Heeft het nog wel zin (daten)
zondag 19 mei 2019 om 15:56
Ik ben de afgelopen 10 jaar al zeker 6 keer gedumpt. Het heeft me enorm onzeker gemaakt, wat zich ook weer uit in een nieuwe relatie. Ik ben bang om iets verkeerds te doen of te zeggen, tegelijkertijd ben ik ook claimerig (zie mijn vriendjes het liefst op vaste dagen/weekend, vertrouw ze eigenlijk niet in een omgeving met veel andere vrouwen). Het is echt een vicieuze cirkel geworden. Ik lees hier zoveel topics over vreemdgaan, mannen die lang op reis gaan, knappe collega's, en besef dat ik in elke hoek wel gevaren zie voor een relatie. Uiteindelijk is dat ook weer de reden dat ik gedumpt word, want dat benauwt mannen.
Hoe zorg ik er voor dat ik er relaxt insta? Heb sinds vandaag weer Tinder,maar durf bijna niet meer emotioneel in iemand te investeren.
Hoe zorg ik er voor dat ik er relaxt insta? Heb sinds vandaag weer Tinder,maar durf bijna niet meer emotioneel in iemand te investeren.
maandag 20 mei 2019 om 13:21
Ja, ik spreek sowieso snel af,maar dat betekent niet dat ik iemand dan echt leuk vind.Apatura schreef: ↑20-05-2019 09:24Waarom zou tinder dat in de hand werken? Tinder is zo oppervlakkig als je t zelf maakt.
Ik heb er af en aan een jaartje rondgezworven. Met een handvol gechat en 2 mannen gedate. Een site als e-matching lijkt wel meer maar t komt op t zelfde neer.
Beetje selectief zijn, aan de foto's kan je al snel zien hoe iemand er in staat. Vragen naar de motivatie waarom iemand er zit. Pas nummers uitwisselen als iemand echt geinteresseers is in jou (en dan niet in je uiterlijk maar wat er in je koppie om gaat) en pas afspreken als t na een paar dagen / week nog steeds gezellig is. En natuurlijk niet op de eerste date in bed duiken.
Ik ben wel visueel ingesteld zelf. Alleen een leuk karakter is de basis voor een vriendschap,ik moet er wel seksueel toe aangetrokken zijn. En nee, dat hoeft geen Chris Evans te zijn per sé, maar ook geen Arnon Grunberg.
Omdat ik zelf dus visueel ben ingesteld ga ik er vanuit dat mannen dat ook zijn en altijd wel wat mooiers zien. Alleen ga ik niet vreemd en mijn exen wel.
maandag 20 mei 2019 om 13:26
Gek genoeg zijn niet alle mensen hetzelfde. Het uitgangspunt “ik ben zo, dus alle mannen ook” is niet echt een goede leidraad om de wereld te begrijpen 
Komt bij dat smaken verschillen, dus wat de een aantrekkelijk vindt, is voor de ander nog niet aantrekkelijk.
Mijn waarneming is overigens dat veel mannen heel visueel zijn ingesteld voor de vraag “wanneer onder elkaar gaan joelen”, veel minder voor “met wie wil ik sex” en nog minder voor “met wie wil ik een relatie”
Komt bij dat smaken verschillen, dus wat de een aantrekkelijk vindt, is voor de ander nog niet aantrekkelijk.
Mijn waarneming is overigens dat veel mannen heel visueel zijn ingesteld voor de vraag “wanneer onder elkaar gaan joelen”, veel minder voor “met wie wil ik sex” en nog minder voor “met wie wil ik een relatie”
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 20 mei 2019 om 13:29
Joelen? Wat is dat?JollyRider schreef: ↑20-05-2019 13:26Gek genoeg zijn niet alle mensen hetzelfde. Het uitgangspunt “ik ben zo, dus alle mannen ook” is niet echt een goede leidraad om de wereld te begrijpen
Dus mannen zouden niet sneller een relatie willen met een bloedmooi model dan met het buurmeisje? Geeft dat model geen status onderling?
maandag 20 mei 2019 om 13:32
Joelen is zeg maar het gedrag van een groepje jonge mannen, bouwvakkers, etc., die een knappe vrouw zien en dan een hoop kabaal maken. Heeft meer met male bonding te maken dan met die vrouw.
En nee, noch uit wat ik mannen hoor vertellen, noch uit wat ik zie, blijkt dat een bloedmooi model een serieuze voorsprong heeft op de relatiemarkt. Het geeft onderling inderdaad nul status.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 20 mei 2019 om 13:58
Lees dit nog eens goed, to. Je bent EXTREEM gefocust op het uiterlijk van mensen. Ook al was je nu bloedmooi geweest, jouw (absurde) manier van naar de wereld kijken zou mannen niet bij je houden hoor. Zoek hulp, dit is niet meer gezond.Jufjoke schreef: ↑19-05-2019 22:15Ik heb zojuist het hele topic doorgelezen. Er is al veel zinnigs gezegd, daar kun je vast wat mee. Wel wil ik opmerken dat alles wat je schrijft na een tijdje wel wat irritatie bij mij opwekt. Oké, dat doet je zelfvertrouwen misschien ook geen goed, maar ik wilde het toch gezegd hebben, zie het als een wake up call, of een staaltje tough love.
To, jezelf constant naar beneden halen is irritant. Misschien ben je daarom wel gedumpt. Dat maakt je niet bepaald geliefd gezelschap over het algemeen. Jij bent wellicht geen tien. Echt, so fucking what. Dat zijn niet veel mensen. Waarom is het voor jou zo verschrikkelijk belangrijk om zo hoog mogelijk te scoren op een 'lijst' in jouw hoofd die überhaupt alleen over het uiterlijk gaat? Waarom heb je dat nodig? Heb je niet veel meer te bieden? Gewoon je best doen om een goed mens te zijn is genoeg.
Je bent dus geen Doutzen. Nou, raad eens? Ik ook niet. Stop met daarover jammeren, wat toch niets verandert, en hou je hoofd eens wat hoger.
Veritas vos liberabit
maandag 20 mei 2019 om 15:34
Is status erg belangrijk voor je? Weer iets waar anderen jouw relatie (mogelijk) op beoordelen. Je denkt van buiten naar binnen.
Zit er nog ergens iets in jouw kern, dat je diep hebt weggestopt, dat jou definieert en waarmee je van binnen naar buiten kunt komen?
maandag 20 mei 2019 om 15:35
Slecht voorbeeld. Dit is een vrouw die zich qua dieet heeft laten gaan. Toen hun relatie begon had ze echter een heeeel ander figuur.viva-amber schreef: ↑19-05-2019 21:18Mensen indelen in cijfers is sowieso al raar.
Niet elke man date een 9 of een 10 want zoveel vrouwen zijn er niet die super knap zijn. Check bijv de vrouw waar Piece Brosman al jaar en dag mee is, nou ook niet echt een 11,5
https://i.pinimg.com/originals/4f/5c/35 ... f577d1.jpg
Overigens nog steeds een heel mooie vrouw.
maandag 20 mei 2019 om 15:47
Ghehehe je gooit het er al weken zo niet maanden online uit. 'Even' is relatief.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 22:49Iemand anders begon hier over cijfers en out of my league zoeken hé.
Maar ik heb ook exen waar niemand van snapte dat ik ze knap vond, dus misschien is dat bij mannen ook zo en vindt iemand mij echt mooi. Geen idee.
Ik weet dat ik zeikerig klink maar het moest er even uit. Ik heb niemand waarbij ik dit kwijt kan.
maandag 20 mei 2019 om 16:23
Je verwart me denk ik?BoTheParakeet schreef: ↑20-05-2019 15:47Ghehehe je gooit het er al weken zo niet maanden online uit. 'Even' is relatief.![]()
Ja, status is wel een ding in mijn familie. Vooral mijn moeder had er een handje van erg kritisch te zijn. Dan was ik weer te dun, dan weer te dik, cijfers niet goed, baan niet goed want onder mijn niveau (deed een tijd callcenterwerk), ex niet goed genoeg, etc.
Ik vind mezelf wel een leuk persoon om mee bevriend te zijn. Maar ik heb veel vrienden en maar een relatie. Vriendschap is geen competitie, het is én én.
maandag 20 mei 2019 om 16:26
maandag 20 mei 2019 om 16:44
Niemand verwart je hoor. Het is gewoon heel helder wie je bentVecernice schreef: ↑20-05-2019 16:23Je verwart me denk ik?
Ja, status is wel een ding in mijn familie. Vooral mijn moeder had er een handje van erg kritisch te zijn. Dan was ik weer te dun, dan weer te dik, cijfers niet goed, baan niet goed want onder mijn niveau (deed een tijd callcenterwerk), ex niet goed genoeg, etc.
Ik vind mezelf wel een leuk persoon om mee bevriend te zijn. Maar ik heb veel vrienden en maar een relatie. Vriendschap is geen competitie, het is én én.
maandag 20 mei 2019 om 16:54
Je bent op een leeftijd dat je dit soort puberaal gedoe over buitenkant/status ontgroeid had kunnen zijn. In een goede relatie is er ook geen competitie en voel je je veilig. Jij kiest onveilige mensen uit en dat heeft niets met jouw buitenkant te maken en alles met je binnenkant: je negatieve gedachten, oordelen en wellicht ook de behoefte om niet met je oprechte interesses bezig te zijn. De wereld spiegelt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 20 mei 2019 om 17:09
Deels eens, al vind ik aantrekkingskracht ook belangrijk. Anders zou niemand nog moeite doen toch?viva-amber schreef: ↑20-05-2019 16:54Je bent op een leeftijd dat je dit soort puberaal gedoe over buitenkant/status ontgroeid had kunnen zijn. In een goede relatie is er ook geen competitie en voel je je veilig. Jij kiest onveilige mensen uit en dat heeft niets met jouw buitenkant te maken en alles met je binnenkant: je negatieve gedachten, oordelen en wellicht ook de behoefte om niet met je oprechte interesses bezig te zijn. De wereld spiegelt.
Ik denk dat daten voor het internet makkelijker was. Minder vergelijkingsmateriaal en mensen staken er meer moeite in.
maandag 20 mei 2019 om 17:22
Hoeveel docenten met moeite met een bepaald type lastige leerlingen, moeite met sociale situaties, issues met moeder en daten, een gebrek aan zelfreflectie en deze schrijfstijl zie jij hier op het forum?
Het kán zijn dat ik er helemaal naast zit, maar volgens mij kreeg iemand met een vorige nick en telkens dit soort topics niet meer de gewenste reacties en is er dus een nieuwe nick. Wat mag hoor, maar al het advies is al een keer gegeven
anoniem_386143 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 17:23
2.76% gewijzigd
maandag 20 mei 2019 om 17:22
Dat is idd een dooddoener maar dit boek is wel echt heel goed. Geeft heel veel inzichten over waarom je zo bang bent.Vecernice schreef: ↑19-05-2019 16:55Ik kan dat zeker doorkijken, maar het is zo'n dooddoener ergens. Hou van jezelf! Dat is moeilijk als je eindelijk ergens blij over bent,maar dan toch kritiek krijgt. Toen ik 10 kg afviel (weeg nu 78 kg) kreeg ik alsnog de kritiek van een ex dat ik te dik was. Ik had net mijn eerste master gehaald, en thuis hoorde ik dat een 6 voor scriptie wel erg laag was. Enz.
maandag 20 mei 2019 om 17:44
Ik onthou nicks zelden en herken ze ook nooitRanveig schreef: ↑20-05-2019 17:22Hoeveel docenten met moeite met een bepaald type lastige leerlingen, moeite met sociale situaties, issues met moeder en daten, een gebrek aan zelfreflectie en deze schrijfstijl zie jij hier op het forum?
Het kán zijn dat ik er helemaal naast zit, maar volgens mij kreeg iemand met een vorige nick en telkens dit soort topics niet meer de gewenste reacties en is er dus een nieuwe nick. Wat mag hoor, maar al het advies is al een keer gegeven
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 20 mei 2019 om 17:46
Mij ken jeJollyRider schreef: ↑20-05-2019 17:44Ik onthou nicks zelden en herken ze ook nooitook geen idee wie jij bent/was bijvoorbeeld
maandag 20 mei 2019 om 18:33
maandag 20 mei 2019 om 20:13
Ik zie geen avatars dankzij mijn adblocker. Dat gezegd hebbende:
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)