zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
quote:JWvB schreef op 30 maart 2009 @ 12:16:

Met mij gaat het zijn gangetje. Een beetje keelpijn, een beetje snotterig (al heeft dat zoute water het grootste probleem opgelost) en nog steeds werkloos. Ik vind helaas heel weinig geschikte vacatures en voor de secretariële banen krijg ik steeds afwijzingen. Ik ben daarvoor overgekwalificeerd. Maar het frustrerendste is dat mijn vriend op het moment ook thuis zit en hij heel gefrustreerd raakt van zijn werkeloosheid. Ik heb dus gelukkig afleiding genoeg om niet aan tepels te hoeven denken :o)

Het zal vast heel lastig zijn om in deze tijd een baan te vinden!

Dus jullie zitten samen thuis? Ik hoop dat jullie gauw wat vinden. Ik heb ook zat dingen te doen om niet aan tepels te hoeven denken. Het probleem is dat ik 20 tegelijk kan doen, dus onder mijn werk koffie drinken, koekjes eten, aan tepels denken en op het vivaforum posten :p
hoi meiden!

hier een steeds nerveuzer wordende Londen....

Vandaag dag 25, vorige cyclus was maar 24 dagen, dus het wordt echt spannend nu....mijjn god, dit is pas ronde 1....ben bang dat ik over een paar rondes de spanning haast niet meer aankan, hahaha

heb gespannen borsten, maar dat hetb ik altijd richting ongesteldheid, maar toch maak je jezelf gek te denken dat het deze keer veel langer duurt enzo....ook steeds beetje steekjes in onderbuik, niet echt menstruatiepijnen, dus ga ik ook weer van alles denken....

ben zo benieuwd! 2 april NOD voor regelmatige cyclus.

Ben blij dat ik jullie heb om deze spanningen te uiten, in mn omgeving weet niemand dat we bezig zijn...! en wil ik graag zo houden, des te leuker is het de gezichten te zien als het eenmaal zo ver zou zijn!

ik zou wel samen met vriend willen testen, dat moment wil je samen beleven, of het nou negatief opf positief is. anders zou hij het al van mijn gezicht kunnen aflezen als hij thuiskomt van werk. wat zouden jullie doen? en zwangeren hoe deden jullie dit? weet nog het ontroerende verhaal van schapekop geloof ik (of was jij het Ittje) die samen testten en gespannen op bed zaten met de test in de badkamer, lijkt me geweldig moment!!!!

maar ja, eerst maar eens hopen dat er geen rode duivels komen deze dagen....eng hoor!

leuk dat we met zo veel NOD hebben!!!! veel steun aan elkaar met het lange lange wachten!!!!

hoe is het met iedereen? hier dus nu weer even lekker naar buiten!
Hahah Londen, zelfde schuitje hier, maar ik denk dat voor mij de 26 daagse cyclus van de laatste keer een beetje kort is. Dus ik ga niet op woensdag zitten rekenen- als ik in het weekend niet ongesteld ben, wil ik er mss wel een testje tegenaan doen. Ik doe dat iig niet als hij niet thuis is, en ik denk dat ik het liever samen doe.

Ik heb helemaal nergens 'verschijnselen' van. Ik had van het weekend een beetje pijnlijke boobs, maar echt niet om van te spreken en nu alleen een beetje 'vol' gevoel. Maar dat komt vast door die gloednieuwe kilo's van mij. En die steken die ik een week terug had, heb ik ook niet meer. Ach who cares. Was me vroeger niet eens opgevallen!

Ja, ben misselijk, maar kan me niet voorstellen dat dat met iets te maken heeft. Vast spanning, beetje druk weer op werk. Ik heb mezelf voorgenomen om niet teveel 'tekenen' te lezen (haha en dat doe ik natuurlijk TOCH maar jaaa)...

Die drukte op werk deze week (deadline) is maar goed ook, anders zou ik misschien overal wat bij denken.

Nata, iedereen heeft een andere basale temperatuur, en een losse meting zegt helemaal niks. Ik heb de termometer het raam uitgemieterd wegens zelfbescherming haha, maar 36.2 was mijn 'lage' temp. Voor mijn vorige mens doorbrak was hij tussen de 36.5 en 36.7. Toen meteen een daling en stabiel tot volgende ei. Daarna wat gewiebel waar ik panisch van werd en toen ... de rest van het verhaal ken je

JWvB, wat rot om thuis te zitten, voor jullie allebei! Ik hoop echt dat je snel iets leuks vindt. Ik zit over een jaar ook weer zonder werk, en dan ben ik vrees ik ook overgekwalificeerd (en mss zelfs al te oud!) voor veel banen. Er zijn al mensen geweest die hebben aangeraden om mijn cv te 'downtonen'. Ik zou dat nooit willen doen, maar ja nood breekt...

Nou ik ben vast weer allemaal mensen vergeten te schrijven... maar ja ik moet echt verder met werk, het ziet er naar uit dat ik mijn yoga weer kan vergeten om vijf uur, grrr.
quote:natadecoco schreef op 30 maart 2009 @ 14:28:

[...]

Ik heb ook zat dingen te doen om niet aan tepels te hoeven denken. Het probleem is dat ik 20 tegelijk kan doen, dus onder mijn werk koffie drinken, koekjes eten, aan tepels denken en op het vivaforum posten :pOMG hahaha her-ken-baar... alleen de koekjes zijn zo'n slechte combi met mijn toetsenbord dat ik een zelf-opgelegd verbod op het tijdens-werk-eten van kruimelend voer heb.
lillith, is alles goed gegaan ???
quote:anoniempje21 schreef op 30 maart 2009 @ 16:31:

lillith, is alles goed gegaan ???Ik echo anoniempje even: hoe is het gegaan??
misschien dat schreeuwen helpt : LILIIIIIIIIIITH
hmm niks helpt, nog een keer

LIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Goedenavond Dames,

Als ik geen bloeding krijg voor mijn NOD en daarna, dan doen we de test zondag. Dan is namelijk mijn vriend thuis (zaterdag moet hij werken) Bij een geplande zwangerschap vind ik toch echt dat je dat samen moet doen.

Ik verwacht trouwens niet dat ik zwanger ben, maar zie nu allemaal symptomen :-) Sinds gister gevoelige borsten, maar dat kan ook betekenen dat mijn mens eraan zit te komen. Dus daar ga ik maar vanuit. Anders valt het zo tegen (zal het toch wel doen denk ik...)

Lillith??
hej meiden

joy jaa het valt inderdaad altijd tegen maar hou altijd in gedachten dat het niet zo is, is het dan toch raak dan ben je super blij !!!!

lill?????

nou ik had net een beetje pijn aan mijn tepels , even naar de badkamer en oh my god wat zijn ze lelijk hahahahahahahahahah echt verandert gewoon, schrok ervan !!! hihi

meiden nog wat te roddelen ?????????
Hoi meiden,

Ja sorry maar wij passen op het huis van een vriend..heel groot oud echt super leuke woonboerderij met een enorme tuin.

En vriend heeft net de laptop gehaald....ik zei al moet nu naar Viva.

De echo was goed je zag een heel piepklein kloppend hartje,verder weinig te zien.

Volgende week maandag heb ik de 1e afspraak bij de vlk.

Ano oh ja hoor die van mij zijn ook zo vreselijk whahahahaa even lekker vrouwonvriendelijk het zijn net spenen whahahaha.

Renza wat leuk bevalt het je in het Brabantse?

Mij wel hoor ik ga hier niet meer weg .

Londen ik heb nadat ik mijn meiden naar school gebracht had een test gehaald...en toen die positief was heb ik beschuit met blauwe en roze muisjes gemaakt op een bordje test er naast folie er om vriend gebeld "hoi schat ik kom zo iets lekkers brengen"..

Ik gaf hem het bord hij zag niks door het folie "heb je iets lekkers gemaakt?' ik nah eh wij samen....en toen pakte hij het uit.

Meiden ik ga lekker in bad tot morgen!!!

x
Hahahaha ' ik moet naar Viva'

Fijn dat alles in orde is Lil!!
Het heeft toch geholpen ano, dat schreeuwen, haha.

Lijkt me zo'n mooi moment, het kloppende hartje, 'zucht'. Wat een leuk idee lil. van die beschuitjes.

Ga m'n haar verven nu, haha. Nouja, m'n vriend doet dat voor mij. Lief he, haha... Morgen daggie vrij.

Hoe is het eigenlijk met schapekop en zon-27??
lillith, ben blij om te horen dat alles goed is !!!! geniet er nu maar lekker van
@stefanie

Ik hoop voor je dat je vriend zich nog bedenkt! wie weet als je de kamers moet gaan inrichten!

@anoniempje

gisteren sex gehad zonder de pil, normaal pas vandaag eerste licht vruchtbare dag. En we gaan er pas morgen echt aan beginnen. Maar het gekke is.... Mijn oog is ontstoken!!!! jij had dat ook en bent nu zwanger.... Zou het.... ?????

zoiets hoort zeker niet bij de standaard symptomen
Morgen is het Eva-duimdag toch??
Goed dat je het zegt miertje ander was ik het vergeten!

Hmm ontstoken oog als zwangerschapssymptoom??

Trusten dames!
quote:[message=2997378,noline]JWvB schreef op 30 maart Ik ben lekker een weekendje in Zeeland geweest om te duiken. Nu kan het nog, straks misschien (hopelijk) niet meer. Het water was een frisse 7 graden, en ik heb weer een boel mooie dingen gezien. Dat mis ik toch wel sinds mijn verhuizing naar Friesland, het wekelijkse duikje in het Zeeuwse zilte. Ik had beter een Zeeuw op de kop kunnen tikken.

Hahaha! Ruilen? Ik riep altijd dat ik voor een zeilende fries ging die niet in de ICT werkte. (ik hou van zeilen, dus dat leek me een mooie combi) En nu heb ik... Een asportieve Zeeuw die toen ik m leerde kennen inde ICT werkte.

Wow, ben wel benieuwd naar de verhalen van het kloppende hartje! En zo grappig om te lezen over opruimwoede.

En Stefanie, ik moest even een beetje lachen om je verhaal. Hoe vaak ik dit wel niet heb gehad met mijn vriend... Stiekem vond ie het allemaal wel leuk, maar dan nog liever niet vasthouden.

Wie weet is ie bang dat ie het zo leuk vindt, dat ie niet langer wil wachten! (Wishful thinking helpt!)

Ik ben net pas thuis van werk. Vanmorgen 7.00 de deur uit gegaan, nu net een kwartiertje thuis. Wat een dag. Maar... Ik ga vrijdagmiddag de extra uurtjes gewoon vrijnemen...
Heee goedemorgen allemaal!

Wat een vogel concert en wat was het nog donker toen Cons haar wekker bruut lawaai ging maken.

Hahahaha JWvB, ik heb een errug leuke Zeeuw die gezellig met mij naar het Hoge Noorden is vertrokken! Ik kon een baan aan de RuG krijgen, en hij een jaar later ook. Ik ben zelf 100% Haegsch.... we missen de zee en de duinen allebei.

Bleegh ik moest erg vroeg op om nog iets af te maken, heb niet enorm zin om te werken vandaag.

Verder is er nog geen mens. te bekennen, ook geen enkel teken, zelfs geen gevoelige boobs. Hoe later in de week, hoe 'beter' in termen van oude pre-anticonceptie regelmaat van mijn cycli.

Allemaal werkze en geniet van de zooon!!
goedemorgen dames

@ eva, meid zeg nooit nooit want ik heb het inderdaad gehad en ben ook zwanger jaa, maar het hoort niet bij de standaard symtomen nee hahaha, maar wel toevallig !!!

@ lillith, lekker rustig geslapen meid, nu je weet dat alles goed zit in je buikje ???

ik ga voor iedereen duimen die aankomende dagen vruchtbaar is en die ongi moet worden, of ik bedoel eigenlijk die niet ongi moeten worden hahahahah

en ik ga ook nog steeds voor mezelf duimen ! dat alles maar goed mag gaan
Goedemorgen!!!!!!!

Whahaha normaal ben ik de de 1e maar ja hier moeten eerst de kippen gevoerd worden dan de kinderen de hond ( vriend voert zichzelf) oh ja en ik heb er een evergreen in gepropt....

Kindjes zijn naar school zit ik hier beetje boerin te spelen whahahaa heb zelfs al een was klaar en er staat een heuse droogmolen!!!! ( ik ben er zo een die alles in de droger gooit...kinderen weten ook niet dat knijpers eigenlijk bedoelt zijn om was mee op te hangen). ...nu alleen die was nog aan die molen zien te krijgen..hmmm het is nog beetje fris buiten.

Mijn schoonouders wonen aan de overkant en hiernaast hebben vriend z'n opa en oma gewoond..het huisje is oud en staat leeg ....jawel ik zou er een moord voor doen als het niet heel erg veel achterstallig onderhoud heeft.

Eigenlijk moet het opnieuw "opgetrokken"worden ja Lilith heeft ook iets ergens gehoord hahahaha.

Maar goed ik heb prima geslapen wat de buitenlucht en een zichtbaar piepklein kloppend hartje met een mens kan doen....

En toch he? is het nog steeds onwerkelijk op de een of andere manier in tegenstelling tot mijn andere zwangerschappen ben ik er hier veel minder mee bezig..misschien de drukte de stress die ik echt nog steeds heb sterker nog er is meer bij gekomen...mijn contract wordt vrijwel zeker niet verlengt.......vriend is bezig iets voor zichzelf op te zetten...kortom van alles waar we ook heel druk mee zijn.

En op die weg van druk zijn groeit er ondertussen een klein mensenkindje die gewoon lekker dobbert en zijn tijd in alle rust afwacht hahahaha en denkt hahhaa kijk ze gaan met hun rompslomp...

De kleine filantroop op z'n eigen eiland die zich laat zien als alles op z'n plek is.

En geef 'm eens ongelijk?

Ano wij duimen met je mee hoor!! (f)

Eva als jij zwanger wordt deze ronde ga ik een brief naar zwangerschaps goeroe Beatrijs Smulders sturen met "ontstoken oog teken van vruchtbaarheid..een niet te negeren signaal"...whahahahaa

Fijne dag!
Dames, wat een spanning hier! Consc, Londen en Joy, komt steeds dichterbij. Hopelijk is het raak voor jullie deze keer!

Ik heb die test alleen in de badkamer gedaan terwijl mijn vriend nog op bed lag. Ben toen inderdaad weer in bed gekropen en heb na 5 minuten gekeken. Vond het wel zo prettig dat ie thuis was, anders moet je zo iets door de telefoon vertellen, is ook niks...

Nou, ik duim voor jullie allemaal hoor!

Lilith, spannende tijden ook voor jullie. Zit je over je baan in?

Verder hier alles goed, wel ontzettend moe. Als je me nu omduwt lig ik en blijf ik ook liggen. Ben ook steeds van plan bij te slapen, maar dat lukt niet. Blijf dan ook steeds zo moe. Maar goed, dat hoort er allemaal bij. Verder weinig klachten, soms een beetje misselijk, maar heb nog niet hoeven overgeven. Valt allemaal reuze mee dus!

Steeds meer mensen in onze omgeving weten het nu en we krijgen alleen maar erg leuke en vooral verbaasde reacties. NIemand had het nu al verwacht, des te leuker vinden wij het!
@Ittje: Lijkt mij ook zo leuk om het tegen iedereen te gaan zeggen. Op mijn hyves heeft al drie keer het BLOG Zwanger!!! gestaan, maar dan ging het steeds over een hond, dus als ik ergens dit jaar (hopelijk) weer zo'n blog plaats ziet waarchijnlijk de helft het niet eens...

@Lillith: Oh een eigen boerderij kopen, ik zou het wel weten. Alleen er mogen logeren, lijkt me al hemels. En dat terwijl ik ook al heel groen woon en twee buren kippen hebben :-)

Fijn dat je goed heb kunnen slapen na je echo!

@Eva: Vandaag duimen we voor jou!!!!!!!

@allemaal: Ik ben helemaal zenuwachtig voor mijn NOD!!!

Nog twee dagen! Het ergste lijkt mij om vrijdag mijn mens te krijgen. Dan kan je me opvegen denk ik. Mijn vriend heeft geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. Ik heb hem die stress maar bespaard. Als ik niet ongi wordt haal ik zaterdag testen en vertel hem zaterdagavond hoe het ervoor staat.

Hier een bom zenuwen, dus ik ga maar soppen en ruimen.

Druk bezig zijn en mijn gedachten stop proberen te zetten....
lttje Nee ik maak me niet echt heel erg zorgen om mijn werk heeft geen nut toch?

Willen ze me houden is het fijn maar zo niet heb ik daar toch geen invloed op..echt prettig is de gedachte niet ben nogal van het alles voor uit willen weten,maar ja wat ik zelf niet in de hand heb moet ik maar eens los leren laten......."waren de wijze woorden van Lilith"ahum...

Joy ja dit is zo lekker joh...vogels fluiten al vroeg ja ook die ouwe taaie haan doet kukeleku tenminste zo hoort het te klinken.het komt er wat schor uit maar hij doet het nog!

Ik heb trouwens al 1 blouse hangen whahhaha..ik ben nog niet aangekleed maar deze moest anders dik in de kreukels....en...( gesprek tussen dochter en mij tijdje terug)* "mama waar is dat ding voor wat al jaren tegen de kast op zolder staat huh? ja er staat ook eeen vreemd apparaat met een snoer bij "oh dat liefje dat is een strijkplank"een wat? een STRIJKPLANK en dat andere een strijk ijzer"oh wat kun je daar mee doen dan?

"eh nou niet zulke moeilijke vragen stellen aan mama ga de stelling van pythagoras maar even doornemen",,,*

Vandaar dat die blouse al hangt ik strijk niet ........

Dat lieg ik , ik strijk en dat heb ik al 3 x gedaan alle baby kleertjes in week 35 van de zwangerschap staat zo leuk in de nog verse frisse nieuwe baby kleertjes kast.

Maar ik ben pas in week 7 ik heb dus nog even, tot die tijd hangen we strijk goed nat aan een haakje en de rest meteen uit de droger opvouwen.

x
same here....zenuwen...dag 26 is begonnen....! hahaha, moet wel lachen om mezelf hoor!

joy jij gaat dus alleen testen? ikke niet, kan bij die minuten wachten de steun van vriendlief wel gebruiken, haha! en samen kijken is denk ik toch specialer dan het hem idd via telefoon ofzo te vertellen....eerst maar deze dagen overleven, zonder rode duivels, haha!

lilith dat met die beschuitjes is erg leuk idee, misschien ga ik het wel gebruiken om het de (schoon)ouders te vertellen!

succes allemaal met wachten!!!!

en lilith en ittje hoe ver zijn jullie nou precies? ben de tel alweer beetje kwijt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven