Twijfels over date

20-05-2019 20:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heb maar weer eens een nieuw account aangemaakt want geen idee wat mijn andere gebruikersnaam was. Maar ik weet nog dat ik vaak prima advies kreeg hier 😊

Heb sinds 2 weken contact met een man, ken ik van vroeger via een ex . Daarna contact verwaterd en kwamen elkaar nu weer tegen. Hij is midden 30, werkt, heeft wel 2 kinderen uit 2 verschillende relaties, dat vind ik op zich geen probleem. Alhoewel er met 1 ex wel een soort strijd is en heeft daardoor 1 van zijn kinderen al een tijdje niet gezien.

Afgelopen weekend spraken we af en zou ik hem ophalen. Hij stuurde zijn adres en schrok gewoon een beetje van de lokatie waar hij nu woont.
Het is namelijk op een bedrijventerrein, gewoon in een loods/schuur, zonder keuken, badkamer etc.. Hij vertelde mij dat hij een koophuis heeft maar hij die verhuurt. Ik twijfel nu een beetje aan zijn verhalen, omdat ik oprecht niet begrijp waarom je vrijwillig in een loods gaat wonen. Ook absoluut niet kindvriendelijk dus begrijp nu ook goed waarom ex niet wilt dat de kinderen daar komen.

En ik merk dus, dat ik daar behoorlijk op afknap. Niet dat ik materialistisch ben ingesteld etc maar het lijkt nu net alsof het een of andere flierefluiter is.
Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Ik vroeg er dus ook naar van hoe zit dit precies ? Want hier kun je toch niet wonen. Als ik als antwoord had gekregen; Het is tijdelijk en ik hoop zsm iets anders te vinden, had ik nog gedacht oke. Maar kreeg als antwoord dat hij het top vind daar en ideaal is etc etc. Soort smoesjes denk ik

Ik heb nu meer het idee, dat hij gewoon geen huis heeft namelijk en daar crasht.
Volgen jullie me nog?

Is het raar dat ik hier afknap, ben ik nu super oppervlakkig? Want daar schaam ik me best voor maar heb het idee dat hij zijn leven dus niet op de rit heeft of mij niet alles vertelt.
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 22:00
Oke maar jij hebt het over een klusHUIS. Dat vind ik dan niet zo gek, oke het is misschien niet ideaal als nog niet alles werkt naar behoren maar het is wel een huis, waar je dus officieel mag wonen.
Dit is geen huis he? Afgelegen donkere plek waar loodsen staan, waar je letterlijk uitzicht hebt op een vuilnisbelt.
Hoe romantisch wil je het hebben :flirting:
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 21:57
Ik ben geen fan van een vent die meerdere kinderen heeft bij verschillende vrouwen dus dat zou de afknapper voor mij zijn.

Als hij een goed lopende bedrijf heeft kan hij toch gewoon in zijn eigen huis wonen? Een huis verhuren is geen dikke winst.

Waar is zijn verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen dat zijn bloedjes een eigen kamer hebben waar ze thuis kunnen zijn.
Hey ben jij er ook nog ;-) ik herken je profiel naam.

Ja precies, dat vind ik dus ook. Het klinkt zo onverantwoordelijk allemaal. Maar vraag me af of ik erover moet beginnen, wie weet is er een logische verklaring of dat ik het maar gewoon moet laten. Vind het zonde want verder is hij wel oke maar ik zit niet te wachten op een vent die zijn leven niet op de rit heeft.

Het twee kinderen bij twee verschillende vrouwen verhaal, is ook niet iets waarbij ik stond te juichen. Met de eerste ex heeft hij een prima band met de tweede ex zijn er blijkbaar wat problemen. Maar als dat met zijn levensstijl te maken heeft dan begrijp ik dat nog enigszins.
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 22:01
Hoe romantisch wil je het hebben :flirting:
:-D

Kwam ik pas 2 dagen geleden achter
anoniem_386339 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 22:07
12.71% gewijzigd
Toen woonde hij samen met mijn toenmalige vriendin en zijn kinderen kwamen daar ook gewoon over de vloer.

Ik ben even de kluts kwijt.
Lucifer2018 schreef:
20-05-2019 22:06
Toen woonde hij samen met mijn toenmalige vriendin en zijn kinderen kwamen daar ook gewoon over de vloer.

Ik ben even de kluts kwijt.
Hij heeft 2 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. Toen ik hem leerde kennen was hij al niet meer samen met een van hen. Hij had een nieuwe vriendin.
Snap je hem nog? :-D
Klinkt idd als gedoe haha als ik dit zo typ

Edit: ik typ daar mijn toenmalige vriendin, ik bedoel uiteraard ZIJN :-D
waarschijnlijk heeft hij geen vaste woon of verblijfplaats omdat hij dan geen alimentatie hoeft te betalen.

dat koophuis verhaal geloof jij al weinig van, en ik neem aan dat jouw gevoel daarin klopt.
wij slapen nooit.
Ik had ook ooit een man met wie ik wel eens afsprak die in zo’n zelfde soort situatie zat. Oke hij woonde niet in een loods maar het was duidelijk dat hij zijn zaakjes niet op orde had. Dat kan altijd natuurlijk, maar ik vond vooral het niet eerlijk zijn een afknapper. Zeg dan gewoon, meer zit er nu even niet in, ik ben hard aan een betere toekomst aan het werken. Maar dat verheerlijken en kop in het zand steken daar kon ik niets mee.
oooowww, nu is er ook al uitzicht op een vuilnisbelt, geen verlichting en ook nog afgelegen. What's next? van de ratten vergeven, onder controle van de maffia en 's-avonds straatraces? :lol:
maar je mist t punt nogal; als t niet aan jouw standaarden voldoet is hij dus niet je man. Tenzij jij hem wel even gaat veranderen natuurlijk. In dat geval veel succes.
Ik vind t trouwens nog steeds gemekker!
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Zou het ook kunnen dat de beste man inderdaad wel een 'echt huis' heeft, maar dat daar ook zijn vriendin woont die hij natuurlijk voor je probeert te verbergen? En dat dit de loods van zijn klusbedrijf is waar hij stiekem zijn 'liefjes' kan ontvangen?
Avocaadjegroen schreef:
20-05-2019 22:20
Zou het ook kunnen dat de beste man inderdaad wel een 'echt huis' heeft, maar dat daar ook zijn vriendin woont die hij natuurlijk voor je probeert te verbergen? En dat dit de loods van zijn klusbedrijf is waar hij stiekem zijn 'liefjes' kan ontvangen?
Kan ook nog ja :rofl:
robland320 schreef:
20-05-2019 22:18
oooowww, nu is er ook al uitzicht op een vuilnisbelt, geen verlichting en ook nog afgelegen. What's next? van de ratten vergeven, onder controle van de maffia en 's-avonds straatraces? :lol:
maar je mist t punt nogal; als t niet aan jouw standaarden voldoet is hij dus niet je man. Tenzij jij hem wel even gaat veranderen natuurlijk. In dat geval veel succes.
Ik vind t trouwens nog steeds gemekker!
Nou er is iets verderop wel een bushalte en zag wel wat verlichting. Maar daar is alles mee gezegd. Ik overdrijf absoluut niet. Zoals ik al zei, het is een industrieterrein waar dus geen woningen staan. Dus afgelegen en vrij donker s avonds inderdaad.

En nee, ik ga hem absoluut niet veranderen. Als hij zo tevreden is, dan is dat prima toch?
Ik ben niet de enige die twijfelt aan het verhaal als ik het zo lees.
En dat geeft helemaal niet, iemand kan problemen hebben maar heb liever dat iemand eerlijk is.
En mocht hij geen problemen hebben, dan vind ik het een vreemde levensstijl en past dat inderdaad niet bij mij, wat dat betreft heb je gelijk. :-)
Avocaadjegroen schreef:
20-05-2019 22:20
Oh daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik heb pas een paar weken contact met hem. Zou ook nog kunnen.
Maar hij belt wel elke avond. :-)
minnimouse schreef:
20-05-2019 22:21
Kan ook nog ja :rofl:
Ik acht dat logischer dan dat een man met kinderen daadwerkelijk in een loods gaat wonen. Zo'n loods is natuurlijk ook de perfecte ontvangstruimte. Een beetje aankleding, mooi afgelegen, weinig kans om betrapt te worden. Als hij zelf als enige de sleutel heeft/als enige de deuren kan openen is het natuurlijk helemaal perfect want dan kan er niet eens iemand anders binnen komen, de perfecte setting voor een vreemdganger en een stuk goedkoper dan een hotel.
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 22:24
Oh daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik heb pas een paar weken contact met hem. Zou ook nog kunnen.
Maar hij belt wel elke avond. :-)
Hoe lang gemiddeld en hoelaat ongeveer? Ik zou hem toch nog wat meer aan de tand voelen over dat koophuis. Waar staat het? Hoelang is hij van plan het te verhuren? Heeft hij vergunning voor het verhuren? Wat voor huurders zitten erin etc? Dan kun je aan z'n reactie misschien ook aflezen of z'n verhaal klopt
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 20-05-2019 22:30
34.36% gewijzigd
Avocaadjegroen schreef:
20-05-2019 22:26
Ik acht dat logischer dan dat een man met kinderen daadwerkelijk in een loods gaat wonen. Zo'n loods is natuurlijk ook de perfecte ontvangstruimte. Een beetje aankleding, mooi afgelegen, weinig kans om betrapt te worden. Als hij zelf als enige de sleutel heeft/als enige de deuren kan openen is het natuurlijk helemaal perfect want dan kan er niet eens iemand anders binnen komen, de perfecte setting voor een vreemdganger en een stuk goedkoper dan een hotel.
Of het is een seriemoordenaar. Niemand die je hoort gillen en de dag erna lig je met je blote gerrit op de vuilnisbelt. :lol:
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 22:29
Of het is een seriemoordenaar. Niemand die je hoort gillen en de dag erna lig je met je blote gerrit op de vuilnisbelt. :lol:
Schoot ook door m'n hoofd. Als ik to was zou ik daar absoluut niet meer komen.
Avocaadjegroen schreef:
20-05-2019 22:27
Hoe lang gemiddeld en hoelaat ongeveer? Ik zou hem toch nog wat meer aan de tand voelen over dat koophuis. Waar staat het? Hoelang is hij van plan het te verhuren? Heeft hij vergunning voor het verhuren? Wat voor huurders zitten erin etc? Dan kun je aan z'n reactie misschien ook aflezen of z'n verhaal klopt
Hij belde een uurtje geleden nog.
Ja verschillende tijden eigenlijk. Niet te lang, de ene keer 10 minuten, de andere keer 20 min.

Ja dat heb ik gevraagd, hij heeft een huurcontract voor 5 jaar met die mensen die het nu huren. Vond ik ook behoorlijk lang, als je dus zelf in een loods zit. Het exacte adres van zijn eventuele koophuis weet ik ook niet. Weet alleen dat hij sinds een paar maanden in deze loods zit.

Mijn onderbuik gevoel zegt gewoon dat er geen koophuis is en dan vraag ik me af waarom hij daarover liegt. Ik kan het mis hebben he. Maar het is dat onderbuikgevoel en dat klopt vaak bij mij.
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 22:34
Ja verschillende tijden eigenlijk. Niet te lang, de ene keer 10 minuten, de andere keer 20 min.

Ja dat heb ik gevraagd, hij heeft een huurcontract voor 5 jaar met die mensen die het nu huren. Vond ik ook behoorlijk lang, als je dus zelf in een loods zit. Het exacte adres van zijn eventuele koophuis weet ik ook niet. Weet alleen dat hij sinds een paar maanden in deze loods zit.

Mijn onderbuik gevoel zegt gewoon dat er geen koophuis is en dan vraag ik me af waarom hij daarover liegt. Ik kan het mis hebben he. Maar het is dat onderbuikgevoel en dat klopt vaak bij mij.
Gewoon vragen waar dat huis staat.
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 22:34

Lang lopende contracten mogen al een tijdje niet meer van de overheid. 1 jaar en dan stilzwijgend verlenging met een opzegtermijn van 1 maand voor de huurder.

Daarnaast mag een verhuurder de huur van zijn kant ook opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.
Avocaadjegroen schreef:
20-05-2019 22:31
Schoot ook door m'n hoofd. Als ik to was zou ik daar absoluut niet meer komen.
Ik heb al gezegd tegen hem dat ik dat geen fijne plek vind om af te spreken.
Daarom vind ik het ook zo jammer.
Verder hadden we het gezellig en ik mocht hem vroeger ook al graag en hij was altijd leuk met zijn kinderen, altijd aan het werk etc.
Maar heb hem een paar jaar niet gesproken dus geen idee wat er allemaal gaande is nu. Misschien is er niets en vind hij dit oprecht heerlijk zo, maar dan is het niets voor mij ;-)
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 22:40
Ik heb al gezegd tegen hem dat ik dat geen fijne plek vind om af te spreken.
Daarom vind ik het ook zo jammer.
Verder hadden we het gezellig en ik mocht hem vroeger ook al graag en hij was altijd leuk met zijn kinderen, altijd aan het werk etc.
Maar heb hem een paar jaar niet gesproken dus geen idee wat er allemaal gaande is nu. Misschien is er niets en vind hij dit oprecht heerlijk zo, maar dan is het niets voor mij ;-)
Beetje neuken in een loods is leuk als je begin 20 bent. Niet als je midden 30 bent.
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 22:38
Lang lopende contracten mogen al een tijdje niet meer van de overheid. 1 jaar en dan stilzwijgend verlenging met een opzegtermijn van 1 maand voor de huurder.

Daarnaast mag een verhuurder de huur van zijn kant ook opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.
Hmm dat is dus ook vreemd. Tenzij hij zelf een of ander simpel contract heeft opgesteld zonder overleg met de hypotheekverstrekker. Volgens mij moet het toch altijd officieel in overleg met de hypotheekverstrekker?
Oh nou ik zou t zeker nog niet afkappen, ik zou eerst als sherlock holmes de waarheid proberen te achterhalen. De volgende keer eens vragen of jullie langs zn huis gaan rijden, gewoon nieuwsgierigheid, om het even te zien.
En dan uitzoeken wie de eigenaar is van dat huis, enz.
ik geef mn bek ook maar een douw
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 22:42
Beetje neuken in een loods is leuk als je begin 20 bent. Niet als je midden 30 bent.
Nee zo ver was ik gelukkig ook nog niet :-D . Ik zag die red flags al en dacht hmm eerst maar eens zien wat voor vlees ik in de Kuip heb.

Maar wie weet gebruikt hij het daarvoor inderdaad.
Is hij daar wel s avonds? Rijd er eens langs. Brand er licht?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven