hoe groot is je bed?

08-05-2019 06:31 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
nee ik zoek geen nieuw bed, mijn bed is prima, maar ik ben nieuwsgierig, na het lezen van een ander topic waarin een kamer voor een tienerzoon werd uitgezocht en mensen adviseerden een bed van 1.40 breed voor die zoon te kopen begon ik me af te vragen hoe groot dan de meeste tweepersoonsbedden van jullie zijn.

Natuurlijk trapt TO af: mijn bed is 1.40 breed en daar slaap ik in met man en kat.
1.40. En ik slaap er alleen in.
Alle reacties Link kopieren
1.80 breed en ik slaap er ook alleen in.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
1,40 x 2,00. Voor mijzelf alleen.
Met een partner zou ik een groter bed kopen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
1meter80 breed en 2meter lang.
Man ligt graag breed en is lang. Bed had ik trouwens al voordat ik hem ontmoette. Ik wil eigenlijk een ander bed, maar deze is nog prima
1,80 bij 2
En ik zou liefst nog groter willen.
1.60
Alle reacties Link kopieren
1.60
Alle reacties Link kopieren
1.80 bij 2.10 maar wij willen bij een volgend bed weer een kleiner bed. 1.60 breed denken we.
Alle reacties Link kopieren
1.80 bij 2.20

We sliepen ooit in mijn 1.40x200 bed, maar toen kind er steeds bij kwam wilde man een groter bed. We liggen er dus met z’n 3en in. Met z’n 2en kan je elkaar wel kwijtraken op die grootte.
Alle reacties Link kopieren
140x200, voor mezelf + kat(ten).
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
1,60 voor ons 2en. En dat gaat prima. Alleen als dochter er bij komt liggen is het echt te klein.
1,80 x 2,10
Slapen er met zijn tweeën in. Twee eenpersoonsdekbedden.

In de vouwwagen 1,60 x 2 is gezellig maar met één groot dekbed ook altijd erg warm samen. Altijd blij als ik weer alleen kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Heel decadent: ons bed is 2.00x2.00 :D Heerlijk! (Enige nadeel is dat je in normale winkels geen beddengoed kunt kopen, maar gelukkig zijn er genoeg webshops waarbij dat wel kan!)
1.40x2.20
Heel soms kruipt kind erbij en dat past voor nu nog wel even.
Alle reacties Link kopieren
1,40 ... te smal. Er komt een nieuw bed na de geboorte van baby 2/na de cosleep periode. Want elke keer na een nachtje weg valt ons bed echt tegen.
Alle reacties Link kopieren
Hier 180x210.
Toen ik puber was kreeg ik een 140x200 bed. Na samenwonen met man ook nog een tijdje dat bed gebruikt en sinds een aantal jaar ingeruild voor een groter exemplaar.

Van mij mag ie nog wel een stukje groter, ik vind het heerlijk. Bijna kunnen verdwijnen in bed ;-)
Alle reacties Link kopieren
2x2m
Alle reacties Link kopieren
Wij slapen samen op 1.40, bed is nog van mijn studententijd en we zijn wel aan een groter bed toe. We willen 1.80 denk ik.
In Amerika ook wel eens in een bed van 2.00 bij 2.00 gelegen, als je 1.40 gewend bent dan ben je elkaar echt kwijt haha!
Hier ook 200x200 en het volgende bed wordt zelfs nog groter. Snap niet hoe mensen kunnen slapen als ze met z'n tweeën op 140 of 160 liggen. Zelfs na 10 jaar vind ik het niet fijn om tegen iemand aan te slapen en daarbij kan ik nu vrijuit bewegen in bed (ik woel nogal) zonder dat hij er last van heeft.
Nu we kinderen hebben ben ik extra blij met ons grote bed :-D
Alle reacties Link kopieren
1.80 breed, voor mij en man. Maar jarenlang is er wel elke nacht minstens 1 kind bij gekropen. Nu ze 9 en 10 zijn wordt dat krap.... Gelukkig komen ze ook steeds minder vaak.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
08-05-2019 07:16
Hier ook 200x200 en het volgende bed wordt zelfs nog groter. Snap niet hoe mensen kunnen slapen als ze met z'n tweeën op 140 of 160 liggen. Zelfs na 10 jaar vind ik het niet fijn om tegen iemand aan te slapen en daarbij kan ik nu vrijuit bewegen in bed (ik woel nogal) zonder dat hij er last van heeft.
Nu we kinderen hebben ben ik extra blij met ons grote bed :-D
Grappig. Ik vind het juist erg ongezellig zo ver van elkaar af.
2.40x2.00m omdat wij, ik durf het bijna niet meer te zeggen, samen slapen met onze peuterzoon.
Alle reacties Link kopieren
2.00x2.00m
Alle reacties Link kopieren
Ik had in mijn vorige relatie 180x220 omdat mijn ex dat wilde. Twee aparte matrassen en dekbedden. Dat bed mocht hij meenemen na einde relatie.

Nu lig ik heel knus in 140x200 onder één dekbed op één matras met mijn huidige vriend. Veel fijner en meer ruimte in de slaapkamer.

Mijn kinderen wilden nooit bij mij in bed. Die willen ruimte. De ene heeft een bed van 160x200 voor zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven