Hoe moet het verder?

27-05-2019 01:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,
Ik (19) en mijn vriend (19) waren 2,5 jaar samen maar ik zit na een vakantie met vriendinnen nogal in de knoop met mijzelf (daarvoor ook al maar niet zo erg als nu) ik heb veel downs en ik dacht dat hij mij ongelukkig maakte dus ik besloot er mee te stoppen. maar ik heb toch Gemerkt dat het erg lastig is om hem los te laten ik ben heel erg betrokken in zijn leven ik help hem met alles en ik sta altijd voor hem klaar. De laatste paar maanden had ik al Gemerkt dat het minder ging maar ja een relatie kan niet altijd rooskleurig zien. Ik merk dat ik mij aan hem irriteer en hem niet meer zo aantrekkelijk vind. Maar als we nu samen iets gaan doen is het wel heel gezellig dus ik weet niet wat ik moet doen het weer oppakken of hem laten gaan. We zijn nu ongeveer een maand uit elkaar en hebben eigenlijk nog bijna iedere dag contact. Wie heeft voor mij wat advies? I’m desperate
Laten gaan.
Hij roept irritatie bij je op en je vindt hem niet meer zo aantrekkelijk.
Het samen gezellig hebben is toch niet genoeg om de relatie weer op te pakken?
Het gezellig hebben kun je ook met vriendinnen of vrienden.

Je bent nog zo jong.
Als je zoveel last hebt van 'downs' misschien eens onderzoeken waar dat vandaan komt.
Ben je verder wel blij met wat je doet qua opleiding of werk, blij met hoe je je leven invult?
Alle contact met hem verbreken en eerst aan jezelf gaan werken.
Hoe ben je uit elkaar als je elke dag contact hebt?

En het is ‘mijn vriend en ik’.
.
Dat is ook heel verwarrend, iedere dag contact hebben. Dat zal je eerst moeten stoppen en dan je eigen leven gaan leiden.
Loslaten en ervoor zorgen dat je zelf wat sterker wordt.
afscheid nemen is altijd heel moeilijk.

blijven omdat je niet anders weet of omdat je bang bent om alleen verder te gaan, dat is geen slimme keuze.

Zo te lezen moet je eerst eens leren om zelfstandig door het leven te gaan. Je hebt hem en zijn social network echt niet nodig!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je vindt hem irritant en onaantrekkelijk.
Wat je nu moet doen? De relatie uitmaken natuurlijk. Wat heb je nog bij hem te zoeken?
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, jij hoeft het niet voor hem te regelen. Laat hem gaan. Dat is voor beiden beter.
Anoniem262821034 schreef:
27-05-2019 07:41
Hoe ben je uit elkaar als je elke dag contact hebt?

En het is ‘mijn vriend en ik’.
Hier is het 'mijn ex en ik'.
To, wat is het probleem? Jullie zijn uit elkaar. Vriendschap zit er niet in, daarvoor vind je hem niet leuk genoeg. Prima toch. Contact verbreken en door met je leven.
Het klinkt alsof de koek gewoon op is. Je bent nog hartstikke jong, zonde om genoegen te nemen met kruimeltjes omdat je jezelf oplegt om door te gaan omdat je een relatie 'niet altijd rooskleurig moet zien',
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het klopt dat een relatie niet altijd rozengeur is, je hebt altijd wel discussies.
Mensen roepen altijd: ruzie's horen erbij, ik ben van mening van niet. Mijn vriend en ik zijn al een aantal jaar samen en hebben nog nooit een ruzie gehad.

Buiten dat: je geeft aan dat je uit elkaar bent, maar elkaar nog wel iedere dag spreekt? Dat werkt niet zo lijkt me.. Als je niet tevreden bent met jezelf of niet lekker in je vel zit moet je denk ik eerst aan jezelf werken. Met of zonder heb, maar besef wel dat je een streep moet trekken want nu weet je zelf eigenlijk ook niet zo goed waar je aan toe bent.

Na een relatie van jullie duur is het misschien ''eng'' om weer alleen te zijn en alleen te staan. En niet meer de warmte van een vriend/relatie te hebben. Maar uiteindelijk komt ook dat weer goed!

Kies voor jezelf, zorg dat je weer happy bent
ik kan je aanraden snel proberen zwanger van hem te worden, dat lost alle problemen op!
oh ja, niet meer reageren op mensen die wel serieus zijn is niet netjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven