Wat wil hij?

15-05-2019 21:10 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb mijn crush via tinder gevonden. We zijn nu allebei 20. Na een tijdje gepraat te hebben, hebben we een datum afgesproken om elkaar te zien. Ik heb hem zelf eerder nog maar een enkele keer gezien omdat hij in de vriendengroep van mijn beste vriendin zit, dus we kenden elkaar al wel een beetje voordat we elkaar op tinder tegenkwamen.

Nadat we een datum afgesproken hadden, vroeg ik zijn nummer en we hebben nu ook contact via whatsapp. En buiten dat ook veel contact via snapchat.

Nu ben ik alleen ergens achtergekomen. Op zijn instagram, waar ik hem al bijna een jaar op volg, staat nu sinds een paar weken een datum met een hartje erachter. Hier schrok ik wel van. Echter staat er op zijn profiel geen enkele foto van hem met een ander meisje.

Mijn beste vriendin kent hem niet heel goed maar weet wel dat hij een tijdje geleden nog wel een vriendin had. Maar ze weet nu ook niet of dat nog wel zo is.

Ik vind het zelf een beetje raar om zomaar via whatsapp te vragen hoe dat zit met die datum. Als het wel zo zou zijn, zou ik dat wel heel raar vinden. We hebben nu zo’n leuk contact. Hij stuurt telkens ook ontzettend veel snaps naar mij, zowel selfies als echt persoonlijke snaps die alleen voor mij bedoeld zijn. Lijkt mij niet dat je dat zou doen als hij een vriendin had. En als hij een vriendin heeft, waarom zou hij dan met mij via tinder af willen spreken? Aangezien tinder niet echt bepaalt voor vriendschappelijke dingen bedoeld is...

Ik vind het zelf een beetje verwarrend. Wat denken jullie hiervan? Of zal ik nog 1,5 week wachten tot we afgesproken hebben om wat te gaan drinken?
Misschien is zijn goudvis overleden op die datum.
Vraag
Het
Hem!
Kan ook een sterfdatum zijn toch?
Gatekeeper* schreef:
15-05-2019 21:15
Kan ook een sterfdatum zijn toch?
Daar twijfelde ik dus ook over, aangezien ik dat eigenlijk nog nooit eerder bij iemand z’n insta gezien heb. Is het echt zo dat er mensen zijn die dit doen dan?
Ik zou het niet vragen. Hij gaat niet voor niks met je op date. En als die een relatie heeft dan kom je daar snel genoeg achter.
Ik zou het vragen. Maar goed; ik snap dan ook nooit zo goed dat je "zulk leuk contact" kunt hebben maar dat niet even kunt vragen.
fluffyunicorn99 schreef:
Daar twijfelde ik dus ook over, aangezien ik dat eigenlijk nog nooit eerder bij iemand z’n insta gezien heb. Is het echt zo dat er mensen zijn die dit doen dan?
Ach de een zet t op instagram de ander op zijn onderarm. Zoveel mensen zoveel smaken.

Gewoon lekker daten.
Wij weten uiteraard ook niet wat het betekent.

Stop met Insta analyseren en snapchatten en spreek 1 op 1 af... en kom er dan wel achter wat je voor elkaar voelt en laat die datum losssss
Kan ook zijn dat hij nog half in een relatie zit en alvast een nieuwe start maakt voor het geval dat hij zonder komt te zitten. Gebeurt wel vaker.
Hebben jullie het niet over relaties, over intenties? Zegt hij dingen als: ik zou graag weer iemand vinden oid? Vaak kin je tussen regels door lezen
Julus schreef:
15-05-2019 21:20
Kan ook zijn dat hij nog half in een relatie zit en alvast een nieuwe start maakt voor het geval dat hij zonder komt te zitten. Gebeurt wel vaker.
Hebben jullie het niet over relaties, over intenties? Zegt hij dingen als: ik zou graag weer iemand vinden oid? Vaak kin je tussen regels door lezen
Eerlijk gezegd hebben we het daar nog niet echt over gehad ofzo. Durf daar zelf nooit zo goed over te beginnen.
fluffyunicorn99 schreef:
15-05-2019 21:21
Eerlijk gezegd hebben we het daar nog niet echt over gehad ofzo. Durf daar zelf nooit zo goed over te beginnen.
Toch is overal over kunnen (durven) praten wel een goeie indicatie, dat je een leukerd getroffen hebt
lilalinda schreef:
15-05-2019 21:23
Toch is overal over kunnen (durven) praten wel een goeie indicatie, dat je een leukerd getroffen hebt
Ja, ik snap inderdaad wel wat je bedoelt. Het is alleen dat ik zelf eigenlijk bijna geen date ervaring heb gehad en het dan lastig vind hoe je daar over moet beginnen.
fluffyunicorn99 schreef:
Ik weet alleen van de tienerdochters van collega's van me dat die hartjes inderdaad vaak over het begin van een relatie gaan. Van die verkeringen die dan 5 weken duren en dan wordt het weggehaald of er komt "single" te staan :flirting:

Ik vind het aandoenlijk maar ook een beetje kinderachtig.
fluffyunicorn99 schreef:
15-05-2019 21:26
Ja, ik snap inderdaad wel wat je bedoelt. Het is alleen dat ik zelf eigenlijk bijna geen date ervaring heb gehad en het dan lastig vind hoe je daar over moet beginnen.
Heel simpel. In plaats van een nietszeggend onzinplaatje of een welgemikt, hey, hoe is het, typ je in whatsapp het volgende:

Hey jij, heb je een vriendin of is het volgende week een date?

En dan wacht je tot hij reageert. Daar heb je geen date ervaring voor nodig hoor.
Kun je het niet aan je beste vriendin vragen?
lilalinda schreef:
15-05-2019 21:37
Kun je het niet aan je beste vriendin vragen?
Al gedaan, maar zij zegt dat ze het zelf ook niet weet aangezien die niet al te vaak contact hebben.
Je wil toch weten van elkaar hoe je ergens in staat? Gewoon vragen. Anders kun je nog lang allerlei dingen gaan bedenken
Gewoon die date doen, tijdens de date vragen hoe hij op Tinder zit. Of hij vaak date.
Wat hij precies zoekt
Etc
Het kan slaan op zijn vriendin maar ook net zo goed voor een sterfdatum. Maar de enige aan wie je dit kunt vragen, is aan de jongen zelf. Ik zou niet perse vragen naar die datum maar het op een andere manier doen zoals: ‘trouwens X, ben je al lang single? Of ‘heb je ooit een relatie gehad?’, dit is niet gek sterker nog je wilt elkaar nu beter leren kennen dus zijn dit normale vragen. Het zou helemaal rot zijn als je nu doorgaat met dit leuke contact maar hij ondertussen niet op zoek is naar een relatie (wat jij volgens mij wel zou willen).
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:00
Reden: privacy
98.20% gewijzigd
Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik denk dat ik hem misschien morgen erna ga vragen.

Wat ik trouwens er niet bij had gezegd, is dat als we appen, ik nooit langer dan een minuut hoef te wachten op een reactie. Voordat ik uberhaubt van whatsapp af kan gaan zijn de vinkjes al blauw. Zelfde als op snap. Bijna altijd binnen een paar seconden meteen een reactie. Dus misschien dat dit een goed teken is?

Ik ga het in ieder geval toch wel vragen denk ik maar. Kan er niet zo goed tegen om maar te moeten afwachten.
fluffyunicorn99 schreef:
15-05-2019 22:48
Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik denk dat ik hem misschien morgen erna ga vragen.

Wat ik trouwens er niet bij had gezegd, is dat als we appen, ik nooit langer dan een minuut hoef te wachten op een reactie. Voordat ik uberhaubt van whatsapp af kan gaan zijn de vinkjes al blauw. Zelfde als op snap. Bijna altijd binnen een paar seconden meteen een reactie. Dus misschien dat dit een goed teken is?

Ik ga het in ieder geval toch wel vragen denk ik maar. Kan er niet zo goed tegen om maar te moeten afwachten.
Vooral een teken dat hij de hele dag z’n telefoon vast heeft en weinig anders om handen heeft. Zou voor mij een slecht teken zijn. Maar ik ben dan ook van een andere generatie...😀.

Gewoon naar vragen. Zorg dat je vanaf het begin jezelf bent. Alleen dan heb je kans op langdurig succes. Met spelletjes spelen, komt er altijd een keer dat je gaat verliezen.
Enige waarvoor ik ooit (dan wel op whastapp) een hartje met een datum had was toen mijn zoon is geboren.

Maar goed van je hart moet je geen moordkuil maken. Gewoon vragen wat het betekend. Of durf je het niet omdat je eigenlink het antwoord niet wil horen?
Trien30 schreef:
16-05-2019 00:27
Enige waarvoor ik ooit (dan wel op whastapp) een hartje met een datum had was toen mijn zoon is geboren.

Maar goed van je hart moet je geen moordkuil maken. Gewoon vragen wat het betekend. Of durf je het niet omdat je eigenlink het antwoord niet wil horen?
Ik denk vooral dat laatste haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven