Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:06
Je moet zelf toch ook eten?Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:02Was ik maar een eenzame kattenvrouw, dan hoefde ik ook geen aardappels meer te schillen.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:10
dan ging je zelf ook aan de brokjes en het natvoer?Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:02Was ik maar een eenzame kattenvrouw, dan hoefde ik ook geen aardappels meer te schillen.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:25
Ach er zullen ongetwijfeld hier fanatieke moeders meeschrijven over hun gezinsleven die irl geen kind hebben. Of mensen die over hun relatie schrijven maar die al hun hele leven single zijn en mensen die over hun geweldige carriere, huis en bankrekening schrijven die wonen op driehoog-achter en rondkomen van de bijstand. Je kunt hier iedereen zijn die je wilt, niemand die erachter komt. Dus bij een sterke mening over gezinsleven doe je gewoon alsof je een gezin met 2 koters hebt en een hardwerkende man.
Ik ga vanaf nu schrijven als een broodje hotdog. Met zuurkool.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:28
Goede insteek! Ik vind het vooral heel edgy als er van die saus aan de zijkanten uitlekt.Ranveig schreef: ↑18-05-2019 20:25Ach er zullen ongetwijfeld hier fanatieke moeders meeschrijven over hun gezinsleven die irl geen kind hebben. Of mensen die over hun relatie schrijven maar die al hun hele leven single zijn en mensen die over hun geweldige carriere, huis en bankrekening schrijven die wonen op driehoog-achter en rondkomen van de bijstand. Je kunt hier iedereen zijn die je wilt, niemand die erachter komt. Dus bij een sterke mening over gezinsleven doe je gewoon alsof je een gezin met 2 koters hebt en een hardwerkende man.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:30
Ranveig schreef: ↑18-05-2019 20:25Ach er zullen ongetwijfeld hier fanatieke moeders meeschrijven over hun gezinsleven die irl geen kind hebben. Of mensen die over hun relatie schrijven maar die al hun hele leven single zijn en mensen die over hun geweldige carriere, huis en bankrekening schrijven die wonen op driehoog-achter en rondkomen van de bijstand. Je kunt hier iedereen zijn die je wilt, niemand die erachter komt. Dus bij een sterke mening over gezinsleven doe je gewoon alsof je een gezin met 2 koters hebt en een hardwerkende man.
En dat terwijl je in werkelijkheid een hertenbiefstuk met portjus bent.

zaterdag 18 mei 2019 om 20:37
Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:02Was ik maar een eenzame kattenvrouw, dan hoefde ik ook geen aardappels meer te schillen.
De supermarkt verkoopt ze ook geschild

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zaterdag 18 mei 2019 om 20:41

zaterdag 18 mei 2019 om 20:42
Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:38Mijn denkbeeldige man en ik werken heel hard en we hebben geen geld over voor dit soort nieuwlichterij.
Als je nou geschilde aardappels koopt en dan in de tijd dat je normaal aardappels zou schillen, werkt.. dan houd je misschien nog zelfs geld over!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zaterdag 18 mei 2019 om 20:48
zaterdag 18 mei 2019 om 20:49
Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:48Ja, dat gaat dus niet want ik werk in het onderwijs en ik heb dus altijd vrij en altijd vakantie.
Ik ook

zaterdag 18 mei 2019 om 20:49
zaterdag 18 mei 2019 om 20:52

zaterdag 18 mei 2019 om 20:52
?Betty_Slocombe schreef: ↑18-05-2019 20:28Bijzaak. Dan at ik chips zo uit de puut en voor de rest alleen nog maar rauwe wortels en gekookte bietjes.
Voorgekookt uit de supermarkt hoop ik!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras