Wat was jouw afknapper?
zaterdag 27 april 2019 om 21:14
Vanwege een kleinepiemeltrauma?Lucifer_Morningstar schreef: ↑27-04-2019 20:42Misschien moeten de dames hier zich niet eens gaan afvragen of ze langs de ggz moeten gezien wat ik allemaal lees
zaterdag 27 april 2019 om 21:27
Hoezo? Zitten daar wel leuke mannen, dan?Lucifer_Morningstar schreef: ↑27-04-2019 20:42Misschien moeten de dames hier zich niet eens gaan afvragen of ze langs de ggz moeten gezien wat ik allemaal lees
zaterdag 27 april 2019 om 21:28
zaterdag 27 april 2019 om 21:32
zaterdag 27 april 2019 om 22:25
God, dat zei die vent uit mijn eerdere post ook. Een van zijn eerste opmerkingen. Dat soort mannen moet je echt vermijden, zijn niet in staat tot een volwassen liefdesrelatie.
zaterdag 27 april 2019 om 22:32
Prille relaties die nooit serieus werden.
1e Vriendje:
Stinken naar zweet, handen niet wassen na toiletbezoek, weinig douchen. Grapjes over mijn uiterlijk terwijl hij flink overgewicht had. Hoge dunk van zichzelf, mij de mindere vinden. Bezitterig. Janken als hij zijn zin niet kreeg. Ook op het werk. Negatief over alles.
Ik heb het op 2e Kerstdag uitgemaakt via MSN. Niet zo tactisch, maar hij claimde zo dat ik geen andere optie zag. Een paar jaar later wilde hij weer eens afspreken. Hij was veranderd, zei hij. Ja, hij bleek transgender. Maar zijn grapjes waren nog net zo flauw en hij was nog net zo vies. Vooral zijn toiletpot. YAK! Na 2 keer afspreken hield ik het voor gezien.
2e Vriendje.
Was gelijk de eerste week op het werk al erg vriendelijk naar me. Tot hij zich beter ging voelen dan mij. Ik vond het maar een verwend rijkeluiskind. Zo waren we beiden in Disneyland geweest. Kort na elkaar. Mijn vakantie stelde niks voor volgens hem. Omdat wij niet in het dure Disneylandhotel gelogeerd hadden en hij wel. Ook bemoeide hij zich met iedereen en zei bij voorbaat als gauw: "Oh da's niks voor jou." Zo'n regelaar hoef ik niet.
1e Vriendje:
Stinken naar zweet, handen niet wassen na toiletbezoek, weinig douchen. Grapjes over mijn uiterlijk terwijl hij flink overgewicht had. Hoge dunk van zichzelf, mij de mindere vinden. Bezitterig. Janken als hij zijn zin niet kreeg. Ook op het werk. Negatief over alles.
Ik heb het op 2e Kerstdag uitgemaakt via MSN. Niet zo tactisch, maar hij claimde zo dat ik geen andere optie zag. Een paar jaar later wilde hij weer eens afspreken. Hij was veranderd, zei hij. Ja, hij bleek transgender. Maar zijn grapjes waren nog net zo flauw en hij was nog net zo vies. Vooral zijn toiletpot. YAK! Na 2 keer afspreken hield ik het voor gezien.
2e Vriendje.
Was gelijk de eerste week op het werk al erg vriendelijk naar me. Tot hij zich beter ging voelen dan mij. Ik vond het maar een verwend rijkeluiskind. Zo waren we beiden in Disneyland geweest. Kort na elkaar. Mijn vakantie stelde niks voor volgens hem. Omdat wij niet in het dure Disneylandhotel gelogeerd hadden en hij wel. Ook bemoeide hij zich met iedereen en zei bij voorbaat als gauw: "Oh da's niks voor jou." Zo'n regelaar hoef ik niet.
zondag 28 april 2019 om 01:56
Oooo dat haat ik iemand die steeds invult voor je grrrrrhondenmens schreef: ↑27-04-2019 22:32Prille relaties die nooit serieus werden.
1e Vriendje:
2e Vriendje.
zondag 28 april 2019 om 09:07
Lucifer_Morningstar schreef: ↑28-04-2019 08:58Misschien moet je eens naar de huisarts gaan? Die kan je doorverwijzen
Misschien kan je zelf eens naar de huisarts voor die doorverwijzing naar de ggz. Laat die dames lekker hun afknappers hier neerzetten. Maftiet.
I told you walking was idiotic.
zondag 28 april 2019 om 09:12
Toen ik 15 was kreeg ik verkering met een vent van 19. Hij was zo jaloers en bezitterig. Als ik met een ander danste werd hij kwaad. Hij wilde ook niet dat ik nog met vriendinnen leuke dingen ging doen zonder dat hij er bij was. Hij had mij een ketting met een hartje met daarin zijn naam gegeven en die moest ik elke dag om doen zodat andere mannen konden zien dat ik van hem was. De verliefdheid was bij mij al snel over en dat merkte hij. Toen begon hij vaak te zeggen dat hij zo veel van mij hield en als ik het uit zou maken dan zou hij voor de trein springen of zijn polsen doorsnijden. Ik heb dit tegen mijn broer gezegd en hij zei van ik zie hem er nog voor aan ook. Ik durfde het niet meer uit te maken en kreeg een steeds grotere hekel aan hem. Ik veranderde van een druk en vrolijk meisje in een stil en verdrietig type. Mijn moeder kende mij niet meer terug en toen ze begon te huilen heb ik haar alles verteld. Ze zei van als hij voor de trein wil springen zeg dan maar dat er over een half uur weer een trein komt. Eindelijk heb ik het uit gemaakt (hij heeft zichzelf niks aan gedaan) maar deze ellende heeft een jaar, maand en 3 dagen geduurd . Ik weet het nog precies.
zondag 28 april 2019 om 09:43
Altijd gedrag of denkwijzes. Meestal over politiek of vrouwen. Daar let ik echt goed op.
Heb al wat engnekjes voorbij zien komen. Brr.
Of hun gedrag naar anderen toe.
Een keer uit eten geweest met iemand die echt over alles klaagde en best onaardig deed tegen het personeel wat echt niks fout deed. Net als dat het eten prima was.
Maar meneer ging eten bij een bistro en deed alsof hij bij een Michelin restaurant was qua verwachtingen en eisen.
Daar het ik het nagerecht niet mee gehaald.
Of hun gedrag naar anderen toe.
Een keer uit eten geweest met iemand die echt over alles klaagde en best onaardig deed tegen het personeel wat echt niks fout deed. Net als dat het eten prima was.
Maar meneer ging eten bij een bistro en deed alsof hij bij een Michelin restaurant was qua verwachtingen en eisen.
Daar het ik het nagerecht niet mee gehaald.
zondag 28 april 2019 om 09:44
Je voelt je aangesproken. Sneu hoor.Lucifer_Morningstar schreef: ↑28-04-2019 08:58Misschien moet je eens naar de huisarts gaan? Die kan je doorverwijzen
zondag 28 april 2019 om 09:48
Jouw gedrag komt voort uit heeeeel veeeeel afwijzingen!Lucifer_Morningstar schreef: ↑28-04-2019 08:58Misschien moet je eens naar de huisarts gaan? Die kan je doorverwijzen
zondag 28 april 2019 om 10:04