eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Haai,

Ben weer terug uit Zvoort. Eigenlijk zijn we gisteren al teruggekomen omdat het er echt te koud en nat was. En jemig, wat kan het hard waaien aan de kust. We hebben in ieder geval een aantal gezellige daagjes gehad. Lekker wezen shoppen bij Loods5, visje gegeten in Ijmuiden, wat rondgewaggeld in Haarlem, gezwommen en gerelaxed.

Helaas word ik nog elke ochtend wakker met het feit dat er ook deze nacht geen babe is geboren. Las net dat Jacqueline van Krezip is bevallen. Veels te vroeg want ze was ook over ongeveer 3 weken uitgerekend. Mazzelaar.

Vanmiddag naar de gyn, daarna schrijf ik nog wel even, zal niet veel bijzonders zijn alhoewel ik erg benieuwd ben naar de ligging.

Soep, beterschap!

Jules, geen mannen is oke, de mijne kon toch niet (tenniscompetitie), vond ie ook helemaal niet erg. Heb ook geprobeert de doek in elkaar te naaien. Naaimachine was alleen zo oud dat hij er een potje van maakte. Veels te strakke draadspanning voor tricot, katoen gaat wel goed. Inmiddels staat hij voor een revisiebeurt bij de winkel. Voor een euro'tje of 50 schijnt hij weer helemaal opgelapt te kunnen worden. Daar kan ik geen nieuwe voor kopen dus ik heb maar ja gezegd. Wordt dus vervolgd!

Hera en KQ, hallo! leuk dat jullie nog steeds meelezen en dat er ook babykriebels bij jullie opspelen

Jess, die schildpad is leuk! staat bij onze buren onder het balkon en voldoet prima volgens mij.

Luum, ook lekker weekendje weg geweest, volgens mij hadden jullie beter weer dan wij. Ik gun het je hoor. Zit nu zelf lekker in het zonnetje te typen. Die stoere meid van je laat zich dus niet wegduwen van de glijbaan, dan kan ze onze forumboys vast ook prima aan. Heb je voor jezelf inmiddels al een fiets gekocht?

Klaver, al een leuk commodetafeltje gevonden'? Wel delen met ons tzt he!

Dok, alles oke? huis al verkocht? Doen jullie morgen mee met de open-huizen-route? Wij niet! Ook nog niet verkocht. Ander vraagje: we hebben een (hele vieze, oude, stinkende, onverzorgde, halflangharige, naar pies-stinkende, op pers lijkende, misvormde oren hebbende) mee-eter (kat). Hij komt heel stilletjes binnen via het kattenluik om de bakjes leeg te eten. Onze katten zijn bang dus jagen hem niet weg. Vangen lukt niet, katten binnen/buitenhouden lukt niet (ze hebben al een keer of 3 het luik kapot gelopen). En nu heeft een van de katten tot overmaat van ramp ook nog besloten dat er gesproeid moet worden. Bah! Hij is niet als vermist opgegeven bij Amivedi, ik heb hem wel als gevonden opgegeven Heb jij nog ideeen om dit mormel weg te houden? Manlief is in alle staten en wil hem gaan vergiftigen. Mij iets te rigoreus.
Bij de gyn was alles goed. Babe heeft nog een leuk zwembad dus het is helemaal niet gek dat ze nog zo rondzwemt. 10 april volgende controle. Verder staat ons bed sinds vanmiddag op kratjes. Hoog!!!!

Lfs
dubbellll
anoniem_19055 wijzigde dit bericht op 28-03-2009 16:52
Reden: dubbellll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jusa, mooi dat alles goed was. Een hoog bed is toch best fijn? Straks is het weer wennen als het weer laag is.

Korte vraag: wie heeft er (voor ons hemelvaart lang-weekend) een tip. We zoeken een vakantiehuisje (park) liefst in Limburg of eventueel stukje in België/Duitsland (die heuvels geven wel vakantiegevoel). Maar hoeft niet perse. Liefst beetje betaalbaar, maar wel nette huisjes en een speeltuintje of binnenzwembad hebben we met die kleine geen bezwaar tegen (of bij een stad in de buurt met een leuk zwembad). Ik heb net op internet wat gezocht, maar ik vind 700 euro voor een lang weekend niet echt nodig. Bovendien weet ik niet of er qua kindvriendelijkheid nog verschil is in de bungalows, zou bv wel erg fijn zijn als mannetje (die nu deuren zelf kan open maken) niet steeds de trap op kan klimmen.... Maar misschien bestaan er geen echt kindvriendelijke huisjes (behalve ons eigen huis). Wie heeft de gouden tip?
Toch zelf verder gezocht en wat gevonden! We gaan in de buurt van Vaals hemelvaart vieren. Ik heb er zin in!

Tips voor een volgende keer zijn natuurlijk altijd welkom...

Hoewel ik eigenlijk volgend jaar gewoon weer met de tent op stap zou willen. Maar dat zit er nu even niet in.
Heb emodagje vandaag weet niet goed wat er met me is, heb in de auto vandaag tot 2* toe dit liedje gehoord: http://www.youtube.com/watch?v=zBcrTdH-O5g en nu met het clipje erbij is het helemaal prijs, als je af en toe haar dikke buikje in stukje in beeld zie verschijnen. Krijg er traantjes van, ging ook net even terug lezen in mijn gmail berichten van begin april vorig jaar. Was misschien ook niet zo slim van me....het is alweer bijna een jaar geleden dat ik een positieve test in mijn handen had..........................
Bri, sterkte. Van zo'n liedje kan ik ook emo worden, laat staan als ik gisteren in jou schoenen stond. Hopelijk vandaag weer een happy day!

Wat is jullie "plan de campagne"? Wanneer ga je weer naar je arts? Sterkte.
Bri, het leven is niet eerlijk... Een dikke knuffel voor jou! En dat liedje is ook echt een tranentrekker. Laat het maar lekker lopen hoor. Gaan jullie naar de gyn binnenkort?

Lil, heerlijk zo'n gyn! Daar hou ik ook wel van, beetje positieve humor. Fijn iig dat alles er goed uit zag.

Juus, het begint nu toch echt wel heel erg spannend te worden. Fijn dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je wel baalt als andere, die na jou kwamen, al bevallen zijn. Die kleine meid komt snel! Vakantie/weekendje weg klinkt goed! Lekker zo nog een laatste keer met z'n tweetjes. Mocht je trouwens nog hulp nodig hebben met naaien, let me know! Maar volgens mij komt dat helemaal goed met jou.

Plien, zet je een link op gmail? Hoger in Limburg ken ik nog wel wat leuke parken.
Bri: hele dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat het helemaal misgaat bij zo'n nummer. Ik kan ook niet naar dit nummer luisteren zonder tranen. Vooral de zin "losing dreams you've come to care about". Doet mij altijd vreselijk denken aan m'n miskraam. Kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat voor jullie moet zijn.

Lil: fijn dat alles goed was bij de gyn. Leuk dat het een kerel is met humor. Kan ik altijd wel waarderen.

Plien: klinkt leuk, hemelvaart in Limburg!

Hier gaat alles zijn gangetje. Kleine man wordt groot en driftig, haha. Moet hartelijk lachen ook om jullie verhalen hierover. Lekker herkenbaar! Verder gaat alles prima. Ben nog steeds regelmatig misselijk maar hoop dat dat snel wat minder wordt. Dinsdag echo, als die helemaal goed is mag ik van mezelf een nieuwe positiebroek kopen. Moet echt een nieuwe spijkerbroek hebben. De oude zijn een beetje te kort geworden door fanatiek droger-gebruik van de kraamhulp haha. Er is hier in batavia-stad trouwens een nieuwe Vingino kinderkledingwinkel gekomen. FOUT!!! Hele leuke kleding (ook eens voor jongens) en redelijk afgeprijsd. Gisteren een hele stoere spijkerbroek en trui gescoord voor kleine man. Kom normaal niet graag in Batavia stad maar dit is wel de moeite waard om zo af en toe eens te gaan neuzen.

Ga even een broodje smeren.

Misschien tot later!

Kus Es
Liefste Bri
Meiden, ik knutsel door met Soepjes fotoalbum, deel 2 nu. Kom foto's tegen van de meeting van mei 2008. Wat is er toch een hoop gebeurd afgelopen jaar!
hey meiden, jullie zijn lief. Vandaag hele dag op pad geweest met de jeugd van onze zwemclub. Hadden NK in Echt, niet "echt" naast de deur zeg maar. Ben samen met vriendin coach van het team (en nog een jongen/man maar die was er vandaag niet bij). Heb op de heenweg lekker mijn verhaal kunnen doen en nu gaat het wel weer, zolang ik maar niet naar krezip ga luisteren. Moet ook echt (hahah hoe vaak ga ik dat woord nog gebruiken vandaag? geen id) niet te emo worden zo deze dagen, zijn tenslotte de vruchtbare dagen die eraan zitten te komen. Jessel en Soep jullie ook druk aan de klus?

Wie van jullie hebben er al vakantie plannen gemaakt voor "grote" vakantie? wij zijn nu natuurlijk net terug maar zitten alweer te denken wat we nu weer willen gaan doen. Echter (jawel daar istie weer, maar dan een verbastering) we gaan dan pas in het najaar hoor september/oktober ofzo, dat is nog zover weg dat we eigenlijk nog niets kunnen bedenken/plannen ivm evt. zwangerschap. Als het deze maand zover is dan krijgen we een kerstkindje.

Nog geen vervolg afsprake staan bij gyn. trouwens. De laatste keer werd ons gezegd geduld te hebben. Alles is ok, en dat hebben we ook bewezen zwanger worden duurt gemiddeld een jaar. Nog 2 pogingen (of nou ja anderhalf) en dan zitten we op dat jaar maar wie zegt dat wij gemiddeld zijn? Eerste keer heeft het ook een jaar geduurd..........
Lieve Bri, als het jullie goed voelt om nog 1,5 poging te wachten, dan gewoon doen en anders gewoon op je strepen gaan staan. Natuurlijk duurt het gemiddeld een jaar en natuurlijk moet je geduld hebben en natuurlijk kan een ziekenhuis nog wel twintig redenen verzinnen waarom je pas over twee maanden kunt komen. MAAR jullie zijn verdorie al bijna twee jaar bezig. Een miskraam is een zwangerschap, maar geen voldragen en dat zegt ook iets. Verder hoor je ook vaak dat je sneller aantelt na een miskraam en ook dat zijn allemaal redenen om WEL naar die gyn te mogen. Het is jullie zo ontzettend gegund om zwanger te zijn en een prachtige baby te krijgen. Dus, als je het liefst nog gister dan vandaag naar de gyn zou gaan, dan zou ik daar echt voor gaan. Ik vind jullie al zo onwijs dapper dat jullie zo lang kunnen wachten. Menig mens gaat al na een maand of 8 een balletje opgooien om zo rond het jaar de molen in te kunnen. En er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden om te "helpen" bij het zwanger worden. Lieve bri, heel heel heel veel sterkte en maar goed dat Krezip uit elkaar gaat dan

Liefs Jules
Lieve Bri, een hele dikke knuffel voor jou en je man. Het is jullie zo gegund!!! En hier ook kippevel bij Sweet goodbyes van Krezip. Echt prachtig!

Man was een lang weekend naar Klein Walsertal in Oostenrijk.

Morgen mag z'n hechting eruit en woensdag word bekeken of z'n gips er al af kan.

Lil; Hahaha! Een gyn met humor! Daar moet je zuinig op zijn!

Gelukkig dat een curretage niet im frage is.

Soep; hoe is 't met kleine soepje haar oortjes? Pareltje heeft nu een penicilline kuurtje vanwege beginnend gerommel met haar linkeroortje. Niets vergeleken met jou schat, dus ik moest extra aan je denken deze week!!!

Soep, Bri en Jessel; ik duim voor een bevrucht Paasei!!!!!

Herah en KQ leuk jullie weer even te 'zien'!

Jules; ja! Hier ook blauwe piesflessen van MvM. Oooo en die LUCHT! Ieieiew! De MvM-dame vertelde dat ze bezig zijn met een andere geur. Maar volgens mij kan pies nooooit lekker ruiken. Ach 't is voor een goed doel!

Juus; Ben ook zo benieuwd wanneer jullie kleintje zich meldt! Ik hoop 't niet voor je, maar ik zeg 28 april (is onze trouwdag!). Zou ik wel een heel leuk cadeau van je vinden hoor! En ben ook zoooo benieuwd naar de naam! Het zijn de laatste loodjes en die wegen het zwaarst! Succes lieverd!

Even een vraagje; Wat voor bedje hebben jullie voor de grotere kids nu? Ik vraag me nl. af of ik een ledikantje erbij moet kopen of dat we een 'groot bed' moeten kopen. Wat is handig?

Hier ook erg misselijk en MOE! Blegh! Nog 2 weekjes de zwangerschap geheimhouden en dan vertellen. Heb er zo veel zin!!! Het heeft wel iets magisch om 't nog even stil te houden. Bij Pareltje wist de hele wereld met 5-6 weken dat ik zwanger was (nu maar 2 weekjes later, maar ach!).

14 april de eerste echo ben dan 8-9 weken.

Hoop zo dat het goed zit allemaal. Ben echt best bang...
Parel, niet bang zijn hoor! Kans is erg groot dat alles goed is!

Wij hebben een groter bedje (peuterbed) gekocht, maar als dat niet werkt kopen we alsnog tijdelijk een ledikant erbij. Ik heb wisselend verhalen gehoord, dus ik hou jullie op de hoogte of dit voor mannetje gaat werken.

Bri, je klinkt goed, hoor. En inderdaad lekker positief door de vruchtbare dagen, denk maar aan het artikel van Soep, gewoon ordinaire (lange) super-sex geeft je de beste kansen als ik het goed samen vat...

Mannetje huilt... dus ik ben weer weg.
Ja hier was ik weer even. Even omdat ik vanaf donderdag in innige omhelzing ben met mijn emmer :puke:

De hele middag gaat het door en ik houd dus niks binnen ('s ochtends en na 19.00 uur houd ik wel weer wat binnen, maar dan heb ik ook bijna geenn trek). Voel me nu al ontzettend zwabberig, dizzy enz. Klavertje was een nachtje logeren omdat we dit weekend allemaal leuke dingen hadden, maar die leuke dingen gaan dus aan mijn neus voorbij. Gelukkig kan Klavertje nog een nachtje blijven. Zal morgenochtend de verlos even bellen, want dit houd ik zo niet lang vol.... Bij Klavertje werd ik ook pas na 3 maanden misselijk (en een maand lang), maar dit lijkt echt wel op zwangerschapsbraken...

Parel: Leuk hé om nog even een geheimpje te hebben. Vond ik ook! Wat me nu opvalt is dat we veel minder felicitatiekaartjes,cadeautjes enz. krijgen dan bij Klavertje. Stom eigenlijk.

Bri: Elke maand hoop ik meer voor jullie dat het raak mag zijn. Ga naar de gyn wanneer jij daar aan toe bent (en ondanks dat wij je er steeds naar vragen). Voor mij is het onvoorstelbaar dat je zo geduldig kunt blijven (-respect-) en niet onmiddelijk naar de gyn rent met de mededeling DOE IETS DOE IETS DOE AUB IETS!

Even een komische commercialbreak....

Vind hem echt humor.
Parel: Het blijft spannend, maar des te mooier is het om te zien wanneer alles goed is.... Het blijft 1 groot wonder!
Klaver, sterkte met je misselijkheid en braken, klinkt inderdaad wel wat buiten proportie en niet vol te houden! Leuke reclame!

Weet je wat ik voor vaag gevoel heb, ik heb zin in mijn verlof. Erg he... vind het ook wel mutserig eigenlijk. Maar nu ik een kind heb rondlopen lijkt het me gewoon nog leuker om thuis te zijn. Tot ik tegen de muren op ren... want het zal ook niet altijd leuk zijn.... Nou nog lekker tot half juni werken en nog even niet aan verlof denken.

Vanmiddag voor het eerst vaak achter elkaar mijn buik helemaal zien golven, prachtig om naar te kijken. En tegelijkertijd was mannetje zo leuk aan het spelen, smelt...

Hij doet echt weer andere dingen, meer met autootjes rijden en met een loophondje lopen (achteruit en dan steeds overal tegenaan lopen, oeps...).

Vanavond heerlijk patat gegeten. Eten jullie kleintjes ook zo graag ongezond? Hij wordt zo blij van patat. En geven jullie er dan ook nog wat bij? Hij kreeg vandaag stukjes kipcorn, dat valt net als kipnuggets wel in de smaak, hoewel hij volgens mij alles uit de frituurpan zou lusten... maar dat gaan we maar niet uitproberen... Als toetje een grote sappige aardbei en een schaaltje vruchtenyoghurt, vind hij ook lekker gelukkig.

Ik hoop dat ik hem morgen een beetje op tijd wakker heb om weg te brengen (ivm zomertijd), heb geen zin om hem uit zijn diepe slaap te halen, omdat ik zo nodig vroeg moet beginnen...

That's life, dat weet ik wel.
Man heeft toch vandaag nog de verlos gebeld omdat hij en zijn vraagbaak (schoon)moeder het niet vertrouwden omdat ik ineens ook nog -vies praatje aan- diarree erbij kreeg (ben nu compleet leeg). Die is zonet geweest om te testen of ik niet uitgedroogd ben. Gelukkig zat ik nog binnen de grenzen, maar het wordt wel zorgelijk wanneer dit doorgaat. Daarom heeft ze overlegd met de dienstdoende gyn en die gaf het nadrukkelijke advies dit goed in de gaten te houden. Gelukkig was het beebje te horen (door mijn borrelende buikgeluiden heen), dat stemt ons weer tevree. Morgen moet er weer getest worden en wanneer ik weer rond dezelfde tijden begin te braken, dan krijg ik een medicijn tegen de misselijkheid (emasafene ofzoiets)....

Had zo gehoopt op een zwangerschap zonder gedoe..ahum.
Oh balen Klaver! Ik hoop dat de Emanogwattus gaat helpen zoniet dan heb ik nog ergens een naam van een medicijn wat ook echt goed helpt maar moet ook voorgeschreven natuurlijk.

Dikke voor jou! je krijgt het niet cadeau helaas. Bleh weet nog zo goed hoe klote die misselijkheid is en dan had ik het niet zo erg als jij nu.

Plieno; wat een een heerlijk moment! Volgens mij hebben we een nieuwe buikfoto nodig op de mail!
Lieve klaver; goed van je man dat hij gebeld heeft! Jij bent zo'n bikkel, het is goed dat hij je tegen jezelf in bescherming neemt .

Ga m'n man ff verbinden!
Oh ja! Hoest met je kerel Parel?! Issie zielig of stoerrrrrrr?!
Lil; Hahaha! Heel stoerrrrrr! Met hechting in hoofd en gips om z'n arm!

Rare post van gisteren, maar m'n stoere vent wilde schoon windsel om z'n arm, en kwam zo onder de douche vandaan, met ALLEEN een shirt aan, de huiskamer instappen....(ahum). En tja, dan MOET je wel he?!

Klaver; hoe is 't nu met je?

Joehoehoe! Het is lente!!! Eindelijk! Ik word zo blij van de zon!

Jammer dat ik moet werken (ik doe het rustig aan vandaag, kom hier lekker vaak koekeloeren!)
Hey!

Wat is 't rustig hier! Iedereen aan 't werk of aan 't genieten van 't mooie weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven