Privacy
zaterdag 25 mei 2019 om 16:03
Hoi,ik had een vraag hoe kan je nou van jou smartphone op een Ander smartphone kijken wat de ander allemaal opzoekt op internet en WhatsApp berichten kan zien.kan je dat via wifi zien?via de router ofzo?of is er een app waarmee je alles kan inzien op een Ander telefoon.mijn man kan alles zien wat ik doe op mijn telefoon,heeft alles gelezen wat ik op een site heb geschreven,en kan zien wie dr wat op mijn WhatsApp hebt heeft gestuurd,en verder kan ie zien waar ik naar toe heb gebeld!en hij is me laatst achtervolgd via de telefoon naar de afspraak die ik had.had niks over de afspraak verteld,want was vroeg in de ochtend.toch heeft ie me weten te vinden.ik vind het wel erg vergaan nu.heb totaal geen privacy!en het is niet zo dat hij in mijn telefoon kan kijken want die heb Ik altijd bij me en zit een pincode op.en hij heeft me zelf op zijn telefoon mijn WhatsApp gedchiedenis laten zien.
zaterdag 25 mei 2019 om 16:08
zaterdag 25 mei 2019 om 16:18
Nee Anders had ik die app wel eraf gehaald,maar ik heb zo n app niet in mn telefoon.ja ik was natuurlijk boos op hem en hij blijft heel koeltjes dr eronder en doet alsof hij niks fout doetjantientje1 schreef: ↑25-05-2019 16:07Heeft hij stiekem een app op je tel geïnstalleerd?
Maar vind je er heel rustig onder. Ik zou echt woest zijn en ook helemaal klaar met hem zijn. Wat voor excuus heeft hij voor dit stalkerige gedrag?
zaterdag 25 mei 2019 om 16:24
HihiMeredithGrey schreef: ↑25-05-2019 16:19Jij weer.. Ik denk dat hij dit doet omdat hij bang is voor zijn eigen veiligheid en nog niet veel zin heeft om het loodje te leggen.
zaterdag 25 mei 2019 om 16:25
Dit dus! TO vroeg al naar tips ivm "mogelijk" overlijden van haar man.MeredithGrey schreef: ↑25-05-2019 16:19Jij weer.. Ik denk dat hij dit doet omdat hij bang is voor zijn eigen veiligheid en nog niet veel zin heeft om het loodje te leggen.
zaterdag 25 mei 2019 om 16:31
Geloof het of geloof het niet.maar het is de waarheid denken jullie nou echt dat ik iemand zou vermoorden,jullie hebben blijkbaar psychische hulp nodig!
zaterdag 25 mei 2019 om 16:33
Is de scheiding al in gang gezet? Je walgde toch al van hem vóór je met hem trouwde?
Niet zo slim om dit te plaatsen terwijl je weet dat hij mee zit te lezen..
Nu weet hij alles, dat wordt een gezellig weekend voor jullie!
(je komt toch wel vertellen hoe het afloopt allemaal?)
zaterdag 25 mei 2019 om 16:35
Ik denk niet dat je iemand zou vermoorden. Denk wel dat je vermoedelijk zélf wel wat psychische hulp kunt gebruiken. Niet vernederend bedoeld, echt niet.
Uit je berichten lijkt het alsof je behoorlijk vast zit in een beklemmende situatie...
zaterdag 25 mei 2019 om 16:36
?
Waar heb ik gezegd dat jij iemand zou vermoorden?
Ik schreef alleen wat jij in het andere topic vroeg. Of je- indien jouw man zou overlijden- jij recht hebt op een weduwenpensioen/uitkering.
Nooit heb ik beweerd dat jij iemand zou vermoorden TO!
zaterdag 25 mei 2019 om 16:38
Ik voel me betrapt..
Ja, dat dacht ik. Je walgt van die man, wil van hem af, vraagt al wat je gaat vangen na zijn ongetwijfeld plotselinge dood, ongeluk, klein hoekje....
Maar ik ga even naar de dokter maandag. Ik laat wel mijn mobiel thuis want mijn buurvrouw heeft ook zo'n app op mijn telefoon gezet volgens mij. Net deed ik een boodschapje en botste tegen haar aan toen ik groente af stond te wegen in de winkel; nou vráág ik je!!
Dat kan geen toeval zijn.... ze wil gewoon alles van me weten
zaterdag 25 mei 2019 om 16:40
Wat Marigold zegt. Er speelt veel meer bij je. Ga naar de huisarts voor hulp: psychische hulp, maatschappelijk werker zouden al een stap zijn.Marigold1986 schreef: ↑25-05-2019 16:35Ik denk niet dat je iemand zou vermoorden. Denk wel dat je vermoedelijk zélf wel wat psychische hulp kunt gebruiken. Niet vernederend bedoeld, echt niet.
Uit je berichten lijkt het alsof je behoorlijk vast zit in een beklemmende situatie...
Ik lees nl in je vorige posts een aantal dingen die een hulpverlener samen met je kan oppakken en hierin begeleiden.
Toevoeging: als je echt zo hoog zit.. misschien kan je de Luisterlijn bellen.
Sterkte, want imo heb je het niet makkelijk..
anoniem_364101 wijzigde dit bericht op 25-05-2019 16:42
9.73% gewijzigd
zaterdag 25 mei 2019 om 16:40
SadButTrue999 schreef: ↑25-05-2019 16:38Ik voel me betrapt..
Ja, dat dacht ik. Je walgt van die man, wil van hem af, vraagt al wat je gaat vangen na zijn ongetwijfeld plotselinge dood, ongeluk, klein hoekje....
Maar ik ga even naar de dokter maandag. Ik laat wel mijn mobiel thuis want mijn buurvrouw heeft ook zo'n app op mijn telefoon gezet volgens mij. Net deed ik een boodschapje en botste tegen haar aan toen ik groente af stond te wegen in de winkel; nou vráág ik je!!
Dat kan geen toeval zijn.... ze wil gewoon alles van me weten![]()