Geïnteresseerd in oudere man.
woensdag 29 mei 2019 om 02:27
Sinds een tijdje heb ik een man ontmoet met een leeftijd van 31 jaar oud. We klikken ontzettend goed en het lijkt er op dat het serieus wordt. Ik ben zelf 19 jaar oud. Wij hebben veel gemeenschappelijke interesses en voor ons voelt het niet als een groot leeftijdsverschil. Ik vind de reactie van mijn ouders/omgeving alleen lastig te peilen. Hoe zouden jullie er mee omgaan? Hebben jullie tips?
woensdag 29 mei 2019 om 17:21
Inderdaad. Verschil in levenservaring vind ik niet per se een punt, maar TO zit nog op een punt dat ze nog echt haar identiteit aan het ontwikkelen is.
Maar vind wel dat TO daar lekker zelf achter mag komen.
woensdag 29 mei 2019 om 17:22
Ik was 20 toen ik mijn man leerde kennen, hij was toen 34, gescheiden en vader van een kind van 6.
Mijn ouders hebben zich in het begin ook veel zorgen gemaakt, begreep ik toen niet, we hadden het toch leuk? Achteraf had ik geen idee waar ik aan begon, maar het ging hartstikke goed en ik heb een hele fijne band met zijn dochter opgebouwd.
16 jaar later zijn we nog steeds samen, nu 36 en 50. Kind is inmiddels 22 en op eigen benen.
Merk nu eerlijk gezegd meer van het leeftijdsverschil dan toen. Hij begint (al vroeg) met allerlei kwalen en ik wil juist dingen ondernemen nu we een leeg nest hebben.
Mijn ouders hebben zich in het begin ook veel zorgen gemaakt, begreep ik toen niet, we hadden het toch leuk? Achteraf had ik geen idee waar ik aan begon, maar het ging hartstikke goed en ik heb een hele fijne band met zijn dochter opgebouwd.
16 jaar later zijn we nog steeds samen, nu 36 en 50. Kind is inmiddels 22 en op eigen benen.
Merk nu eerlijk gezegd meer van het leeftijdsverschil dan toen. Hij begint (al vroeg) met allerlei kwalen en ik wil juist dingen ondernemen nu we een leeg nest hebben.
woensdag 29 mei 2019 om 17:25
Herkenbaar bij vriendinnen, degenen die op hun20e een vijftienjaar oudere man troffen, ruilen hem nu massaal in voor een jonger modelTarya83 schreef: ↑29-05-2019 17:22Ik was 20 toen ik mijn man leerde kennen, hij was toen 34, gescheiden en vader van een kind van 6.
20 en 35 kan, 35 en 50 wordt toch weer andrs
woensdag 29 mei 2019 om 18:05
Zo lang jij je er goed bij voelt, is er toch niets aan de hand? Je ziet vanzelf wel waar het schip strandt, of niet.
Je bent 19 dus je hoeft niet gelijk te trouwen en kinderen met hem te krijgen, dat kan over 10 jaar ook nog.
Toen ik 19 was, voelde ik me ook heel volwassen en vond ik wat oudere mannen (3-4 jaar ouder) leuker dan van mijn eigen leeftijd. Nu ben ik al weer jaren gelukkig met iemand die een paar maanden jonger is dan ik.
Toen ik 19 was, voelde ik me ook heel volwassen en vond ik wat oudere mannen (3-4 jaar ouder) leuker dan van mijn eigen leeftijd. Nu ben ik al weer jaren gelukkig met iemand die een paar maanden jonger is dan ik.