Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
18-05-2019 17:24

Wel een sneue actie wat mij betreft.
dit
Blondie456 schreef:
18-05-2019 17:07
Ik ken haar en ze is een heel eenzaam en zielig mens Ze is echt helemaal alleen met een paar katten. Alleen op social media heeft ze een leven. Een echt leven zelf heeft ze niet. Ik ben in het verleden boos op haar geweest maar ik voel nu nog alleen maar medelijden met haar. Dit is een vrouw die hulp nodig heeft.
En dat pleur jij online? Toffe actie weer. Stel dat het waar is, dan nog is het aan die mevrouw om te delen of niet. Echt, gebruik je verstand eens een keer. Je koppelt een nick aan een 'RL verhaal'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
2019 schreef:
18-05-2019 17:22
Je bent bezig prive gegevens van ander aan het rondstrooien.

Waar dan? Zeggen dat iemand geen leven heeft en een zielig kattenvrouwtje is is hier aan de orde van de dag.
Star² schreef:
18-05-2019 17:25
Waar dan?
ze kent haar via via zegt ze toch.
Maar dan doe je het alsnog niet.
Even natrappen.
Blondie456 schreef:
18-05-2019 17:07
Ik ken haar en ze is een heel eenzaam en zielig mens Ze is echt helemaal alleen met een paar katten. Alleen op social media heeft ze een leven. Een echt leven zelf heeft ze niet. Ik ben in het verleden boos op haar geweest maar ik voel nu nog alleen maar medelijden met haar. Dit is een vrouw die hulp nodig heeft.
Maar waarom gooi jij dit op het forum? Als het al waar is, wat maakt het uit? Laat die persoon met rust.
Life is short. Eat dessert first.
O nou in dit geval snap ik het wel. Wij roepen al maanden (jaren?) dat iemand een troll is en de boel in de zeik neemt en nu komt Blondie zeggen dat het inderdaad een troll is en dan is het niet meer leuk?
Star² schreef:
18-05-2019 17:25
Waar dan? Zeggen dat iemand geen leven heeft en een zielig kattenvrouwtje is is hier aan de orde van de dag.
En nog wel ergere beweringen. Ik vind dit dan ook vrij nietszeggend,maar heb eerder het idee dat Blondie sowieso weinig goed kan doen.
2019 schreef:
18-05-2019 17:26
ze kent haar via via zegt ze toch.
Maar dan doe je het alsnog niet.
Even natrappen.

Nee dat trollerige gezuig en dat nare geoordeel van die N00rse kut is leuk. Ze reageert op echte mensen he? Sommige mensen trekken zich iets van haar posts aan en kunnen gekwetst raken. En dat moet dan beschermd worden?
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 18-05-2019 17:30
14.16% gewijzigd
Niet eens Star. Roepen dat iemand een troll is, is iets anders dan hier als waarheid het RL van iemand posten.
oudblond wijzigde dit bericht op 18-05-2019 17:30
1.37% gewijzigd
Privé gegevens zijn het natuurlijk niet. Hier haal je nooit uit om wie het gaat.

Als iemand mij in het echt zou kennen en dit op het forum zou schrijven, zou ik er niet blij mee zijn hoor.
Solomio schreef:
18-05-2019 17:21
Maar hoe weet jij dat zij hier dezelfde is als daar?
Ik heb op andere fora bijv een andere nick en hier op Viva zit iemand met een nick die ik op een ander forum heb.
Ik weet dat heel erg zeker hoe ze op een topic reageert van kids and counting. Ze is zelf zo gemeen dat ze een paar jaar geleden op mij heeft gereageerd toen mijn man net dood was. De mods hadden dat toen weg gehaald
Oudblond schreef:
18-05-2019 17:29
Niet eens Star. Roepen dat iemand een troll is, is iets anders dan hier als waarheid het RL van iemand posten.

Zie mijn post hierboven. Dit soort kutwijftrollen die niet gewoon lekker grappen en grollen maar echt mensen kwetsen mogen van mij betreft oprotten.
Star² schreef:
18-05-2019 17:28
Nee dat trollerige gezuig en dat nare geoordeel van die N00rse kut is leuk. Ze reageert op echte mensen he? Sommige mensen trekken zich iets van haar posts aan en kunnen gekwetst raken. En dat moet dan beschermd worden?
Je kan het gewoon melden bij de mods.
Star² schreef:
18-05-2019 17:30
Zie mijn post hierboven. Dit soort kutwijftrollen die niet gewoon lekker grappen en grollen maar echt mensen kwetsen mogen van mij betreft oprotten.
Van mij ook hoor. Maar ik vind dit niet de manier.
2019 schreef:
18-05-2019 17:30
Je kan het gewoon melden bij de mods.

Ja en met elke keer een nieuwe nick komt ze er telkens mee weg. Zoals een goede troll betaamt.
Ik had Blondie456 gequote maar heb de quote maar even gewist, zodat het niet tig keer hier staat totdat de mods komen gummen.
Star² schreef:
18-05-2019 17:32
Ja en met elke keer een nieuwe nick komt ze er telkens mee weg. Zoals een goede troll betaamt.
Ik zie zoveel bannelingen met een nieuwe nick.
Ik ben er nog altijd niet zeker van dat N00R (+andere nicks) een troll is hoor. Zulke mensen bestaan echt. Helaas.
Blondie456 schreef:
18-05-2019 17:16
Via ***
Haal dat effe weg ja. Je bent bezig privégegevens rond te strooien.
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2019 17:50
Haal dat effe weg ja. Je bent bezig privégegevens rond te strooien.
Hoezo ?
doornroosje9 schreef:
18-05-2019 17:29
Privé gegevens zijn het natuurlijk niet. Hier haal je nooit uit om wie het gaat.

Blondie vermeldt zelfs andere sites en topics waar ze de betreffende mevrouw blijkbaar heeft getroffen. Noem dat maar geen privégegevens.
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2019 18:02
Blondie vermeldt zelfs andere sites en topics waar ze de betreffende mevrouw blijkbaar heeft getroffen. Noem dat maar geen privégegevens.

Die nog fout is ook.
Star² schreef:
18-05-2019 18:13
Die nog fout is ook.
Klopt :-D
Star² schreef:
18-05-2019 18:13
Die nog fout is ook.
Dat scheelt dan weer :D
Star² schreef:
18-05-2019 17:28
Dat vind ik echt een naar mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven