Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zoolmeet: het woord van de eerste week van mei.
Geen bijzonderheden
coolpack2 schreef:
03-05-2019 12:09
Heftig. Wel mooi dat je hem nu nog hebt kunnen zien spelen, mocht hij inderdaad beslissen te stoppen hierna. Klinkt wel parkinson-achtig, ook als het spreken moeizamer gaat. Maar volgens mij is het in het geen al te moeilijk te stellen diagnose, dus misschien is het wat anders. Of hij houdt het liever privé? Ik weet niet echt wat van hem, dus geen idee. Wel moeilijk om te zien, lijkt me. Al is hij wel een stukkie ouder dan ik dacht, dacht dat hij halverwege zestig was.
76 jaar is hij alweer. En ja, het was triest om hem zo te zien.
Dat is toch niks nieuws.
the_Wicked_Witch schreef:
03-05-2019 12:22
In die docu zegt hij ook dat hij niet als een schim van zichzelf op het podium wil staan, dat hij hoopt dat iemand hem dat dan zegt als hij het zelf niet ziet.
Dat moment is allang voorbij, hoe sneu ook.
Ja ik heb de docu ook gezien en die is van een antal jaar geleden en toen was het nog wel minimaal. en vertelde hij al dat hij tremoren heeft .Nu zou hij nog geen kop koffie kunnen vasthouden zonder te morsen. Het was tot achter in de zaal zelfs goed te zien
prada schreef:
03-05-2019 18:28
76 jaar is hij alweer. En ja, het was triest om hem zo te zien.
Mosterd.
02-05-2019 23:36
Alsof die n00rse troel niet provoceert.
Is ze weer? Waar nou weer?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
03-05-2019 18:27
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-05-2019 19:13
Afbeelding
Dat plaatje klopt niet met de boodschap. De voorkant van de schoenen staan op de mat en bij de volgende stap op de mat is die voorkant nog even vuil. :cencored: Dat klopt niet, daar kan ik niet tegen, nu ben ik overstuur :'-(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
charlottew88 schreef:
03-05-2019 19:08
Is ze weer? Waar nou weer?
Kindvrij topic.
Even een paar bladzijden terug lezen en je pikt haar er zo uit.
Oudblond schreef:
03-05-2019 19:16
Dat plaatje klopt niet met de boodschap. De voorkant van de schoenen staan op de mat en bij de volgende stap op de mat is die voorkant nog even vuil. :cencored: Dat klopt niet, daar kan ik niet tegen, nu ben ik overstuur :'-(

Hier, een ballenbak waar je rustig van wordt.

Afbeelding
Oudblond schreef:
03-05-2019 19:16
Het plaatje past perféct bij de boodschap!

Het eerste paar schoenen voldeed niet helemaal, het tweede paar is perfect passend als/op deurmat.
Verder zuigt het als de beste en alle vuiltjes zijn uit de lucht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
03-05-2019 19:20
Kindvrij topic.
Even een paar bladzijden terug lezen en je pikt haar er zo uit.
Dank je wel ik ga daar lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik was deze week in een mineraalwaterfabriek waar ze iemand in dienst hebben die legeflesseninspecteur is. Nu wil ik me laten omscholen.
coolpack2 schreef:
03-05-2019 12:24
Ja. Dat bedoelde ik dus.
Ik was even aan het Googlen maar in 2017 heeft hij halverwege een concert moeten afbreken omdat hij onwel werd. In 2018 is hij gevallen na een optreden en zijn enkel en pink gebroken. Hij zegt zelf dat als hij stopt hij morgen blut is. Kan het me niet voorstellen maar goed, ik ken zijn financiele situatie natuurlijk niet. Maar het is echt tijd om te stoppen en nog een paar jaar te genieten van zijn kleine zoon en de twee grote zoons.
Vroeger was het vrijdagavond linkjesavond. De afgelopen dagen vertoefde ik in Germania en daar hoorde ik het allerslechtste schlagerliedje van 2019: https://www.youtube.com/watch?v=nnHx4J_zNb8
Betty_Slocombe schreef:
03-05-2019 21:25
Vroeger was het vrijdagavond linkjesavond. De afgelopen dagen vertoefde ik in Germania en daar hoorde ik het allerslechtste schlagerliedje van 2019: https://www.youtube.com/watch?v=nnHx4J_zNb8
zo die heeft veel botox in haar voorhoofd!
Betty_Slocombe schreef:
03-05-2019 21:25
Ik zat vanmiddag in de auto en toen kwam deze voorbij. Ik werd er spontaan vrolijk van.

https://www.youtube.com/watch?v=jEMfyeHrKxU

En ik kon hem nog letterlijk meezingen ook. :jump:
prada schreef:
03-05-2019 21:38
Ik zat vanmiddag in de auto en toen kwam deze voorbij. Ik werd er spontaan vrolijk van.

https://www.youtube.com/watch?v=jEMfyeHrKxU

En ik kon hem nog letterlijk meezingen ook. :jump:
Weet niet wat erger is.. :HA:
Vesper- schreef:
03-05-2019 21:45
Weet niet wat erger is.. :HA:
Haha, jeugdsentiment.
prada schreef:
03-05-2019 21:49
Haha, jeugdsentiment.
Grappig hoe dat dan ineens weer allemaal boven komt.
Vesper- schreef:
03-05-2019 21:58
Grappig hoe dat dan ineens weer allemaal boven komt.
Ja en dan ineens zit je allemaal van die liedjes van vroeger te luisteren op Youtube.
prada schreef:
03-05-2019 22:02
Ja en dan ineens zit je allemaal van die liedjes van vroeger te luisteren op Youtube.
Dat had ik laatst met sitcoms uit de jaren 80. De openings liedjes daarvan.
Werd er echt een beetje weemoedig van.
Vesper- schreef:
03-05-2019 22:05
Ahh, heel herkenbaar.
Vesper- schreef:
03-05-2019 22:05
Ja de sitcoms uit de jaren 80. Cheers, The Golden Girls, Alf,Family Ties, Full House, Growing Pains en The Cosby show❤
yasmijn schreef:
03-05-2019 18:27
:proud:
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven