Privacy

25-05-2019 16:03 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,ik had een vraag hoe kan je nou van jou smartphone op een Ander smartphone kijken wat de ander allemaal opzoekt op internet en WhatsApp berichten kan zien.kan je dat via wifi zien?via de router ofzo?of is er een app waarmee je alles kan inzien op een Ander telefoon.mijn man kan alles zien wat ik doe op mijn telefoon,heeft alles gelezen wat ik op een site heb geschreven,en kan zien wie dr wat op mijn WhatsApp hebt heeft gestuurd,en verder kan ie zien waar ik naar toe heb gebeld!en hij is me laatst achtervolgd via de telefoon naar de afspraak die ik had.had niks over de afspraak verteld,want was vroeg in de ochtend.toch heeft ie me weten te vinden.ik vind het wel erg vergaan nu.heb totaal geen privacy!en het is niet zo dat hij in mijn telefoon kan kijken want die heb Ik altijd bij me en zit een pincode op.en hij heeft me zelf op zijn telefoon mijn WhatsApp gedchiedenis laten zien.
doornroosje9 schreef:
25-05-2019 16:42
Telefoon resetten naar fabrieksinstellingen en als de bliksem hulp zoeken voor jezelf en/of partner en/of de relatie verbreken.
Fabriekinstellingen resetten heb ik vandaag pas gedaan een beetje laat maar goed.maar hoop dat dat helpt,maar ik ben bang dat ie alsnog in kan kijken
Reset ook je Google wachtwoord. Stel dubbele authenticatie in, dan kan hij het niet zonder jou weer terug resetten.
Huh doet je man wel meer van die rare dingen?
Maar goed wat al gezegd is ook je wachtwoorden veranderen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
azrielle schreef:
25-05-2019 16:55
Reset ook je Google wachtwoord. Stel dubbele authenticatie in, dan kan hij het niet zonder jou weer terug resetten.
Oke ik hoop dat het lukt,bedankt voor je tip!
Rosabella1 schreef:
25-05-2019 16:57
Huh doet je man wel meer van die rare dingen?
Maar goed wat al gezegd is ook je wachtwoorden veranderen.
Nee,alleen dit.
Murrmurr schreef:
25-05-2019 16:29
ik vind het knap dat 'ie het kan lezen
Ja is knappe man
Dit is wel het toppunt van een controle-freak!
Hij zal dit ook gelezen hebben dus?

Even serieus to... waarom laat je dit toe? Waarom schop je hem de deur niet uit?

Het enige wat ik kan bedenken is dat een onzichtbare app op je telefoon heeft geinstalleerd. Dat kan. Dus wijzig ook je pincode van je telefoon. Want anders kan ie er weer 1 opzetten.
abracadabra schreef:
25-05-2019 19:01

Even serieus to... waarom laat je dit toe? Waarom schop je hem de deur niet uit?

Het enige wat ik kan bedenken is dat een onzichtbare app op je telefoon heeft geinstalleerd. Dat kan. Dus wijzig ook je pincode van je telefoon. Want anders kan ie er weer 1 opzetten.
Even loepen. Ze is maar met hem getrouwd uit wanhoop. Niet uit liefde. Ze wilde getrouwd zijn. Om het even met wie.
O; jij weer....
Heb je google maps op je telefoon? Delen jullie de tijdlijn?
Beijtje schreef:
25-05-2019 19:57
Heb je google maps op je telefoon? Delen jullie de tijdlijn?
ja ik heb wel google maps.geen idee of we de tijdlijn delen.hoe zou ik dat moeten zien?
abracadabra schreef:
25-05-2019 19:01

Hij is denk ik wel even gestopt met checken want hij heeft nog niks gezegd over viva.maar hij is me dus paar dagen geleden gevolgd via telefoon dus ik dacht begint het weer.deze telefoon heeft ie wel in zn handen gehad voordat ie m aan me gaf dus kan best dat ie een onzichtbare app heb geinstalleerd. mn vorige telefoon heeft ie niet in zn handen gehad en toch in gekeken dus dan denk ik hoe dat hij dat..
Orangetree schreef:
25-05-2019 19:09
Even loepen. Ze is maar met hem getrouwd uit wanhoop. Niet uit liefde. Ze wilde getrouwd zijn. Om het even met wie.
Wat heeft dat nou met dit onderwerp te maken?mag hij me dan maar in de gaten houden
Even kijken of jij je af kan melden in google maps.

Eventueel de app daarna uitzetten.

En geen back-up delen van alles, alleen je contacten en foto's.
reign schreef:
25-05-2019 20:38
Wat heeft dat nou met dit onderwerp te maken?mag hij me dan maar in de gaten houden
Het heeft alles met jou te maken.... je wil ook al een tijd scheiden maar bent financieel afhankelijk dus profiteer je nog eventjes mee, wil niet gaan werken. Kiest een man die je niet leuk vindt of hebt gevonden maar ach, zolang ie maar geld binnen brengt, bent achter zijn rug met van alles bezig (scheiden, hem financieel leegpikken, als bezig zijn met zijn geld voor als hij dood zou zijn. Allemaal stiekem. Heel raar van die man dat hij wil weten waar hij aan toe is. Ik praat het niet goed, maar ergens begrijp ik het ook wel
Orangetree schreef:
26-05-2019 08:47
Het heeft alles met jou te maken.... je wil ook al een tijd scheiden maar bent financieel afhankelijk dus profiteer je nog eventjes mee, wil niet gaan werken. Kiest een man die je niet leuk vindt of hebt gevonden maar ach, zolang ie maar geld binnen brengt, bent achter zijn rug met van alles bezig (scheiden, hem financieel leegpikken, als bezig zijn met zijn geld voor als hij dood zou zijn. Allemaal stiekem. Heel raar van die man dat hij wil weten waar hij aan toe is. Ik praat het niet goed, maar ergens begrijp ik het ook wel
Ten eerste is hij niet eens rijk,dus als ik het mij om het financiele ging was ik wel met een rijke man getrouwd.hij zit in de ziektewet.en ik heb gewoon altijd gewerkt en ook toen ik nog trouwde.ben gestopt met werken toen ik kinderen kreeg,dat is wat hij wou.hij kan zelf geen zorg van de kinderen aan want hij is ziek.hij had een lieve uitstraling daarvoor ben ik op hem gevallen.maar na jaren is dat gevoel weggeaan helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven