Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 17 mei 2019 om 17:02
Schoonpa is voor het eerst sinds lang nog eens helemaal los gegaan gisterenavond. En meldde vandaag heel blij dat hij - tegen verwachting - katervrij is. Gefeliciteerd!doornroosje9 schreef: ↑17-05-2019 16:58Hahahaha, blauwe mayonaise idd. Ook nooit geprobeerd trouwens. Blauwe milkshake en chocomelk is er ook blijkbaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 17 mei 2019 om 17:03
...Vivamuis schreef: ↑17-05-2019 16:52![]()
![]()
En niet te vergeten blauwe croque monsieur in hun thuisstadje(= tosti @lieve buurtjes) al heb ik geen idee of dat te "hachelen" is. In 19honderdenzoveel vonden ze ineens blauwe mayonaise uit bij de frituur 'jeweetwel' (= friettent / vetklep @lieve buurtjes) en visueel kon me dat zo weinig bekoren dat ik het nog niet eens geprobeerd heb
![]()
Roosje gefeliciteerd!

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 17 mei 2019 om 17:30
( voor onze lieve buurtjes) moet er nog bij.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 17:00Soupe aux légumes sans deux E ja
Wat niet helemaal klopte, want er zaten wel degelijk twee e's in mijn nick maar het hadden er drie moeten zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 17 mei 2019 om 17:46

vrijdag 17 mei 2019 om 17:47
doornroosje9 schreef: ↑17-05-2019 17:46![]()
Ik vind het nog altijd grappig dat jullie altijd iedereen feliciteren, maar ik pas me graag aan hoor.![]()
Ja, je bent gewoon heel makkelijk. (wie heeft je omgekocht met kilo's chocola?)
vrijdag 17 mei 2019 om 18:19
Grobbekuiken_ schreef: ↑17-05-2019 16:21Alles van Martin liep uit de klauwen.
Maar ik weet nu dus ook dat ik inmiddels langer op dit forum rondloop dan ik dacht.
God, wat hebben we een lol om die leip gehad.
Ja toen konden wij nog lol hebben tegenwoordig is het maar saai.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 mei 2019 om 19:50
Nog steeds aan het uitvinden hoe je de lekkerste zelfgemaakte tonijnsalade kunt maken denk ik. Of hij staat in de rij bij de traiteur dat kan natuurlijk ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 17 mei 2019 om 19:56
Hebben jullie hem weggepest?charlottew88 schreef: ↑17-05-2019 19:50Nog steeds aan het uitvinden hoe je de lekkerste zelfgemaakte tonijnsalade kunt maken denk ik. Of hij staat in de rij bij de traiteur dat kan natuurlijk ook.

vrijdag 17 mei 2019 om 20:00
Volgens mij heeft hij een permaban gekregen maar dat weet ik niet zeker. Maar wij hebben hem niet weggepest opeens was hij weg.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:22
Vertel vertel! Wat was er afgelopen dinsdag?Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:17Ik voel me een beetje buitengesloten door al dat wayback-geneuzel. Ik krijg de neiging hetzelfde te doen, maar dan iets dichterbij:
weten jullie nog, afgelopen dinsdag! Nou! Dat was me wat!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.