Zwanger zijn.....!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:09
Je verhaal is een beetje lastig te volgen, maar goed je hebt dus sex gehad en met twee verschillende mannen...
Hoe lang je zwanger bent, kun je uitrekenen aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je cyclus regelmatig is, dan kun je misschien inschatten wanneer je eisprong ongeveer is geweest...maar ik denk niet dat je kunt "berekenen" van wie je zwanger bent...tenzij er een aantal dagen tussen de vrijpartij met de ene en de andere zat...dan kom je er misschien achter op de gok.
Hoe lang je zwanger bent, kun je uitrekenen aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je cyclus regelmatig is, dan kun je misschien inschatten wanneer je eisprong ongeveer is geweest...maar ik denk niet dat je kunt "berekenen" van wie je zwanger bent...tenzij er een aantal dagen tussen de vrijpartij met de ene en de andere zat...dan kom je er misschien achter op de gok.
anoniem_44112 wijzigde dit bericht op 28-03-2009 18:10
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 28 maart 2009 om 18:12
zaterdag 28 maart 2009 om 18:15
Begrijp ik het goed dat je 21 febr je eerste dag van je cyclus had en 26 febr. sex hebt gehad met je "scharrel"??? Lijkt me dan namelijk sterk dat het van hem is, want je eisprong is vaak vanaf ong. dag 10 tot 16 van je cyclus.... Maar misschien begrijp ik het verkeerd hoor... anyway... beetje lastige situatie!!!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:36
quote:ilta schreef op 28 maart 2009 @ 18:12:
Als je op donderdag de 26e seks hebt gehad met M én er op donderdag de 26e achter kwam dat je zwanger bent (zo lees ik het tenminste in je verhaal), dan kun je onmogelijk zwanger zijn van M. De bevruchting vindt namelijk zo ongeveer 2 weken voor een positieve test plaats.Donderdag de 26ste kwam ik erachter dat ik zwanger was... van deze mnd.. vorige maand 21 feb was mn 1e men.dag! Ik heb de sex met mn ex gehad 26 feb.. dus kan ik van hem zwanger zijn! Of gewoon van mn man N..? ik heb er zooooooo geen verstand van!!
Als je op donderdag de 26e seks hebt gehad met M én er op donderdag de 26e achter kwam dat je zwanger bent (zo lees ik het tenminste in je verhaal), dan kun je onmogelijk zwanger zijn van M. De bevruchting vindt namelijk zo ongeveer 2 weken voor een positieve test plaats.Donderdag de 26ste kwam ik erachter dat ik zwanger was... van deze mnd.. vorige maand 21 feb was mn 1e men.dag! Ik heb de sex met mn ex gehad 26 feb.. dus kan ik van hem zwanger zijn! Of gewoon van mn man N..? ik heb er zooooooo geen verstand van!!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:38
Jeetje mop, heb jij wel biologie gehad? Het is technisch onmogelijk om eergisteren bezwangerd te zijn en nu al een positieve test in handen te hebben. Je bent nu ongeveer 4,5 week zwanger. Van N.! Een andere optie is er niet. Tenzij je ex-ex zo viriel is dat zijn zaad met de snelheid van het licht bij je naar binnen is gezwommen en je met terugwerkende kracht twee weken eerder heeft bevrucht. En wees eerlijk, dat moet zelfs jou nogal onwaarschijnlijk in de oren klinken.
zaterdag 28 maart 2009 om 18:43
Resume:
21 februari ongesteld
26 februari sex met ex (is 5de dag in cyclus)
gedurende rest van maand sex met man
26 maart zwanger getest
Omdat het pas je 5de dag in je cyclus was en je net klaar was met je ongesteldheid (denk ik) is de kans bijzonder klein dat je ex de bevruchter is van je kindje.
Als je een echo laat doen en men zegt dat je 5 weken zwanger bent dan moet je dus alsnog niet denken dat je ex de bevruchter is aangezien je de eerste 2 weken er gratis bij krijgt.
Als je op 4 maart bevrucht bent (ik noem maar wat, kan kloppen qua eisprong denk ik) dan rekenen ze de periode van 21 februari tot 4 maart ook mee in je zwangerschap.
Hou je ons op de hoogte?
21 februari ongesteld
26 maart zwanger getest
Omdat het pas je 5de dag in je cyclus was en je net klaar was met je ongesteldheid (denk ik) is de kans bijzonder klein dat je ex de bevruchter is van je kindje.
Als je een echo laat doen en men zegt dat je 5 weken zwanger bent dan moet je dus alsnog niet denken dat je ex de bevruchter is aangezien je de eerste 2 weken er gratis bij krijgt.
Als je op 4 maart bevrucht bent (ik noem maar wat, kan kloppen qua eisprong denk ik) dan rekenen ze de periode van 21 februari tot 4 maart ook mee in je zwangerschap.
Hou je ons op de hoogte?
zaterdag 28 maart 2009 om 18:44
quote:Gravinnetje schreef op 28 maart 2009 @ 18:43:
Resume:
21 februari ongesteld
26 maart zwanger getest
Hou je ons op de hoogte?Doe dat nog eens maar dan met de 1e dag 14 feb!
Resume:
21 februari ongesteld
26 maart zwanger getest
Hou je ons op de hoogte?Doe dat nog eens maar dan met de 1e dag 14 feb!