaar vervoer, eerst herkennen en groeten, maar toen hij me aansprak was het meteen over. Ik denk idd een trio.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Julus schreef:
27-04-2019 17:44
Seks met een Jort Kelder look a like..brrr.
Inderdaad brrr ik vind het zo'n ongelofelijke kwal.
Ik vind kinderen op zich niet zo'n punt maar wel vaak hoe die vaders daarmee omgaan.

Ik had een leuke, evenwichtige, intelligente man gevonden. Eindelijk! Vond hem heel leuk. Maar zodra zijn kinderen in beeld kwamen (al was het maar over de app) veranderde hij in een zielig curlingmoedertje. En op zijn voorhoofd kwam het woord deurmat te staan. Dat vond ik zoooooo onaantrekkelijk.......
Ik heb wel eens met iemand gedate die alles zakelijk bekeek en alles volgens plan. Zijn plan.

Als hij mij een kusje op de wang wou geven.. vroeg hij het zeg maar vijf minuten van te voren. Als ; straks als we bij de bankje zei mag ik je dan een kusje op de wang geven.

Ik knapte er totaaaal op af!
Ooit een date gehad die in het begin leuk leek. Type kunstenaar / muzikant.
Op het eerste gezicht slim en aantrekkelijk.

Hij woonde nog in een studentenhuis maar werkte al wel een tijdje. ( Hij was denk ik een jaar of 28 )
Na een aantal dates begin hij te zeuren over het studentenhuis waar hij woonde ( vieze huisgenoten, rommel in de keuken ) , zijn baan ( wilde eigenlijk van de muziek leven maar ja... ) , zijn ouders, zijn kwaaltjes..
Op den duur was ik er klaar mee en heb gezegd dat ik vond dat hij meer verantwoordelijkheid moest nemen.

Dat was tegen het zere been en ik begreep niets van hem. Prima, was allang blij van de zeurkous af te zijn.
Vroeger knapte ik heel snel af.
Raar dansen was al een reden tot exit.
Ik heb het ooit eens uitgemaakt omdat iemand echt heel zwijmelig deed (steeds staren vooral) en de hele tijd 'ik hou van je' zei en daarna een heel drama maakte omdat hij dat stom vond van zichzelf.
Op een gegeven moment wilde hij perse met me lunchen.
En toen had hij zijn moeder en tante meegenomen om me te showen.
Die heel erg enthousiast deden en alles wat ik deed (kwaad kijken, bedenken hoe ik zsm weg kon, niks zeggen) heel leuk vonden en 'typisch iets voor mij, lekker stoer'.
Ik ben dus weggegaan en ze vonden dat 'helemaaaaal niet erg, gewoon jezelf blijven, heeeeeerlijk'.
Ik heb het contact snel verbroken daarna en heeft hij alleen maar gehuild 'maar zo ben je helemaal niet, je bent zo lief, dit hoort zo niet'.
Omdat het zo zielig was en ergens ook zo lief en schattig was het echt een afknapper.

Verder ben ik ook eens na een ons wakker geworden terwijl er drie jongens om het bed stonden
Degene met wie ik was lag naast me en zei: ze is dus overal zo bruin.
Eentje zat geobsedeerd naar een voet van me te kijken die onder de deken vandaan kwam.
Desgevraagd liet ik ook maar mijn hand zien (ook een witte handpalm! Wauw!)
en een jongen die erbij stond zei echt met een hoog stemmetje 'oh!'
Ik had zo'n zin om de deken van me af te gooien en even een raar dansje te doen.
Ik vond dat geheel zo'n afknapper. Dat hij die types niet even wegstuurde ofzo. Heb ik uiteindelijk maar zelf gedaan want ik wilde me echt heel graag aankleden zonder oh en ah piepend publiek.
Er zijn zat oppervlakkige dingen waardoor ik niet eens met een man wil daten. Als ik dat dan doe, verwacht ik wel minstens een goed gesprek.

Deze man deed erg zijn best maar helaas. Je moet ook vooral mijn intellect niet beledigen.

Zegt hij ineens midden in een gesprek (met zijn vrienden, kwamen ww tegen): “zullen we van onderwerp veranderen? Ik geloof niet dat Mermedina ons kan volgen”. Jammerlijk gefaalde poging tot hoffelijkheid.

Na die uitglijer presteerde hij het ook nog om te vermelden dat “hij mij wel zou beschermen” (donker steegje) want hij deed aan Karate. Wat goed dat hij bij mij was anders had ik toch moeten omlopen. Ik voelde mij zeker niet onveilig en ik had waarschijnlijk langer aan zelfverdediging getraind dan hij.

De klap op de vuurpijl was wel dat hij door mijn wijde kleding niet goed kon zien of ik wel “afgetraind” was (ik sport nogal veel) en hij vroeg serieus of ik wel écht slank was.

Teveel afknappers, meer dan 1 date zat er niet in.
Gruffelo schreef:
27-04-2019 17:55
Ik heb wel eens met iemand gedate die alles zakelijk bekeek en alles volgens plan. Zijn plan.

Als hij mij een kusje op de wang wou geven.. vroeg hij het zeg maar vijf minuten van te voren. Als ; straks als we bij de bankje zei mag ik je dan een kusje op de wang geven.

Ik knapte er totaaaal op af!
Jaaa ik had eens zo'n scharrel. Die appte dan om af te spreken wanneer hij zou kunnen bellen. Ik ken dat helemaal niet, ik ben of word gebeld.
En dan wist ik dus dat hij morgen om 7 uur zou bellen en dat voelde benauwend. En dan belde hij niet maar appte dat hij dan morgen zou bellen. Afspreken verliep ook zo apart.
Dan kon hij zondag tussen 14.00 en 1900. Hele planning had hij. Totaal niet relaxt of spontaan. Ik voelde me er onprettig bij. Hij was enorm rationeel. Had vanuit overtuiging bedacht dat hij iets niet wilde, ook al voelde het goed. Heel apart.
retrostar schreef:
27-04-2019 17:45
Nee, iemand die ik herhaaldelijk tegenkwam in het openbaar vervoer, eerst herkennen en groeten, maar toen hij me aansprak was het meteen over. Ik denk idd een trio.
Apart om op die manier iemand te ronselen
Het is en blijft een zeldzaamheid om je gelijke te vinden. Er zijn legio redenen waarom je afknapt, maar vaak is 1 daarvan al reden om te stoppen.
Na 3 maanden daten ofzo .
Hij had een al een vriendin. Kwam ik via Facebook achter.
Heb zelf geen Facebook totdat een vriendin zei ik wil hem zoeken.
En tadaaaa
Hij zei dat hij nog idd in ene relatie was, maar eigenlijk het al uit is. Maar me intuïtie gaf aan van blablablabla
Ik geloofde hem niet meer!

Jongen 2
Zat in de drugshandel bleek . Vond het ergens spannend maar meer eng. Heb dus toen afgekapt daten. Had wel een enorme klik met em...
Elpis schreef:
27-04-2019 16:52
Precies dit.

Ik heb weleens mannen met kinderen gedate. Wat een gezeik. Alles om die kinderen heenplannen. Ex die last minute de kinderen bij hem dropte.

Die kinderen trof geen blaam, waren lief en beleefd. Maar ik kan het niet, alke spontaniteit is weg. En een man die zijn kinderen verwaarloost wil ik al helemaal niks.
Ook mijn horror scenario inderdaad, een man met kinderen. Ik had een keer een hele leuke man ontmoet, klikte erg goed, had echt wel potentie om iets serieus te worden. Maar ja hij had zijn dochtertje fulltime, moeder was niet in beeld. Dochtertje was toen 4. Ik heb toch moeten bedanken. Normaal ga ik niet eens op date met mannen met kids, maar hij had het niet verteld. Ik kwam er pas achter toen ik voor het eerst bij hem thuis was. Ik was heel snel weer naar huis.
Vond het zo'n afknapper. Jammer voor hem dat hij single vader was maar daar pas ik dus voor. Op datingsites ook, ik scroll over alle mannen met kids heen, ook over mannen met kinderwens.
Blijft inderdaad maar een klein vijvertje over, maar ja ik vind het ook prima alleen. Ik ben bijna 32.

Had een keer een vriendje die constant zat te zeiken op alles dat ik deed. Ik was te dik, te lui, ik moest pokemon spelen, bij 6 verschillende supermarkten boodschappen doen om geld te besparen ( zo deed hij het, terwijl zijn ouders in een villa woonden ) en ik moest mijn haar blond verven. Hij was een enorme controlfreak. Super dominant en enorm gierig. En hij had ook nog een micropenis. Toen ik het uitmaakte dreigde hij met zelfmoord en weigerde hij mijn huis uit te gaan, huilend en bijna kermend dat zijn leven niets was zonder mij. Dat als ik nu weg zou lopen hij zichzelf van kant zou maken. Echt wat een mafkees was dat zeg. Toen was ik nog wel heel jong hoor, maar vergeten zal ik hem niet snel meer.

Andere ex was super gelovig, dat vind ik ook een dealbreaker. Denk dat kids, gierig zijn, geloof en needy mannen wel mijn turn offs zijn.
Inderdaad van die zwakkelingen die alles aan jou overlaten. Verschrikkelijk. "nee hoor kies jij maar," :facepalm:
Ja ik had ook meerdere heren die van alles op me aan te merken hadden.
'je zou een heel mooi meisje kunnen zijn als...'
En dan altijd tegenstrijdige adviezen, dus de 1 vond me een tut, de andere te slonzig.
Dus ook niet op te vatten als feedback, alleen maar gezeur en dominant willen zijnm
Idd een te kleine penis, sneu, maar ik voelde echt niks.
Rare geur uit mond
Ook eentje gehad die door zei dat ie door mij Alijn jurkje niet kon zien wat voor lichaam ik had! Nou ja zeg.
Drugsgebruik

Eentje die narcistisch trekken had, zo overtuigd van zichzelf, een tikje paranoïde vond ik hem ook, en ik moest wel van Bdsm houden. Ik vond wat eng worden, mee gestopt en toen was ie bang dat ik hem zou gaan stalken :facepalm:

Verder ook best wel leuke dates gehad zonder echte afknappers. Maar het is idd lastig om de juiste klik te vinden die langdurig stand houdt.
Het-groepje schreef:
27-04-2019 19:05
En dan altijd tegenstrijdige adviezen, dus de 1 vond me een tut, de andere te slonzig.
Dus ook niet op te vatten als feedback, alleen maar gezeur en dominant willen zijnm
Zo zei hij het ook echt precies! Dat ik zo mooi zou kunnen zijn als ik wat zou afvallen. Dat ik er op mijn foto's van jaren terug zoveel mooier uitzag. Ik zei een keer tegen hem dat hij dan maar een meisje moest zoeken van zijn gewenste formaat, maar toen droop hij weer af en begon zijn geslijm weer. Hij was een enorme manipulator.

Mijn andere ex rookte en zat ook soms te zeuren over mijn gewicht. Dan kaatste ik de bal terug en zei ik dat ik mijn longen tenminste niet verkoolde. Hij zei: je kan toch minderen met eten?
Ik wees hem er even vriendelijk op dat een eetprobleem minstens zo lastig is als een rookverslaving. Je moet namelijk eten en dan zijn er 1000en verleidingen met bakken suiker erin. Hij hoeft niet te roken he. Zonder die peuk gaat hij niet dood. Ik ook niet zonder suiker natuurlijk maar toch. Ik vond dat altijd zo'n hypocriet gezeik, alsof ik de zwakkeling was terwijl hij zelf ook niet van zijn eigen verslaving af kon komen.
Het-groepje schreef:
27-04-2019 19:05
God ja, die kerel van die meubels waarover ik eerder schreef vond ook dat ik meer make up moest dragen, mn haar moest verven en nep nagels moest nemen. Hij viel nl op Oost Europese vrouwen en hij hield wel van die look. Hij had me zelfs min of meer uitgekozen omdat hij vond dat ik er op mijn profielfoto wat "slavisch" uitzag, maar dat viel dus toch een beetje tegen :-D
Een man die op de eerste date zei: 'Mijn kinderen gaan voor alles hoor !!',
Zucht, het zal best dat als het er op aan komt dat je kinderen op de eerste plaats staan, maar vind je het nodig om dat op een 'romantische' (ahum) date meteen te zeggen
Honingdropje2 schreef:
27-04-2019 19:35
God ja, die kerel van die meubels waarover ik eerder schreef vond ook dat ik meer make up moest dragen, mn haar moest verven en nep nagels moest nemen. Hij viel nl op Oost Europese vrouwen en hij hield wel van die look. Hij had me zelfs min of meer uitgekozen omdat hij vond dat ik er op mijn profielfoto wat "slavisch" uitzag, maar dat viel dus toch een beetje tegen :-D
Ja bij mij verwachtten bepaalde types een bepaald soort 'poppetje' , ik weet niet eens of dat type vrouw echt bestaat.
Ik maakte uit hun verhalen op dat ze iemand zochten die veel make up gebruikt, inderdaad die nagels op orde heeft, zoetige luchtjes draagt en heel blij wordt van dure sieraden.
Hij was privé detective zei hij, waar ik een paar grappen over maakte omdat ik het eigenlijk niet helemaal geloofde. Kwam hij opeens met het adres van mijn ouders aanzetten.
Dit was geen relatie, maar voordat we de eerste date hadden gepland al (nummers uitgewisseld via tinder). Tot dan toe was het een heel leuk gesprek en kwam hij over als een spontane, sympathieke jongen. Na deze actie heb ik het contact meteen verbroken, creep :-?

Niet quoten aub
Zoals verwacht loopt alles anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven