Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Afbeelding
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Mijn oog werd in de supermarkt getrokken naar een blad waarop stond 'Linda de Mol' en 'vechtscheiding'.
Such fun!1
MarindaH schreef:
27-04-2019 18:52
Mijn oog werd in de supermarkt getrokken naar een blad waarop stond 'Linda de Mol' en 'vechtscheiding'.
Linda is niet grtrouwd.
Gatekeeper* schreef:
27-04-2019 19:36
Linda is niet grtrouwd.
Dat ging ook niet over haar relatie, maar over tv programma’s en zenders. Misschien wel handig om een stuk in elk geval even te bekijken voor je er over bericht.
Tuttuttut, ik zei alleen wat ik zag. Doe ermee wat je wil, mij boeit het namelijk niet zo :lol:
Such fun!1
MarindaH schreef:
27-04-2019 23:32
Tuttuttut, ik zei alleen wat ik zag. Doe ermee wat je wil, mij boeit het namelijk niet zo :lol:
Waarom meld je het dan, als het je toch niet boeit ?
Takkie1 schreef:
16-04-2019 14:47
Sylvie verslindt haar mannen ook wel erg snel. Hoeveel 'relaties' heeft die het afgelopen jaar al wel niet gehad? Die kan niet alleen zijn geloof ik. Sneu geval wel eigenlijk, ook voor haar zoontje.
Ik heb net dit filmpje voor het eerst gezien van rtl boulevard, worden de "vele" vriendjes ook besproken.

https://youtu.be/xX6MZkzlVC8

En er is er 1 die uit de school klapte "Sylvie dook meteen het bed in"
Nee, en jij niet dan?? Hypocriete slet. :whip:

Ze hoopt nog steeds op de ware, ik hoop met haar mee.
Dave Roelvink en Amije van der Laan zijn uit elkaar. En Alkan en Melissa (Amir en Sjors uit gtst) ook.
watdachtjehiervan schreef:
30-04-2019 15:46
Dave Roelvink en Amije van der Laan zijn uit elkaar. En Alkan en Melissa (Amir en Sjors uit gtst) ook.
Van Dave zag ik wel aankomen. Van Alkan en Melissa vind ik zo jammer,zo´n leuk stel.
https://www.flaironline.nl/celebs/huilo ... tie-breuk/
watdachtjehiervan schreef:
30-04-2019 15:46
En Alkan en Melissa (Amir en Sjors uit gtst) ook.
Zij was laatst toch in Chantal komt werken? Toen was hij nog haar 'lief'. Leek me een leuk stel.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
30-04-2019 17:33
Zij was laatst toch in Chantal komt werken? Toen was hij nog haar 'lief'. Leek me een leuk stel.
Ja en ze was Turks aan het leren.
Waarschijnlijk bedoel je Donny (ipv Dave) en Amijé
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Pernille La Lau en haar vriend zijn na zeven jaar uit elkaar. De Koffietijd-presentatrice deelt dit nieuws dinsdag met RTL Boulevard.

La Lau zegt te hebben "geknokt voor hun relatie". De presentatrice laat weten dat ze een mooie tijd heeft gehad en dat ze de mooie momenten uit haar relatie zal koesteren.

"Hier kan en wil ik niet mee verder. We hebben geprobeerd er samen uit te komen."

De naam van de vriend van de 47-jarige La Lau is niet bekend. Wel laat de presentatrice weten dat ze nooit heeft samengewoond met haar ex.

In 2008 ging ze uit elkaar met haar man Taco Joustra, met wie ze kinderen Nuala en Bjorn kreeg.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... r-verliefd

Filemon Wesselink is sinds kort weer gelukkig in de liefde. Zijn nieuwe vriendin brengt hij meteen naar televisie. Ze krijgt namelijk een rol in het programma Vreemdgaan met Filemon, zo kondigt BnnVara woensdag aan.
poppiejoppie schreef:
01-05-2019 16:03
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... r-verliefd

Filemon Wesselink is sinds kort weer gelukkig in de liefde. Zijn nieuwe vriendin brengt hij meteen naar televisie. Ze krijgt namelijk een rol in het programma Vreemdgaan met Filemon, zo kondigt BnnVara woensdag aan.
Zo hee, wat leuk voor z'n ex en kinderen zeg.
Uvita schreef:
01-05-2019 16:22
Zo hee, wat leuk voor z'n ex en kinderen zeg.
Wat is de liefde toch mooi hè?
:pukey:
Ik vind die Filemon al twee keer niks, nu drie keer niks.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3523047 ... or-kroning

BANGKOK - De Thaise koning Maha Vajiralongkorn (66) is drie dagen voor zijn officiële kroning getrouwd met zijn lijfwacht en generaal Suthida Tidjai.
poppiejoppie schreef:
01-05-2019 16:52
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3523047 ... or-kroning

BANGKOK - De Thaise koning Maha Vajiralongkorn (66) is drie dagen voor zijn officiële kroning getrouwd met zijn lijfwacht en generaal Suthida Tidjai.
Zijn vierde vrouw, en net zo oud als zijn oudste dochter. Gaat lekker.
Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).
:facepalm:

Het zal vast hilarisch zijn, maar mijn humor is het niet, vreselijk taalgebruik in het algemeen, maar helemaal wanneer het je nieuwe vriendin betreft. Maargoed, blijkbaar is er voor elke man wel iemand te vinden die dergelijke acties wel grappig vindt.
Timetraveler schreef:
03-05-2019 18:07
Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).

Het zal vast hilarisch zijn, maar mijn humor is het niet, vreselijk taalgebruik in het algemeen, maar helemaal wanneer het je nieuwe vriendin betreft. Maargoed, blijkbaar is er voor elke man wel iemand te vinden die dergelijke acties wel grappig vindt.
Ik vind het ook totaal niet grappig en bij mij kon ie meteen weer inpakken. Kansloos.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Timetraveler schreef:

:-? wait what...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Timetraveler schreef:

Wat is DM? Do me?

Wat een vreselijk taalgebruik idd, maar hij is verder vast heel lief :roll:
DM= Direct Message

appen via insta zeg maar.
He bah, wat laatdunkend om zo over vrouwen te praten zeg. En als hij vrouwen in een hokje stopt, dan kan ik dat ook; wat een onverzorgde, onaantrekkelijk, zelfingenomen viezig mannetje zeg.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven