Temptation 2019

maandag 4 februari 2019 om 19:24
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
vrijdag 3 mei 2019 om 08:19
Sidney is echt een dikke aansteller. Wat heeft hij nou uiteindelijk voor beelden gehad. Geen zoenende of wippende vriendin, alleen maar een vriendin die zegt “ dat ze geen zin heeft om hem te zien”, Haha word nog wat als zijn Demi op dreamdate gaat. Krijgt hij waarschijnlijk echt een hartaanval. Wat een sukkel zeg. Hij is een echt eng en agressief mannetje!
vrijdag 3 mei 2019 om 08:27
Hij is gewoon super onzeker. Net als die domme doos Milou die zich totaal aanstelt als Heiki zegt wakker te liggen.Dwarrel75 schreef: ↑03-05-2019 08:19Sidney is echt een dikke aansteller. Wat heeft hij nou uiteindelijk voor beelden gehad. Geen zoenende of wippende vriendin, alleen maar een vriendin die zegt “ dat ze geen zin heeft om hem te zien”, Haha word nog wat als zijn Demi op dreamdate gaat. Krijgt hij waarschijnlijk echt een hartaanval. Wat een sukkel zeg. Hij is een echt eng en agressief mannetje!
vrijdag 3 mei 2019 om 13:07
Onzeker of niet, betekent toch niet dat hij het halve interieur moet slopen?! (Inclusief zichzelf)appelientjex schreef: ↑03-05-2019 08:27Hij is gewoon super onzeker. Net als die domme doos Milou die zich totaal aanstelt als Heiki zegt wakker te liggen.

vrijdag 3 mei 2019 om 15:11
Inderdaad. Je zag bij de eerste 2 beelden al hoe hij zich op zat te vreten. Hij werd steeds bozer. En maar zeggen dat het hem niks deed. Tot hij ontplofte. Gebeurt er tenminste nog wat.Dwarrel75 schreef: ↑03-05-2019 08:19Sidney is echt een dikke aansteller. Wat heeft hij nou uiteindelijk voor beelden gehad. Geen zoenende of wippende vriendin, alleen maar een vriendin die zegt “ dat ze geen zin heeft om hem te zien”, Haha word nog wat als zijn Demi op dreamdate gaat. Krijgt hij waarschijnlijk echt een hartaanval. Wat een sukkel zeg. Hij is een echt eng en agressief mannetje!
Waarom wil Laura met Geaton op dreamdate?! Het is toch duidelijk dat hij en Demi samen willen gaan? Echt niemand heeft zin om met Laura te gaan.
vrijdag 3 mei 2019 om 16:07
vrijdag 3 mei 2019 om 19:33
Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar snap ook wel weer dat het niet grappig is dat je vriendin zegt geen zin te hebben om je weer te zien.Dwarrel75 schreef: ↑03-05-2019 08:19Sidney is echt een dikke aansteller. Wat heeft hij nou uiteindelijk voor beelden gehad. Geen zoenende of wippende vriendin, alleen maar een vriendin die zegt “ dat ze geen zin heeft om hem te zien”, Haha word nog wat als zijn Demi op dreamdate gaat. Krijgt hij waarschijnlijk echt een hartaanval. Wat een sukkel zeg. Hij is een echt eng en agressief mannetje!
Niet dat je dan zo gigantisch moet flippen natuurlijk..
En ook wel weer logisch dat zij hem niet wil zien als hij zich zo raar gedraagt..

vrijdag 3 mei 2019 om 19:37
Sidney snapt ook echt niet waar de opmerking van Demi vandaan komt. Hij denkt dat hij zich keurig gedraagt. Dat is ook wel zo naar andere vrouwen toe. Alleen de rest van zijn gedrag....... Als ik Demi was zou ik niet verder gaan met hem.tulpje21 schreef: ↑03-05-2019 19:33Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar snap ook wel weer dat het niet grappig is dat je vriendin zegt geen zin te hebben om je weer te zien.
Niet dat je dan zo gigantisch moet flippen natuurlijk..
En ook wel weer logisch dat zij hem niet wil zien als hij zich zo raar gedraagt..

vrijdag 3 mei 2019 om 22:10
Rick Brandsteder vind ik echt een dickhead. Hij legt het er nog eens dik bovenop,waardoor hij haar gedrag ook negatief bestempeld. Ook in TT. Flauw vind ik dat. Vooral omdat hij onderhand wel weet wat er gaande is.
En dat de redactie niet via TT een uitspraak doet over deze pesterijen. Ze zouden haar best meer mogen steunen.
Zeer triest dit zeg.
Wat als ze zeer gevoelig is en een einde aan haar leven maakt. Het is heel ver gezocht, maar dan heb je als redactie het echt wel gedaan.
Ze kunnen beter haar ondersteunen, maar dat vind ik.
En dat de redactie niet via TT een uitspraak doet over deze pesterijen. Ze zouden haar best meer mogen steunen.
Zeer triest dit zeg.
Wat als ze zeer gevoelig is en een einde aan haar leven maakt. Het is heel ver gezocht, maar dan heb je als redactie het echt wel gedaan.
Ze kunnen beter haar ondersteunen, maar dat vind ik.
vrijdag 3 mei 2019 om 23:33
Mensen zijn compleet gestoord.Gatekeeper* schreef: ↑03-05-2019 21:53Ik zag een interview met Laura waarin ze vertelde dat ze zwaar gepest wordt in de media en dat zelf iemand haar van haar fiets heeft afgetrapt. Dat gaat wel ver hoor. Zij wordt door TI op een bepaalde manier geportreteerd wat natuurlijk niet de realiteit is. Echt ziek.
Maarja sommige debielen geloven alles wat ze op tv zien. Sommige acteurs uit soap-series worden ook uitgescholden omdat oerdomme kijkers geloven dat hun rol echt is.

zaterdag 4 mei 2019 om 01:14
Ik vind dit een hele nare, gemene & misselijke reactie. Dus omdat hij zich een beetje raar gedraagt (veel drinken en baldadig worden; helemaal kapot gaan doordat zijn vriendin, waar hij zielsveel van houdt, al een paar keer heeft aangegeven hem niet te missen) verdient hij het om voor de rest van zijn leven werkloos te blijven? Wat moet hij dan? Dakloos worden? Weer bij zijn ouders intrekken?Lachattenoir schreef: ↑02-05-2019 22:02Sidney is oprecht niet goed. Zou het niet erg vinden als hij nooit meer aan de baan komt met zulk gedrag.
In plaats hiervan, had je ook kunnen hopen dat Sydney tot inkeer en zelfinzicht komt als hij de beelden terugziet.

zaterdag 4 mei 2019 om 01:31
Wat bedoel je hier mee? Het lijkt voor mij namelijk net alsof je denkt dat Temptation Island nu wordt geproduceerd, en dat de de makers van Temptation Island bij het maken van hun programma rekening moeten houden met de actualiteiten. Maar Temptation Island is al een hele tijd geleden opgenomen en gemonteerd, dus ze kunnen niet nu opeens bijsturen. (maar misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar voor de zekerheid wilde ik je er even op wijzen).

zaterdag 4 mei 2019 om 01:37
Ik heb mij vooral weer geergerd aan Rodanya. Wat zag Morgan bij de kampvuurbeelden?
Hij zag dat Rodanya benieuwd is hoe Morgan en zij uit Temptation Island gaan komen. Het zou een hele zware vlucht kunnen worden. Hij hoorde Rodanya zeggen dat ze gewoon doet wat goed voelt, en dat ze daar echt wel haar redenen voor heeft. Tot slot hoorde hij haar zeggen dat ze ook echt niet weet of ze wel zin en behoefte heeft en er naar verlangt Morgan weer te zien.
Rodanya bedacht bovendien allemaal vijandige situaties, waarin Morgan extreem jaloers is en haar van alles en nog wat kwalijk neemt. Ze werd al helemaal fel toen ze het erover had: "Ik ben gewoon mezelf!
Morgan vindt zelf ook dat ik mij aan hem moet aanpassen als hij jaloers is! We zijn hier om hem!"
Morgan reageert juist heel kalm op de beelden die hij steeds ziet van Rodanya en Danico, terwijl zij juist degene is die stinkend jaloers is omdat Morgan en Emma het goed met elkaar kunnen vinden. Het meest stomme is nog wel dat Morgan alleen maar naar Emma toetrekt, omdat Rodanya daar zelf om vroeg!!!
Hij zag dat Rodanya benieuwd is hoe Morgan en zij uit Temptation Island gaan komen. Het zou een hele zware vlucht kunnen worden. Hij hoorde Rodanya zeggen dat ze gewoon doet wat goed voelt, en dat ze daar echt wel haar redenen voor heeft. Tot slot hoorde hij haar zeggen dat ze ook echt niet weet of ze wel zin en behoefte heeft en er naar verlangt Morgan weer te zien.
Rodanya bedacht bovendien allemaal vijandige situaties, waarin Morgan extreem jaloers is en haar van alles en nog wat kwalijk neemt. Ze werd al helemaal fel toen ze het erover had: "Ik ben gewoon mezelf!
Morgan vindt zelf ook dat ik mij aan hem moet aanpassen als hij jaloers is! We zijn hier om hem!"
Morgan reageert juist heel kalm op de beelden die hij steeds ziet van Rodanya en Danico, terwijl zij juist degene is die stinkend jaloers is omdat Morgan en Emma het goed met elkaar kunnen vinden. Het meest stomme is nog wel dat Morgan alleen maar naar Emma toetrekt, omdat Rodanya daar zelf om vroeg!!!

zaterdag 4 mei 2019 om 09:11
Snap ik. Ik bedoel temptation talk, dat is elke keer live. Daar zouden ze aan dit onderwerp aandacht kunnen besteden.Chocosushi schreef: ↑04-05-2019 01:31Wat bedoel je hier mee? Het lijkt voor mij namelijk net alsof je denkt dat Temptation Island nu wordt geproduceerd, en dat de de makers van Temptation Island bij het maken van hun programma rekening moeten houden met de actualiteiten. Maar Temptation Island is al een hele tijd geleden opgenomen en gemonteerd, dus ze kunnen niet nu opeens bijsturen. (maar misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar voor de zekerheid wilde ik je er even op wijzen).
zaterdag 4 mei 2019 om 09:34
Noem de racistische opmerkingen die Sidney gemaakt heeft maar ‘een beetje raar’. Een donkere verleider ‘een vuile neger’ noemen is er wel ver over hoor!Chocosushi schreef: ↑04-05-2019 01:14Ik vind dit een hele nare, gemene & misselijke reactie. Dus omdat hij zich een beetje raar gedraagt (veel drinken en baldadig worden; helemaal kapot gaan doordat zijn vriendin, waar hij zielsveel van houdt, al een paar keer heeft aangegeven hem niet te missen) verdient hij het om voor de rest van zijn leven werkloos te blijven? Wat moet hij dan? Dakloos worden? Weer bij zijn ouders intrekken?
In plaats hiervan, had je ook kunnen hopen dat Sydney tot inkeer en zelfinzicht komt als hij de beelden terugziet.
Bij het tot inkeer komen, heeft hij imho zware therapie nodig, dat gaat echt niet vanzelf. Die jongen is echt heel erg beschadigd.

zaterdag 4 mei 2019 om 09:46
Ik vind vooral Sidney heel naar, gemeen en misselijk. Niet alleen baldadig en lamlendig, ook ronduit racistisch, neerbuigend t.o.v. anderen. Natuurlijk hoop ik voor hem dat hij tot zelfinzicht komt, maar ik zie hem absoluut niet als slachtoffer. Met jouw dweperige tekst vol meelij kan ik dan ook niet zoveel. Het is een volwassen vent en kiest bewust voor deelname aan dit programma. Hij weet prima dat je bepaalde dingen beter niet kunt doen of zeggen en zeker niet op tv. Het is niet dat ik hem werkeloosheid toewens, maar ik zou ook absoluut geen compassie met hem hebben als hij hierdoor straks moeilijker aan een baan komt. Iets met consequenties van gedrag enzo.Chocosushi schreef: ↑04-05-2019 01:14Ik vind dit een hele nare, gemene & misselijke reactie. Dus omdat hij zich een beetje raar gedraagt (veel drinken en baldadig worden; helemaal kapot gaan doordat zijn vriendin, waar hij zielsveel van houdt, al een paar keer heeft aangegeven hem niet te missen) verdient hij het om voor de rest van zijn leven werkloos te blijven? Wat moet hij dan? Dakloos worden? Weer bij zijn ouders intrekken?
anoniem_644b5c223f66b wijzigde dit bericht op 04-05-2019 09:52
5.82% gewijzigd

zaterdag 4 mei 2019 om 09:48
Rodanya en Sidney, beide koekoek.Chocosushi schreef: ↑04-05-2019 01:37Ik heb mij vooral weer geergerd aan Rodanya. Wat zag Morgan bij de kampvuurbeelden?

zaterdag 4 mei 2019 om 12:27
Waarheid.appelientjex schreef: ↑04-05-2019 10:36Werkeloosheid wens ik niemand toe. Dan moet de samenleving namelijk een uitkering ophoesten hoor diegene. Laat hem alsjeblieft gewoon werken voor zijn geld.
zaterdag 4 mei 2019 om 12:58
Haha nou idd. Zou een leuk setje zijn samen.
zaterdag 4 mei 2019 om 18:58
Sidney is inderdaad echt niet helemaal goed. Wát een kerel. Als ie daar al zo tekeer om gaat, wil ik niet eens weten wat ie nog meer in huis heeft. Hij heeft ook echt een masker op van hier tot tokio, zichzelf altijd voordoen als de zelfverzekerde macho, maar het is echt een onzeker jochie met issues.

zaterdag 4 mei 2019 om 22:20
Ik moest wel lachen om Sydney toen hij in dat videohutje zat. Heel zielig vertellen over hoe hij gesloopt is, hoe hij naar Demi toe wil en hoe zijn hart gebroken is, en dan opeens vertellen dat hij zó verdrietig is dat hij zelfs zijn blikje niet meer hoeft.
En dan dat liedje dat hij zong toen hij op bed lag:
Ow shit, lig hier in mijn bed
Heb heel veel hoofdpijn en pech
En mijn vriendin zegt dit en dat
Dat is wel shit en ik krijg geen kebab.
Ik heb overigens twee videos gezien op Youtube over Temptation Island, waarin zowel Naomi als Nieuwe Demi ook aangaven dat Sydney geen fijn persoon was: heel dwingend en iemand met een handleiding; alles moest op zijn manier en volgens zijn ideeën. Ook mbt hun persoonlijke leven. Dat zou ook deels de reden zijn dat in latere afleveringen Nieuwe Demi en Sydney minder vaak samen te zien zijn, omdat zij er geen zin meer in had.
[img src="https://i.imgur.com/LSKqFdp.jpg"]
En dan dat liedje dat hij zong toen hij op bed lag:
Ow shit, lig hier in mijn bed
Heb heel veel hoofdpijn en pech
En mijn vriendin zegt dit en dat
Dat is wel shit en ik krijg geen kebab.
Ik heb overigens twee videos gezien op Youtube over Temptation Island, waarin zowel Naomi als Nieuwe Demi ook aangaven dat Sydney geen fijn persoon was: heel dwingend en iemand met een handleiding; alles moest op zijn manier en volgens zijn ideeën. Ook mbt hun persoonlijke leven. Dat zou ook deels de reden zijn dat in latere afleveringen Nieuwe Demi en Sydney minder vaak samen te zien zijn, omdat zij er geen zin meer in had.
[img src="https://i.imgur.com/LSKqFdp.jpg"]
anoniem_378512 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 22:28
56.34% gewijzigd