Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 30 april 2019 om 19:30
nee, want je bent niet zielig, je bent goed voor jezelf aan het zorgen. Thee wil ik voor je halen, met een stukje choco of een spekje, maar verder nietPhoebe-returns schreef: ↑30-04-2019 19:24Thnx mensen, klopt wat jullie zeggen.
Ik moet eerst maar even een beetje rust nemen...
En als het vooral gecompliceerd is vanwege stress /dingen van buitenaf dan komt het wel weer goed.
*is zielig en wil thee met spekkies, chocola en andere rommel*, wil iemand dat even gaan halen voor Bubbeltje????![]()
)

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 30 april 2019 om 20:05
fijn Popje!lollypopje schreef: ↑30-04-2019 19:53Doodop op de bank nu, maar zo'n fijne dag gehad, waarin ik me erg geliefd voelde. En morgen weer knussels![]()
dinsdag 30 april 2019 om 20:06

dinsdag 30 april 2019 om 20:32

dinsdag 30 april 2019 om 21:10
Phoebe ik wil niet vervelend zijn tegen je , ik snap dat je er nog erg in zit met je gevoel. Maar ik denk dat het goed is om het nu los te laten en op jezelf te richten. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en toen ik echt afstand heb genomen, veranderde mijn gedachten mee. Ik had toen geen behoefte meer aan die persoon. Ik heb nu inmiddels een relatie die heel anders voelt, ook al zijn sommige dingen lastig, heb ik juist enorme steun en bewandel ik nog steeds mijn eigen pad. Ik wilde dit even delen omdat ik goed vind dat je aan zelfreflectie doet, maar je niet alles op jezelf moet betrekken. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

dinsdag 30 april 2019 om 21:21
Goede reactie, dank je wel!CharlyAngel schreef: ↑30-04-2019 21:10Phoebe ik wil niet vervelend zijn tegen je , ik snap dat je er nog erg in zit met je gevoel. Maar ik denk dat het goed is om het nu los te laten en op jezelf te richten. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en toen ik echt afstand heb genomen, veranderde mijn gedachten mee. Ik had toen geen behoefte meer aan die persoon. Ik heb nu inmiddels een relatie die heel anders voelt, ook al zijn sommige dingen lastig, heb ik juist enorme steun en bewandel ik nog steeds mijn eigen pad. Ik wilde dit even delen omdat ik goed vind dat je aan zelfreflectie doet, maar je niet alles op jezelf moet betrekken. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Klopt wel hoor, dat ik alles erg snel op mezelf betrek.
En er zit ook angst voor meningen van de buitenwereld. (Dat ik enkel faal in de liefde enz)
Echter als ik die dingen loslaat, en niet aan iedereen die vraagt hoe het met de liefde is (gebeurt erg veel sinds ik weer een relatie had, echter ik behin het erg vervelend te vinden om met iedereen over privé zaken te praten) ga vertellen hoe het zit dan valt het allemaal wel mee...
(En dan levert het ook wat op)
Dank je!!

woensdag 1 mei 2019 om 00:54
Ik ben echt heel zielig

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 1 mei 2019 om 00:57
Een knussel van mij ook goed hon?

Hier:

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.