Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
woensdag 15 mei 2019 om 22:40
Hi isha,
Ik heb ook menopur mee gekregen en heb ook bij mij zelf moeten oefenen. Ik ga deze maand nog niet beginnen ivm verjaardagen en ook om het even te laten bezinken. Ik ben zo bang dat het niet lukt maar ja het is de 1e stap..
@Isha heb je bijwerkingen van de menopur?
Dank jullie wel voor het welkom heten
Ik heb ook menopur mee gekregen en heb ook bij mij zelf moeten oefenen. Ik ga deze maand nog niet beginnen ivm verjaardagen en ook om het even te laten bezinken. Ik ben zo bang dat het niet lukt maar ja het is de 1e stap..
donderdag 16 mei 2019 om 08:33
donderdag 16 mei 2019 om 09:06
Ik heb niet echt last van bijwerkingen. Ik ben wel heel gevoelig en snel emotioneel. je moet niet bang zijn.. zie het als een extra kans met behulp van de medische wereld kunnen wij vrouwen die niet op een natuurlijke wijze zwanger kunnen worden toch nog wel kinderen krijgen! Als je met een onzekere gevoel gaat starten dan werkt het alleen maar tegen.. gewoon loslaten en zo nuchter mogelijk erin gaan.. ik weet het is makkelijk gezegd dan gedaan.. ik kijk er ook elke keer op tegen als ik moet gaan prikken... maar we moeten zo veel positief blijven..Chan85 schreef: ↑15-05-2019 22:40Hi isha,
Succes het gaat je echt lukken!!
donderdag 16 mei 2019 om 22:06

donderdag 16 mei 2019 om 22:17
Ik denk dat ik morgen ga testen en ben hier dus bang voorEmili2004 schreef: ↑16-05-2019 22:06Wat een slopend proces dit.
1 mei IUI gehad.
Na 2 weken mochten we testen. Gisteren dus: spierwit.
Nu nog niet ongesteld en normaal heb ik ook altijd meerdere dagen bruin, oud bloed verlies eerst. Nu ook dat nog niet.
Ik word er gek van. Ik kan toch niet te vroeg getest hebben?
Met als jij eigenlijk altijd bruinverlies voor mijn menstruatie.
Mijn ovulatie was waarschijnlijk 1 mei (dot is mijn laatste ronde ovulatie inductie voor iui)
Als ik jou was zou ik overmorgen nog een keer testen. Mocht doe nog negatief zijn en ook geen menstruatie dan kan je na het weekend de fertiliteit afdeling bellen
vrijdag 17 mei 2019 om 00:03
Hallo lieve mensjes,
Ik volg het hier al een tijdje. Nu toch ook de behoefte om mijn traject te delen.
Ik en mijn vriendin zijn nu ongeveer een jaar bezig met iui(donor). 3 pogingen gehad, alle keren met behulp van Ovitrelle. In het begin duurde het erg lang voor ik ongesteld werd. Ik gebruikte te prikpil. Wat een zooi, nooit meer!
1 poging ging prima en dacht een regelmatige cyclus te hebben(28 dagen). De 2 vorige pogingen waren een gedoe. Mijn cyclus wordt steeds langer. Vorige inseminatie op de 25ste dag...
Nu zijn we bij de 4e poging aan gekomen. Cyclus weer erg lang, gister weer echo gehad(dag 24) helaas nog steeds maar 13mm.
Zaterdag weer echo hopelijk is het dan groot genoeg..
De wachtweken zijn inderdaad verschrikkelijk. En de teleurstelling na de wachtweek steeds groter. Maar we blijven gemotiveerd!
Groetjes
Ik volg het hier al een tijdje. Nu toch ook de behoefte om mijn traject te delen.
Ik en mijn vriendin zijn nu ongeveer een jaar bezig met iui(donor). 3 pogingen gehad, alle keren met behulp van Ovitrelle. In het begin duurde het erg lang voor ik ongesteld werd. Ik gebruikte te prikpil. Wat een zooi, nooit meer!
1 poging ging prima en dacht een regelmatige cyclus te hebben(28 dagen). De 2 vorige pogingen waren een gedoe. Mijn cyclus wordt steeds langer. Vorige inseminatie op de 25ste dag...
Nu zijn we bij de 4e poging aan gekomen. Cyclus weer erg lang, gister weer echo gehad(dag 24) helaas nog steeds maar 13mm.
De wachtweken zijn inderdaad verschrikkelijk. En de teleurstelling na de wachtweek steeds groter. Maar we blijven gemotiveerd!
Groetjes
vrijdag 17 mei 2019 om 07:28
Wat rot dat je cyclus steeds langer wordt. hebben ze daar ook een verklaring voor? Mooi dat jullie de moed er een beetje inhoudenHummad schreef: ↑17-05-2019 00:03Hallo lieve mensjes,
Groetjes![]()

vrijdag 17 mei 2019 om 07:51
Gefeliciteerd!
Ik werd gister ongesteld! Was er behoorlijk kapot van, had ook een rot dag verder.
Was pas poging 2, dus moet niet zo zeuren haha....
hele proces doet gewoon veel met je, die laatste dagen denk je bij alles?? Zou het.....o nee ik wordt ongesteld...misschien toch niet??
Ik heb gewoon echt het gevoel dat ze te laat zijn, had ik de vorige ronde ook.
De middag voor de iui de kramp en dan ineens is alles weer ontspannen.
Volgens mij de ei sprong maar zei zeggen we voelen zoveel het is een proces je weet nooit wanneer het precies springt....
Vandaag maar weer aanmelden en genieten van mijn zoontje! Op naar ronde 3.
Ik werd gister ongesteld! Was er behoorlijk kapot van, had ook een rot dag verder.
Was pas poging 2, dus moet niet zo zeuren haha....
hele proces doet gewoon veel met je, die laatste dagen denk je bij alles?? Zou het.....o nee ik wordt ongesteld...misschien toch niet??
Ik heb gewoon echt het gevoel dat ze te laat zijn, had ik de vorige ronde ook.
De middag voor de iui de kramp en dan ineens is alles weer ontspannen.
Volgens mij de ei sprong maar zei zeggen we voelen zoveel het is een proces je weet nooit wanneer het precies springt....
Vandaag maar weer aanmelden en genieten van mijn zoontje! Op naar ronde 3.
vrijdag 17 mei 2019 om 11:37
Nee helemaal niet. Als het deze keer niet lukt gaan we clomid gebruiken in de hoop dat de cyclus korter wordKrullie-wullie schreef: ↑17-05-2019 07:28Wat rot dat je cyclus steeds langer wordt. hebben ze daar ook een verklaring voor? Mooi dat jullie de moed er een beetje inhouden.

vrijdag 17 mei 2019 om 11:42
Fantastisch!! Gefeliciteerd, Fox!
vrijdag 17 mei 2019 om 15:45
Gefeliciteerd! Fijn joh! Geen gedoe. Nu lekker gaan genieten!Arcticfox1 schreef: ↑17-05-2019 15:08Heel vreemd voelt het aan. Ik denk niet dat het besef geland is nog

zaterdag 18 mei 2019 om 08:56
Gefeliciteerd!!!!!
Onwerkelijk is het zeker. Echt blij voor je
Ik heb vandaag voor de zekerheid nog met een ander merk getest. Die was nog voor de afleestijd positief