Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
06-05-2019 14:09
N is de grootte van de populatie bij bv een steekproef.

N=1 is dus een heel kleine populatie :mrgreen:
Nóg duidelijker :thumbsup:
vivapimpelmees schreef:
06-05-2019 13:41
Monteur is er... het is stil. Pfffffft.
Maar ik merk dat ik gewoon opgefokt ben.
:cheer2: (voor het stoppen van het piepen)

Neem lekker een bakje thee of kun je even een rondje lopen?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
En de N staat voorrr....?

Afbeelding
Kia•Ora schreef:
06-05-2019 14:32
:cheer2: (voor het stoppen van het piepen)

Neem lekker een bakje thee of kun je even een rondje lopen?
't Is cappuccino geworden. En nee, rondje lopen zit er helaas niet in, dan is de balie onbevrouwd.
RikM schreef:
06-05-2019 14:33
En de N staat voorrr....?
Volgens wikipedia voor een verzameling positieve, natuurlijke getallen.
Is er al een topic ‘irritatie van de dag’ waar mensen schrijven wat hun die dag enorm heeft geïrriteerd? Ik vind niet direct iets.
Poker schreef:
06-05-2019 18:03
Is er al een topic ‘irritatie van de dag’ waar mensen schrijven wat hun die dag enorm heeft geïrriteerd? Ik vind niet direct iets.
Wat een ergerlijke vraag.
Poker schreef:

Hun konijn?
Moire schreef:
06-05-2019 18:08
Wat een ergerlijke vraag.
Irritantje.
Poker schreef:
Dan zoek je niet goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
06-05-2019 18:40
Dan zoek je niet goed.
Doe es niet zo irritant zeg.
Wat is dat toch een infantiel topic, die bar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-05-2019 18:59

Ja en stom, want ik dacht dus altijd dat het de bar was, die er al 100 jaar was.
Star² schreef:
06-05-2019 19:02
Ja en stom, want ik dacht dus altijd dat het de bar was, die er al 100 jaar was.
DE bar is opgeheven.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2019 18:54
Doe es niet zo irritant zeg.
Ik ben vandaag heel irritant want ik ben ongesteld (6)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik mis wel een soort mensenhatend kletstopic, waar je niet de hele tijd over je poezebeesten hoeft te praten, maar gewoon, over dat iedereen op zijn hoofd geslagen moet worden met een braadpan.
Betty_Slocombe schreef:
06-05-2019 19:43
Ik mis wel een soort mensenhatend kletstopic, waar je niet de hele tijd over je poezebeesten hoeft te praten, maar gewoon, over dat iedereen op zijn hoofd geslagen moet worden met een braadpan.

Goed plan.
Betty_Slocombe schreef:
Dan zit je hier goed, toch? :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
Euh... voor mij is dat napraat.
Maar ik zou wel eens een rottevistopic willen. Vrijplaats waar je over degenen die daar zijn (en enkel die, geen roddeltopic) mag zeggen. Ik zou wel eens willen weten wat anderen aan grieven aan mij kwijt willen zonder dat dat daarna weggeknuffeld of weggenegeerknopt moet worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
06-05-2019 20:02
Euh... voor mij is dat napraat.
Maar ik zou wel eens een rottevistopic willen. Vrijplaats waar je over degenen die daar zijn (en enkel die, geen roddeltopic) mag zeggen. Ik zou wel eens willen weten wat anderen aan grieven aan mij kwijt willen zonder dat dat daarna weggeknuffeld of weggenegeerknopt moet worden.
En dan ook die door de Mods geopend graag.
Nouschi schreef:
06-05-2019 18:59
Ooit eens geprobeert te lezen. Was na pagina 1 al de kluts kwijt.
charlottew88 schreef:
06-05-2019 19:18
Ik ben vandaag heel irritant want ik ben ongesteld (6)
Sterkte. Ik ben dan ook nooit op mijn best. Minder nog. (ben ik jullie even voor)
Goh, mensen die bipolair zijn verschuilen zich achter hun ziekte en nemen een slachtofferrol aan. Dat lijkt echt helemaal op de bipolaire mensen die ik ken. :wtf:
Jawlensky schreef:
06-05-2019 20:10
Goh, mensen die bipolair zijn verschuilen zich achter hun ziekte en nemen een slachtofferrol aan. Dat lijkt echt helemaal op de bipolaire mensen die ik ken. :wtf:
Is helemaal waar. Naar volk.
Moire schreef:
06-05-2019 20:11
Is helemaal waar. Naar volk.

Huillies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven